Další den ráno jsem se probudil a spatřil něco, co moje oči dvakrát nepotěšilo. Niall spal v Harryho posteli. Technicky by mi to vadit nemělo, protože v té posteli Niall spával pokaždé, když za mnou přijel, jenomže teď... teď ta postel patřila někomu jinému a já opravdu nečekal, že budou spát spolu. A tento fakt sám o sobě by mi asi tolik nevadil, ale vidět to, jakým způsobem oba spali, mi trochu trhalo žíly. Leželi na boku a Harry Nialla zezadu objímal. A vypadalo to, že i docela pevně. Na pár sekund jsem se přistihl, jak si přeju být na Niallově místě.
Zavrtěl jsem hlavou a snažil se ty myšlenky setřást. Zhluboka jsem se nadechl a pak vylezl z postele abych se mohl převlíct a jít se podívat na toho koně z předešlé noci. Když jsem opouštěl pokoj ve kterém už teď bylo nepříjemné teplo, cítil jsem mírnou úzkost. Hlavně v moment, kdy moje oči spočinuli na Harryho tváři a já si uvědomil, že mi pohled opětuje.
Rozespale se posadil a podíval na blonďáka vedle sebe. Se zívnutím ho pak opatrně přelezl a v pyžamu přešel až ke mě. Chvíli jsme na sebe mlčky zírali, než mě obešel a šel do koupelny. Radši jsem nad tím nechtěl přemýšlet ještě víc a tak jsem šel ke stájím, kde jsem myslel že bude kůň uložený, ale nebyl. Šel jsem se proto poohlídnout okolo a zjistil jsem, že je v ohradě na paloučku, protože byl extrémně agresivní.
Když jsem pak na něj zíral zpoza ohrady jak se pase a vypadá o něco líp než včera, přišel za mnou Harry s tím, že Niall už odjel.
"Ani mi nepřišel říct ahoj?" řekl jsem spíš sám pro sebe s lehkým údivem.
"Vypadal dost vykolejeně z toho že spal se mnou." Harry pokrčil rameny a zívnul. "Asi si myslel že se bůh ví co stalo nebo že to z něj dělalo buznu."
"Eh,.. no. Jo. Má holku, myslím." odpověděl jsem a snažil se se na něj ani nepodívat.
"Hm,.. to je ten kůň co jsi našel?"
"Jo. Jsem rád, že je v pořádku."
"Prej je dost divokej, aspoň co jsem slyšel."
Harry se opřel o ohradu pár centimetrů ode mě. Cítil jsem jeho vůni a měl chuť se naklonit ještě blíž. Místo toho jsem od ohrady o pár kroků poodstoupil abych byl od něj dál. Neměl bych přemýšlet nad tím, že bych ho teď chtěl obejmout. Nebo, že bych s ním chtěl spát tak jako s ním spal on.
"Nesnáším koně." řekl Harry z ničeho nic. "Ale tenhle je docela pěknej." řekl když přelezl ohradu a vykročil si přímo k němu. Kůň na to nejdřív zareagoval tím, že se na něj upřeně podíval a pohodil hlavou, poté couvnul a pak vyběhl přímo k němu. A zrovna v moment, kdy jsem zařval Harryho jméno kůň zastavil.
Harryho pravačka byla natažená a tlama koně se dotýkala jeho dlaně. Byl to zajímavý moment. Jako kdyby byly nějak propojení. Trvalo to jen chvíli, než kůň couvnul a odklusal pryč. Harry stál ke mě zády a já jen zíral s pootevřenou pusou. Jestli Black, jak ho včera Sam pojmenoval, je opravdu tak moc divoký, měl by Harryho kopnout, nebo se k němu ani nepřiblížit, ale v jeho přístupu nebylo nic nějak moc agresivního.
"Myslím, že můžem bejt kámoši." houkl na mě Harry když se vracel ke mě.
"Harry, Sam ho chce dát pryč." Nikdo se k němu večer už nemohl přiblížit. Ani já. Jen co mi včera přišel říct, že Black je už vyšetřený, šel jsem se na něj podívat, ale veškerá jeho důvěra, která tam možná ani nebyla, zmizela a v jeho očích byl vidět jen šílený teror. "Nikdo se ho nemůže ujmout, protože je moc divokej... Nebyl by tu k užitku."
"Cože?" Harry se zastavil. "Blbost." potřásl hlavou a otočil se přes rameno ke koni.
"Mě to neříkej... vede to tu Sam."
"Nechci aby ho dal pryč, vypadá, jako že bych si s ním rozuměl."
"Jo, tak aspoň někdo,.." řekl jsem s mírným úsměvem a sklopil pohled. Harry už na to nic neřekl.
ČTEŠ
Farm - Larry Stylinson
FanfictionHarry je normální, sedmnáctiletý teenager milující ruch velkoměsta, kterého jeho máma na celé prázdniny poslala na farmu jejího starého kamaráda. Harry je z toho naprosto vydeptaný a zničený ačkoli jen o něco starší kluk jménem Louis mu pobyt značně...