Farm 3

737 57 4
                                    

Harry's POV.

Nešikovně jsem slezl z koně a nechal ho jen tak. Sledoval jsem jak se Louis zbavuje oblečení a nakonec jak se vrhá do vody pouze v černých boxerkách s červeným lemem. Můj pohled bezděčně sklouznul od jeho hlavy, přes záda a zadek až k jeho nohám. Voda vypadala lákavě a tak jsem se začal svlíkat taky. Zatím co on plaval dál od břehu, já zkoušel teplotu vody jen špičkou nohy. Byla příjemně teplá.

Louis přestal plavat až někde u středu jezera a já se vydal za ním. Rozhodl jsem se si pro jistotu nenamočit vlasy. Né, že by mi záleželo na tom co si o mě myslí, ale taky nepotřebuju aby se mi smál. Líně jsem doplaval k němu. Sledoval mě. Mohl jsem vidět jak se kousal do tváře. Proč?

"Jsi v pohodě?" zeptám se a postřehnu jak si prohlíží tetování na mojí ruce když si s ní upravuju vlasy. Snaží se uhnout pohledem ale nedaří se mu to, vždycky sklouzne pohledem zpátky. Než to stihnu promyslet, natahuju k němu ruku a on ji bere do své, aby s ní mohl různě otáčet. 

"Mají nějaký význam nebo..?" zeptá se zatím co si prohlíží moji loď. 

"Vypráví příběh," stáhnul jsem ruku zpátky a pokrčil rameny. Nebavilo mě pořád nohama stlačovat vodu abych se neutopil, ale neměl jsem se k tomu abych odplaval. Nastalo ticho. Dělil nás od sebe jen kousek který se s každým naším pohybem proti vodě menšil. Louis sklopil svůj pohled k hladině když si všimnul, že na něj taky zírám. Kdybychom byly v romantickém filmu, překonali bychom teď všechnu vzdálenost mezi námi a dali si pusu. Pak bychom se odtrhli, podívali se tomu druhému do očí a pak se na sebe znovu vrhli. Jenomže tohle romantickej film není. Otočil jsem se a plaval pryč. Na břehu jsem si sebral tričko z trávy a otřel se si s ním tělo od vody abych si mohl oblíct aspoň kalhoty. Sebral jsem provaz od koně a vedl ho směrem zpátky ke stáji. Neotočil jsem se, jestli zamnou jde, upřímně mě to v tu chvíli vůbec netížilo.

Kůň mě beze slova následoval. Když jsem si byl naprosto jistý, že Louis za námi nejde, začal jsem si s koněm povídat.

"Docela ti to závidím, jsi zvíře. Nic moc nemusíš řešit. Nikdo se tě na prázdniny nechce zbavit... než si moje mamka našla toho novýho chlapa, měli jsme plány, kam o prázdninách pojedeme ale ona... mě vyměnila..." přesto, že jsem mluvil k němýmu koni jsem měl pocit, že mi rozumí. 

Louis's POV.

Uběhla nějaká doba, než jsem mohl vylézt z vody protože můj problém v boxerkách jen tak neustoupil, hlavně když byl tak blízko mě. A to jsme nic nedělali. Tenhle kluk ve mě vyvolává směsici různých pocitů a to ho znám tak krátkou dobu. A teď je pryč i s Kori. Mohl jsem ho prostě dojet na Sailorym, ale najednou na mě padla taková úzkostná chvíle. Vzpomínal jsem na svoji první lásku vůbec. 

Moje láska mě oddělila od rodiny. Jednalo se o Thomase. Byl o dva roky starší a mě tehdy bylo patnáct. Řekl jsem mámě a tátovi že si na večeři chci přivést někoho, na kom mi moc záleží a taky jsem to udělal. Táta ztropil neuvěřitelnou scénu jen co nás viděl mezi dveřma jak se držíme za ruce. Vyhodil ho a to jsem s ním v ten den slavil výročí půl roku vztahu. Nechtěli jsme to dál skrývat. A můj otec, můj vzor... mě takhle potopil. Zakázal mi jakékoli styky s Thomasem a já ho první měsíc neposlouchal. Potají jsem se s ním dál scházel, než nás nabonzovala jedna stará sousedka. Otec se rozhodl, že tohle ve svém domě nestrpí a poslal mě sem. Na farmu. Máma s tím nesouhlasila, ale její slovo nemělo tehdy váhu. Od té doby jsem neměl nikoho. 

V myšlenkách jsem na hřbetu Sailoryho zabloudil ke klukovi s kudrnatými vlasy a tělem pokrytým příběhem jeho života. Kolik už asi zažil lásek? je ten typ který si prostě užívá a tvrdí, že láska neexistuje? měl už zlomené srdce nebo ho někomu naopak zlomil? 

Pokynul jsem koni aby zastavil a zhluboka se nadechl. Najednou jsem měl potřebu si zplna hrdla zakřičet. Můj hlas se musel donést hodně daleko, ale Harry už určitě byl v bezprostřední vzdálenosti, takže mě neslyšel. Doufám. 

Někde uvnitř mě se skrývá nenávist. Proč jsem Thomase nechal odejít? to on semnou tehdy taky dokázal to, co právě tenhle neznámý kluk z rušného města. Stačil jeden pohled a hned se mi podlomili kolena. Je to už pár let co se mi to stalo. Smutný fakt je, že o tomhle se nikdo nedoví. Jen doufejme, že se mi tenhle kudrnáč se zelenýma očima nevryje do mysli tak moc, že bych mohl spadnout. 

Spadnout do lásky.

A/N: díl vznikl při poslouchání Fallig In Reverse, Memphis May Fire, Red a Hollywood Undead, trošku odreagovačka takže pokud se vám to zdá jiný je to tím že neposlouchám při psaní 1D. :D And again comments & votes pro další díl a prosím, pište co si o tom myslíte, ne jen že je to fajn. Jsem ráda, že se vám to líbí fakt moc ráda, ale potřebuju vědět co si o tom myslíte, chápete?:D ^^

BTW: Včera měla Eleanor narozky  a na twitteru se trendovalo s #LarryForever. To určitě potěšilo!:D :D

Farm - Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat