Farm 5

546 46 3
                                    

I'm not gonna apologize that it took me so long, or say anything else. 

Seděl jsem na schodech s talířem položeným na stehnech. Díval jsem se na západ slunce a poslouchal skrze otevřené okno v kuchyni smích. Jestli jsem čekal, že za mnou někdo přijde? A tím někdo myslím Nialla? Ano. Jenomže, proč by to měl dělat, že jo? Proto, že to je můj jedinej kámoš? proto, že přijel za mnou? S povzdechnutím jsem se sebral a nedotčený talíř odnesl zpátky a položil jej na linku. Konverzace ustala jen co jsem vešel, což ve mě vyvolalo podivnej pocit, ale rozhodl jsem se to neřešit.

Zamířil jsem ke stájím a vyvedl ven Sailoryho. Ryhle jsem ho osedlal a vyjel s ním k lesu. Foukal mírný vítr, ale byl teplý takže zima nebyla. Kochal jsem se výhledem který se mi naskytl z koňského hřbetu a snažil se si vyčistit hlavu. Jak od Thomase, Nialla tak i Harryho. Chvíli na to jsem uslyšel uši rvoucí zvuk. Vybídl jsem Sailoryho aby zpomalil a následoval zvuk, který už nebyl tak hlasitý, ale pořád jsem ho dost dobře dokázal vystopovat. 

Ve trávě pod tyčícími se stromy ležel kůň černý jako uhlí. Měl ošklivě poraněnou zadní nohu a vyplašeně pohazoval hlavou. Seskočil jsem ze svého koně a opatrně, pomalu šel k tomu chudákovi podívat se blíž, co se děje. Ležel na zádech, v očích děs a celkově vypadal, že kdyby mohl, dávno by upláchnul pryč. Natáhnul jsem k němu ruku ale on na mě zaržál způsobem, který mě donutil couvnout. Zavrtěl jsem sám pro sebe hlavou a rychle vyskočil zpátky na Sailoryho. 

Rychlostí blesku jsem dojel zpátky na farmu a běžel pro Sama. Rychle jsem mu přelíčil situaci a on nasedl do dodávky ve které převáží dobytek a ostatní zvířata a následoval mě a Sailoryho zpátky k místu, kde jsem před tím viděl toho černého koně. 

Pořád ležel pod stromem a vypadal stejně jako když jsem ho tam nechal. Rvalo mi srdce ho takhle vidět. Se Samovou pomocí jsem ho nějakým zázrakem dostal do dodávky a Sam pak co nejrychleji, ale pro mě stejně pořád moc pomalu, odjel na farmu se mnou a mým koněm v závěsu. 

Na farmě už čekal doktor specializující se na koně, který už sice byl mimo službu, ale bydlel docela blízko a se Samem byly staří kamarádi. Sam všechny poslal dovnitř baráku včetně mě a sám zůstal s doktorem. 

Přišla mi to jako věčnost, než se na dveře pokoje ve kterém jsem byl sám, protože Harry s Niallem seděli spolu za barákem, ozvalo zaklepání a Sam mi přišel říct, že ten kůň bude v pořádku.





dělejme, jako že jsem poslední díl nenapsala v září 2014, ok? 

And I said something else. Fuck.


A taky, pokud chcete další díl, tak mi to i napište. Protože do toho nebudu zbytečně házet čas když vy potom nevěnujete dalších pár sekund na vyjádření, víte co. Ať vím, že máte zájem.

Farm - Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat