Louisi's POV.
Den se pomalu blížil ke konci. Od doby co Harry utekl jsem ho neviděl. Měl jsem dost práce s péčí o koně a čištění boxů mi taky zabralo nějaký čas takže jsem nad tím kudrnáčem moc nepřemýšlel. Po práci jsem si šel dát sprchu.
V kuchyni už seděl Sam, Alphonse i Niall. Moje oči najednou začali metat blesky a kdyby to šlo, už bych nima toho malýho ira propálil pohledem.
"Co sis myslel, když jsi tu nebyl tak dlouho?!" vypadlo ze mě zrovna v moment, kdy jsem po něm skočil abych ho mohl obejmout. Niall byl jedinej kamarád kterej mi zůstal po odchodu sem a čas od času mě sem jel navštívit.
"Ale, ale! víš že musím chodit do školy, narozdíl od tebe!" dloubnul mě do ramene. Našpulil jsem rty a dal ruce v bok. "Neurážej se!" zasmál se. Zvuk jeho smíchu se nesl celou místností stejně jako vůně kuřecího masa.
Odtáhl mě bokem od ostatních i když nehrozilo, že by nás chtěli odposlouchávat. Začal se ptát na Harryho. Neměl jsem tušení, co bych mu měl říct. Nebylo o čem mluvit. Harry je prostě... Harry. Však ho u večeře sám uvidí.
Kde vlastně je? omluvil jsem se a šel se po něm podívat do našeho pokoje. Jistě, že tam byl. Ležel zády ke mě a zase poslouchal muziku, docela hlasitě takže jsem ji zřetelně mohl taky slyšet. Sedl jsem si na okraj jeho postele a ta se pod větším návalem váhy lehce prohnula a kupodivu nezavrzala. Nevšiml si toho, takže určitě spí. Vytáhl jsem mu jedno sluchátko a položil mu dlaň na rameno abych s ním mohl jemně zatřást.
"Ty,.. Harry." začal jsem potichu ale on nereagoval pravděpodobně kvůli druhému sluchátku které jsem kvůli jeho stylu ležení na boku nemohl vytáhnout. Přesunul jsem ruku na jeho bok a opatrně ho za něj převalil na záda. Jeho tělo se otočila, ale hlava ne. Položil jsem svoji dlaň pod jeho tvář a otočil ho obličejem tak abych mohl ten drát vyndat z jeho ucha.
Naklonil jsem se k němu blíž, protože měl ono spropadné sluchátko trochu zamotané do vlasů a já nechtěl aby ho probudila bolest vytrhnutých vlasů, nehledě na to, že by mi asi nepoděkoval. Pohrával jsem si s prameny smotanými se sluchátkem a byl tím tak zabraný, že jsem si nevšiml jak na mně upřeně zírá. Urychleně jsem pozpátku vyskočil z jeho postele a při snaze doběhnout do té svojí jsem zakopl o jeho tašku, kterou nechal válet na zemi.
"Eeh~" vypadlo ze mě když se postavil a protáhl, tričko se mu vyhrnulo a já tak mohl znovu obdivovat jeho v. Horko mě ale pohltilo až když si kleknul mezi moje pokrčené nohy a položil svoji ruku na tu moji. Pak ji pomalu nadzvedl a položil si ji na stehno.
"Drtíš mi brýle," zamumlal a natáhl svoji ruku zpátky tam, kde byla ještě před chvílí ta moje. Sebral ze země zmíněnou věc a znovu si stoupnul. "Budu ignorovat to jak sis hrál s mýma vlasama když mi slíbíš, že moje brýle vynecháš." ušklíbnul se.
"T-tak to nebylo!" proč se zakoktávám?
"Vážně? takže jsem si tvůj naprosto unešený výraz s rudýma tvářema jen představoval, protože jsem na drogách, že? Tohle si o mně myslíš?"
"C-cože? Ne! Já jen..."
"Dělám si prdel, Louisi." mávl rukou. "Tak co jsi chtěl?"
"Ve skutečnosti jsem ti chtěl jen říct, že večeře už bude h-" na jeho rtech se objevil úsměv. "Co... c-coje?"
"Jen mě tak napadlo... vážně jsi se červenal. Proč? Líbím se ti?"
"He?!" vykulil jsem oči a položil si dlaň na pusu. Necítil jsem, že by se mi hrnula krev do tváří když jsem se ho snažil probudit, o tom, že jsem byl teď rudý jako rajčata která Alphons pěstuje za domem, nebyl pochyb. Ta jistota v jeho hlase. Jen jistota. Žádný výsměch nebo pohrdání... donutilo mě to se sebrat z podlahy a rychle utýct zpátky do kuchyně, kde už Niall prostíral stůl.
"Ah, tak ty musíš bejt Harry!" usmál se Niall a já se podíval přes rameno směrem, kam se díval můj kamarád. Nevšiml jsem si, že by šel za mnou. Stiskl jsem ruce v pěst a sebral si první talíř na kterém už bylo jídlo, příbor a oznámil přítomným, že dneska budu večeřet venku, aniž bych udal jediný důvod.
A/N: *Fangirlingmodeactivated!* Awh moji milovaní drahoušci, ani si neumíte představit, jak moc moc moc jsem chtěla napsat, že když se Hazz probudil, strhl Louise pod sebe a začal ho líbat a pak... pak... 18+ only! Ale, to by nešlo, takže tu mám menší *nosebleed, ale snad neumřu. :D :D Chcete další díl?^^~
*Nosebleed = kdo sleduje anime jako já, tak ví oč jde ale kdo ne.... nosebleed znamená krvácení z nosu když vás něco... hehe, vzruší nebo tak. :D přikládám fotku v pravo. ^^
Edit 0:48 jak blbá ještě můžu být? nejdřív tenhle díl pojmenuju 'Family?' protože sem si to spletla s druhou Larry ffkou a pak když to přejmenuju, zapomenu dopsat jaký číslo kapitoly to je?
ČTEŠ
Farm - Larry Stylinson
FanfictionHarry je normální, sedmnáctiletý teenager milující ruch velkoměsta, kterého jeho máma na celé prázdniny poslala na farmu jejího starého kamaráda. Harry je z toho naprosto vydeptaný a zničený ačkoli jen o něco starší kluk jménem Louis mu pobyt značně...