Buna! Sunt Raven! Par negru, ochi verzi inchis, inaltime normala (nu spun) etc...
Azi m-am decis sa imi schimb viata radical. Acum ies din salon, m-am vopsit albastru palid. In seara asta ma duc in club.
*******
Este deja seara. Imi fac un dus rece, imi usuc parul, ini i-au lenjeria intima , pantaloni scurti negrii de piele, maieu negru larg, tenisi verzi neon, jacheta verde neon, si sunt gata! Ma dau cu tus, ruj rosu aprins, rimel. Cobor scarile imi i-au banii si telefonul, apoi urc in taxi. Drumul a fost tacut. Cand am ajuns erau cativa paparazzi la intrare... Semn ca e o vedeta in club. Intru in cladirea imensa cu muzica asurzitoare si ma pun la o masa in apropiere. Stau sa ma obisnuiesc cu muzica. Un baiat imbracat ca o vedeta, + ochelari de soare vine la mine. Cand ma vede isi da usor ochelarii jos observand ca el este... JUSTIN BIEBER. WTF!? ce cauta o vedeta aici!?
J- buna...
R- pa!
Ma ridic si plec. Nu imi place de el. Poate ma si abuzeaza pe aici.
J- nu stii cine sunt?
R- nu imi pasa cine esti!
Se uita mirat si rade.
J- vezi asta?
Isi ridica tricoul si isi arata patratelele. Parca imi vine sa lesin la cat de bine arata.
R- da...
J- nu gasesti oriunde
R- nu ma intereseaza.
Merg la alta masa goala si ma asez. "Vedeta" vine dupa mine si se aseaza fix in fata mea.
R- ti-a mai spus cineva cat de enervant esti??
J- multumesc, dar nu gasesti o bunaciune ca mine nici in Loss Angeles
R- pa!!
Ma indepartez de el spre baie incercand sa il opresc de a se tine dupa mine. Intru in ea si in oglinda il vad stand in spatele meu. Ma intorc dar el dispare. Cred ca am iluzii. Ies din baie si cand merg pe hol cineva imi pune piedica si cad.
X- tu nu ai ce cauta aici!
Spune o pitipoanca ce statea si radea de sus. Isi pune piciorul pe capul meu.
R- asta crezi tu!
O prind de picior si o isbesc de perete. Justin era la capatul holului uitandu-se la noi.
X- nu il meriti pe juju!
R- nu il vreau!
J- termina cu ea!
R- eu?
J- da.
Nu fac asta. Sunt pacitista. Imi scutur hainele si decid sa plec. Simt miros de fum... Ma uit spre o boxa si vad ca a luat foc, focul se extingea pe perete in sus din ce in ce mai tare. Lumea speriata fugea pe toate usile. Justin ma apuca de mana si sparge geamul holului. Era foarte mic. Dar puteai sa te strecori prin el. Am iesit fara nici o problema. Justin ma tragea tare de mana sa fug mai repede.
R- de ce fugim asa departe!?
J- acolo e o bomba!
Cand am auzit asta am luat-o la fuga mai ceva ca el. Am ajuns la o masina neagra ce parea a fi un Ferarri . Frumos ... Ma impinge in ea si inchide portiera dupa. Ma uit in fata si imi fac cruce. Justin intra si el si accelereaza.
J- nu e momentul de rugaciuni.
In spatele nostru totul a fost napustit de fum si flacari, o bubuitura anunta ca bomba a explodat. In fata intr-un parculet erau parintii mei.
R- Justin?.. Ce ne facem!?CAM ATAT, PE MAINE! APROPO. ... SCUZE PENTRU GRESELI!
CITEȘTI
JUSTIN BIEBER PERICOL PUBLIC
FanfictionEa o fata simpla, modesta... El , un cantaret faimos, dar defapt este un sef dintr-o banda a mafiei. Se cunosc, se plac? Nu. El vrea doar sa o vanda pentru a castiga multi bani. Ea nu stie nimic. Dar cand ea isi da seama , totul e pierdut. Dar, Jus...