6 miesięcy później ...
Razem z Tomem jesteśmy już od 6 miesięcy ze sobą . Ostatnio a mianowicie w ciągu ostatniego miesiąca słabo się czuję, dlatego dziś postanowiłam się udać do doktora Harris'a. Byłam już gotowa do wyjścia więc ruszyłam w stronę mojego auta ,które dostałam od mamy, z którą od dawna się nie widziałam i szczerze trochę tęskniłam za nią .
Usiadłam na miejscu dla kierowcy i skierowałam się do szpitala .
Doktor przyjął mnie po godzinie czekania na korytarzu. Gdy weszłam do gabinetu ujrzałam sporo dyplomów i tak dalej. Doktor kazał usiąść mi na leżance, tak więc zrobiłam. Przepytał mnie o moim zdrowiu zrobił kilka badań i odesłał do domu.
3 dni później ...
Czułam jak mój stan zdrowotny się coraz bardziej pogarsza.
Właśnie byłam w kolejce do doktora Harrisa gdy nagle usłyszałam swoje imię i nazwisko.
Weszłam do gabinetu i usiadłam na bordowym krześle . Doktor powiedział mi jaki był mój stan a ja lekko zszokowana i zdezorientowana wróciłam do domu gdzie usiadłam w moim pokoju na dembowyn łóżku i starałam sobie wszystko po prostu przemyśleć. Wiedziałam że to kiedyś musiało się stać i już byłam psychicznie na to nastawiona, ale nie sądziłam że stanie się to tak szybko...
Doszłam do wniosku że nic nikomu nie powiem.
Gdy byłam mała moi bliscy sporo się nacierpili. Nie chciałam im tego jeszcze raz robić.
Doktor powiedział że mam nawrót białaczki .
CZYTASZ
Cios udręki ✔
Teen Fiction(...)"We wtorek zbudziłam się o tej porze bezdusznej i nikłej, kiedy właściwie noc się już skończyła, a świt nie zdążył jeszcze zacząć się na dobre."