7.Bölüm: "Şimdi olmasın"

438 24 9
                                    

Herkese hayırlı ramazanlar ve kocaman bir merhabaaaaaaaa ;) Nasılsınız? Biz çok iyiyiz biliyoruz bölüm çooooooook gecikti ama okulla ilgili problemlerimiz vardı ve zaman bulamadık pek fazla yazıcak neyse fazla uzatmayıp sizi hikayeyle baş başa bırakıyım kocaman öpücükler ve sevgiler iyi okumalar :)

Kerem sabah erkenden kalkmış mutfağa geçmiş koca bi bardak suyu içmişti. Rüyasını unutamıyordu Güneş ona "Zeynebi bırakma sev onu, söz verdin unutma" diyordu. Bu nasıl bir sınavdı bilmiyordu. Bu işten nasıl çıkacaktı bilmiyordu. Hayat ona en adi oyunu oynuyordu. Kerem düşünceleriyle boğuşurken içeri evin yardımcısı girdi.

" Günaydın Güneş bey."

Kerem kafasındaki düşünceleri atıp hemen cevap verdi.

"Günaydın Nurgül."

Diyip mutfaktan daha sonrada evden ayrıldı.

"Günaydın Kerem bey."

Sese doğru döndüğünde Ufuğu gördü.

"Günaydın Ufuk da Kerem değil Güneş."

Arkasını dönüp hızlı hızlı sahile doğru yürümeye başladı. Kerem'miş ne Kerem'iydi o artık Güneş'ti. Güneş Sayer. Kerem trafik kazasında ölmüştü.

Sahilde koştuktan sonra odasına geçip hemen duş aldı. Daha sonra yukarı kahvaltıya çıktı. Her zamanki gibi yine sessizdi ev hemde çok sessizdi evdeki tek ses çatal bıçak sesiydi. Kerem'de sessizce yerine oturdu.

"Günaydın."

Sevim oğluna bakıp gülümsedi.

"Günaydın oğlum nerdeydin odana indiğimde yoktun."

Kerem'i belkide ilk defa birisi merak ediyodu buna içten içe sevinmişti.

"Koşuya gittim sahile."

Başkada konuşan olmamıştı. Ahmet bey oğluna günaydın bile dememişti.

Kerem kahvaltısını yapmış Zeynep'in yanına gitmek için tam kalkacaktı ki annesi durdurdu.

" Kerem bugün akşam yemeğine çağır Zeynep'i, onuda görmüş oluruz."

Şaşırdı Kerem tamam sonuçta nişanlıydılar ama buna hazır mıydı annesi?

"Hıhı olur söylerim."

Tam kalkıcakken ilk kez konuştu Ahmet bey oğluyla aslında bunu yapmak istemiyodu en azından şimdilik ama mecburdu.

"Biran önce şirkete gelirsen iyi olur."

Kerem şaşırmıştı işte bunu hiç beklemiyordu.

"T-tamam size afiyet olsun."

Diyip bu sefer kalkmayı başardı masadan.

Zeynep en az 50 kere mesaj atmış nerdesin diye sormuştu Kerem'i. Biran önce görmek istiyordu nişanlısını. Dayanamayıp aradı Zeynep, tam telefonu açan Kerem'e yakıncaktı ki Kerem izin vermedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RUHUMUN AYNASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin