kapitel 2

97 5 0
                                    

Flachback

Jag tyckte det var en bra idé innan jag går ut å skiftar sen springer runt teritoriumet.
Flachback slut

Englas pov
Att springa är det bästa jag vet man känner sig så fri när vinden susar genom pälsen. Jag springer i en timme tills jag kommer till den bästa platsen som finns svansjön kallar jag den för det är den vackraste å fridfullaste platsen som finns å det är alltid svanar med ungar här jag skiftar tillbaka till människa å sätter mig å njuter av den varma sommar dagen jag lägger mig ner å somnar. När jag vaknar så är det morgon fan! Nu är säkert mamma å flocken jätte oroliga jag ställer mig upp och börjar jogga hem igen. När nån plötsligt hoppar på mig å jag vänder mig om för att se personen va fan Lucas gör inte så! Jag blir fan skit rädd. Förlåt men du vet ju hur oroliga alla blir när du inte kommer hem. Förlåt men jag råka somna igen, ok men nu måste vi skynda oss hem innan min farsa efterlyser dig. Jag älskar Lucas föräldrar de e nästan dom som bryr sig mest om mig. Vi skiftar å springer hem men när vi just kom till en bäck så länkade Nate en av flockens bästa krigare inkräktare kom hit fort vi började springa snabbare å när vi kom fram så var alla krigare i flocken där å stod redo jag ställde mig på mammas högra sida å Lukas stod brevid mig å hans pappa å mamma stod på hennes vänstra sida för de var beta. Det kom en jävligt stor brun varg å sa jag vill ha ert område Nate gick fram å sa aldrig. Den bruna vargen ylade till anfall å vi gjorde lika dant å striden var igång jag hoppa på en orange varg å ströp den å sen hoppa jag på en svart varg å knäckte naken på den sen var jag så upptagen med en varg å såg inte att en annan hoppa på mig jag låg där å skulle dö jag kollade på mamma å det kom massor med tårar innan jag blundade å väntade på att jag skulle dö.

The Big Wolf Of MagicWhere stories live. Discover now