kapitel 17

42 3 2
                                    

Nästa morgon så vaknade jag under eken som vi somnade i jag kollar brevid mig å ser att Hugo ligger där men i ställe för att skaka på honom så gick jag till sjön å hämtade vatten å hällde över honom han vaknade å sa de där skulle du inte ha gjort med en skrattande ton i rösten jag släppte hinken och sprang men när jag just skulle springa så snubblade jag över en stubbe å gissa vad jo jag ramlade såklart i vattnet som jag skulle undvika att få ( sarkasm) när jag kom upp stod Hugo där och gapskratade jag pekade med fingre mot mig som betyder kom närmare så ska du få en sak å han är så dum så han gör det å på en gång han böjer sig drar jag i honom i vattnet å vi hade vattenkrig. Jag älskar verkligen denna plats det är som mitt eget hem Hugo kom bakom mig å frågade vad heter denhär platsen? jag Kallar den för Svansjön för de är så vackert här nu har vi bara ett problem sa Hugo va då? fråga jag lungt Jo ska vi ta över din eller min flock?? Min flock behöver en ny alpha sen pappa dog i cancer mamma har inte brytts sig om flocken sen pappa dog. Min flock har en beta så det är ok men jag kommer sakna pappa å mina vänner.
En time senare
Har vi bestämt oss nu? Frågar Hugo å jag nickar sen börjar vi gå mot flockarna igen. När vi kom dit länkade jag och Hugo att alla ska komma till stora salen å de flästa var där så vi satte oss H=hugo E= engla

E. Välkomna hit. Ni undrar nog varför vi ville träffa er jo det är så att jag å hugo är mates och.... Sen avbröt hugo henne.
H. Vi visste inte vilken flock vi skulle ta över för bägge ville ha oss som styr så tänkte att vi är luna o alpha åt bägge flockarna

Fråga. Hur då?
E. Vi sätter ihop teritoriumet å kommer på nått nytt namn vi blir de mäktigaste flocken i norden med 1 miljon medlemmar.
H. Vi tänkte starwoods flocken. Mötet avslutat tack å alla aploderade sen gick vi å åt.

The Big Wolf Of MagicWhere stories live. Discover now