Accident in consert Malaysia

77 5 0
                                    

Skip

Pada akhirnya konsert yang di nnti 2kan telah tiba juga"Wow lihatlah bertapa ramainya orang yang hendak menyaksikan artis2 kpop ke sayangan Mereka"Kata pengacara Aron Aziz.

P.Neldia Senrose :Ya, betul tu,Wah, sungguh Mereka meminati kpop ini, yelah maklum dunia kpop kan,sehingga kan Mereka berada dari pagi sehingga ke malam Ini"Kata P.Neldia senrose.

P.Aron Aziz :Baiklah, tanpa kita melengahkan masa mari kita jemput kumpulan yang pertama yang akan tampil iaitu dari kumpulan Apink !"Kata P.Aron Aziz lalu muncullah kumpulan yang semakin Famous lalu mereka menampil dengan dua lagu iaitu Remember dan LUV

Beberapa minit lagu pertama dari Apink habis iaitu Remember.

Chorong :Anyeonghaeseyo,I am,Park Chorong "Kata Chorong dari Apink.

Eunji :Anyeonghaeseyo, I am Jung Eunji" Kata Eunji.

Naeun ;I am Son Naeun"Kata Naeun.

Namjoo :Anyeonghaeseyo, I am Kim Namjoo"Kata Namjoo

Bomi :Anyeonghaeseyo, I am Yoon Bomi"Kata Bomi.

Hayoung :Anyeonghaeseyo, I am Oh Hayoung"Kata Hayoung.

Eunji :Wah, Daebak,Gomapseumnida, kerana sanggup menunggu konsert Ini dari Pagi hingga sekarang ini,untuk membalas jasa anda semua kami akan tampil dengan satu lagi lagu yang bertajuk LUV"Kata Eunji lalu Semua pengunjung menjerit keriangan"pandai 2lah korang bayangkan Macam mana,bertapa ramai orang datang ke konsert Ini"beberapa minit selesai Sudah kedua 2 lagu dari Apink lalu Apink kembali ke belakang pentas.

P.Aron Aziz :Wow,Sungguh hebat sekali, persembahan Mereka tadi, adakah anda semua berpuas hati! "Kata P.Aron Aziz.

P.Neldia senrose :persembahan kedua sekarang tiba masa untuk kumpulan paling kacak sekali di persilakan BIGSTAR.Kata P.Neldia Senrose lalu tampil lah mereka dengan dua buah lagu juga iaitu Kiss Kiss dan Beuty Beuty(Asal lagu dari Kim Hyung Jeong).

Skip.

Persembahan kedua.

Wah begitu hangat dan sangat Daebak kerana pada malam Ini Sangat meriah sekali dengan persembahan 2 yang hebat2 belaka untuk menghangatkan lagi meriah kita pada malam Ini tiba masa yang di tunggu 2 kumpulan yang TOP No 1 dan diorang sangat cantik 2 sehingga orang gelarkan Mereka Ratu cantik di korea kita persilakan dari....Girls... Generation!!!" Jerit P. Aron Aziz lalu Generation keluar dengan menampil dua bush lagu juga yang sangat di minati oleh Semua peminat kpop iaitu lagu MR MR dan PARTY.

Girls Generation POV.

Taeyeon :Anyeonghaeseyo, Saya Kim Taeyeon call me Taeyeon only.

Tifanny :Anyeonghaeseyo, Tifanny Hwang,tell me Tifanny only

Seohyun :Anyeonghaeseyo Seo Joo Hyun you can tell me Seohyun only

Soo young :Anyeonghaeseyo Choi Soo young,tell me Shikshin or Soo young only.

Yoona :Anyeonghaeseyo,Im Yoon Ah.

Yuri :Anyeonghaeseyo,Kwon Yuri.

Hyo Yeon :Anyeonghaeseyo,Kim Hyo Yeon.

Sunny :Anyeonghaeseyo,Lee Soon Kyu,you as me Sunny.

Anyeonghaeseyo, we are Girls Generation!! "Kata Mereka serentak lalu mereka menunduk kepala Mereka.

Soo young :Adakah,anda Semua berpuas hati dengan persembahan kami tadi,kalau yea, say Yes" Kata Soo young lalu menghulurkan mikrofon pada penonton.

YES!!!"Jerit Semua peminat2 Mereka.

Taeyeon :Lagu kedua kami adalah PARTY,di sebab malam Ini sangat meriah mari kita PARTY "Kata Taeyeon lalu mereka memulakannya beberapa minit Mereka telah menampilkan dengan sungguh hebat sekali lalu mereka ke belakang pentas.

P.Aron Aziz :Wah,sungguh hebat dan menarik sekali, cantik nya diorang tu,Mereka adalah idola saya" Kata P. Aron Aziz.

P.Neldia Senrose :Kalau yea,pun jangan nak over sangat lah,kita sekarang ni,sedang jadi pengacara sekarang, kawal emosi tu,baiklah, tapi memang betul tu, Mereka sangat cantik 2,betul kata orang, baiklah, tanpa melengahkan masa lagi kita tampil kan Kumpulan yang seterusnya iaitu AOA. Kata P.Neldia Senrose lalu AOA keluar dari belakang pentas dan membawa lagu Goodluck dan Short Hair.

Setelah Mereka selesai nyanyikan lagu Goodluck dan tiba lagu terakhir iaitu Short Hair,tiba2 semasa mereka telah setengah nyanyian sebuah lampu pancaran betul 2 di atas kepala Hanyoung dongseng Soo young tiba2 tali pada lampu itu semakin hendak putus,putus 2 lalu terputus dan hendak jatuh keatasnya.

Ahh~ Jerit Hanyoung tiba2 ada yang datang dan menolak Hanyoung ketepi lalu orang itu yang tertimpa lampu dan orang itu telah berlumuran darah pada kepalanya lalu orang itu pengsan dan tidak sedarkan diri.

TBC

The Daugther SooyoungWhere stories live. Discover now