Doktor :Soo young Sudah kembali tenang kerana Saya dah berikannya suntik ubat penenang,buat masa sekarang jangan memberi dia tekanan banyak kerana Soo young baru sahaja terpukul dengan Apa yang berlaku kepadanya,satu lagi Saya minta kembali kan semangatnya"Kata Doktor.
Jong suk :Dae,Gomawo, Doktor "Kata Jong suk.
Doktor :Kraeyo, Saya minta diri dulu kalau ada apa2 Panggil kami,Araseo, Saya pergi dulu" Kata Doktor itu lalu Mereka menunduk kepala tanda hormat.
Hanyoung :Mianhae, Unnie, ini Semua salah Han,Kerana Han Unnie menderita begini "Getus hati Hanyoung sambil mencium tangan Unnienya.
Jessica :Kenapa Semua ini berlaku pada kamu Soo, Apakah salah kamu,padahal kamu begitu baik tapi kamu harus menerima dugaan yang berat begini" Kata Jessica menangis melihat keadaan dongseng perempuannya yang terlentang di katil itu.
Choi Minho :Jess,Sabar yea,oleh kerana Soo baiklah, Soo dapat dugaan begini supaya Soo boleh menghadapinya,sabarlah,Saya yakin Soo young akan terima dugaan yang tuhan bagi "Kata Choi Minho sambil memegang bahu Jessica lalu Omma Ji Hyo dan Appa Gary datang lalu melihat Semua menangis di tepi katil Soo young.
Omma Ji Hyo :Wae, Kenapa ni,bukan ke Soo dh sedar ? Tapi Kenapa kamu Semua sedih sangat ni, haa" Kata Omma Ji Hyo.
Taeyeon :Ahjumma, Saya cakap ni,Saya harap sabar yea"Kata Taeyeon.
Omma Ji Hyo :yelah!, tapi Kenapa, ada apa 2 pada Soo young ke"Tanya Omma Ji Hyo dengan marah sekali.
Tifanny :Tadi semasa Soo young dah lalu Soo young hendak tiba2 kaki Soo young tidak boleh di gerakkan lalu Doktor memeriksalah dan Doktor mengesahkan kaki Soo young... "Kata 2 Tifanny terhenti kerana dia x sampai nak katakan.
Omma Ji Hyo :Wae, Tif,kenapa dengan kaki Soo young, kenapa kamu berhenti,katakan kenapa" Kata Omma Ji Hyo menggoncang badan Tifanny.
Seohyun :Doktor kata kaki Soo young Lumpuh dan Soo young x dapat nk jalan dan Soo young harus memakai kerusi roda kalau hendak ke mana 2" Kata Seohyun dengan begitu hampa sekali.
Bwo?..!, lu..lumpuh ?!Kata Omma Ji Hyo terkejut.
Hyo Yeon :Dae,Ahjumma "Kata Hyo Yeon lalu Omma Ji Hyo hampir hendak jatuh tapi di tangkap oleh Appa Gary.
Appa Gary :Yeobo!.Panggil Appa Gary.
Omma Ji Hyo :Gwenchanna?" Kata Omma Ji Hyo lalu perlahan2 berlari keluar dari bilik Soo young.
Appa Gary :Yeobo!, Ji Hyo, awak nak kemana !"Kata Appa Gary mengejar Omma Ji Hyo.
Skip
Soo young terjaga dari tidurnya selepas di suntik boleh di kata 3 jam Soo young tidur lalu melihat tiada sesiapa di dalam biliknya hanya Jong suk ,Hanyoung dan Yoona yang lain Semua telah pulang ke rumah masing2.
Hanyoung :Unnie, Unnie dah bangun"Kata Hanyoung tetapi x ada jawapan malahan pandangannya beralih kearah lain.
Soo young :Apa awak buat dekat sini? "Tanya Soo young.
Hanyoung :Awak ?,Kenapa Unnie Panggil Awak,Han,Hanyoung, adik Kata Hanyoung.
Soo young : Yeke ?,adik saya, awak bukannya adik saya, awak sendiri yang xnk mengaku awak adik saya jadi Kenapa perlu saya yang beria2 nak Panggil awak adik" Kata Soo young.
Hanyoung :Nangis*Unnie maafkan Han kerana selama ini Han x pernah layan Unnie dengan baik dan Han minta maaf atas kejadian itu kerana Han Unnie menderita Macam ni "Kata Hanyoung.
Soo young :Kenapa baru sekarang nak menyesal Kenapa sekarang baru nak minta maaf,Apa sebab Saya dah cacat macam ni baru nak minta maaf" Balas Soo young dengan sinis.
Hanyoung :Ani,Han betul 2 menyesal dan Semua ni membuat Han sedar yang selama ini Unnie selalu baik dengan Han cuma Han layan Unnie dengan teruk dan bukan sebab Unnie jadi Macam ni "Kata Hanyoung*menangis.
Soo young :Saya x percaya sudahlah saya x nk dengar apa2 lagi, lebih baik awak keluar dari bilik Saya, saya x nak tengok muka awak di bilik saya tengok muka awak ni buat saya sakit hati je" Kata Soo young lalu menoleh pandangan kearah lain.
Hanyoung :T..tapi.. Unnie...,Hanyoung minta maaf"Kata Hanyoung.
Yoona :Sudahlah, nanti jelah, Soo tengah emosi sekarang ni "Kata Yoona.
Hanyoung :Tapi... Unnie Yoon"Kata Hanyoung x dapat menghabiskan ayatnya.
Yoona :Paut badan Hanyoung*Unnie tahu tapi bukan sekarang, tolong dengar cakap Unnie dengarkan Doktor Kata apa tadi, balik lah dulu kalau Soo moodnya dah okey Unnie akan panggil lain,Ara ?" Kata Yoona lalu Hanyoung mengangguk kepala dengan sayu lalu keluar dari bilik itu lalu semasa Hanyoung sedang berjalan pulang Jessica ternampak Hanyoung keluar dari bilik Soo young dengan muka penuh dengan hampa.
Jessica :Hanyoung... Kam..*x di dengarinya kerana mengelamun "Kenapa pula tu,Erm entah lah" Kata hati Jessica lalu memasuki bilik Soo young"Hi,dongseng Unnie ku Soo young "Kata Jessica sambil membawa bekalan berisikan makanan lalu Soo young yang memandang kearah tingkap beralih kepada Jessica.
Soo young :Owh,Unnie" Kata Soo young.
Jessica :Kenapa dengan Hanyoung tu Unnie tengok Macam sedih je masa Unnie nak masuk ke bilik Soo tadi, Unnie tengok dia keluar dari bilik kamu ni"Kata Jessica.
Soo young :*Cuba mengubah topik*Unnie bawa apa tu,Makanan ke"Kata Soo young.
Jessica :Herm,suka sangat kamu ni kan,ni Unnie bawakan nasi goreng kimchi kesukaan kamu "Kata Jessica sambil meletakkan bekalan itu di atas meja di hujung kaki katil.
Soo young :Wah, mesti sedapkan" Kata Soo young lalu Yoona menaikkan katil Soo young dan bersandar di situ*Memamah makanan tersebut"Erm...Sedapnya Unnie masak ini yang Soo sayang Unnie ni"Kata Soo young lalu memeluk Jessica*Yea memang diorang dua beradik ni sangat rapat dan Soo young selalu bermanja dengan Jessica sejak kecil lagi dan Jessica sedikit xkisah malah dia lagi suka kalau dia dapat memanjai adik kesayangannya.
TBC
YOU ARE READING
The Daugther Sooyoung
FantasyWatak 2 dalam cerita ini ialah: Choi Sooyoung sbg Sooyoung Lee Jong suk sbg Jong suk (boyfriend Sooyoung dn orang yang romantis dn setia pada seorang perempuan iaitu Sooyoung) Song Ji Hyo sbg Ji Hyo (Omma angkat Sooyoung dan isteri Tae young) Kang...