Tugasan

65 4 0
                                    


Semua orang telah selesai makan tengah hari lalu mereka berkumpul di tempat tadi yang di katakan oleh pengacara Mereka tadi iaitu di bawah di hadapan kaunter pertanyaan.

Pengacara Aron Aziz juga dari Malaysia:Kita berjumpa lagi,Saya Aron aziz dan ini pengacara pasangan saya Neldia sensrose

Pengacar Neldia sensrose :Hi, Baiklah kami berdua akan beritahu apa tugasan untuk anda semua,sebelum itu saya semua ketua setiap kumpulan masing2 ambil sampul surat ini "Kata pengacara itu lalu mereka mengambil sampul surat yang di katakan oleh pengacara Aron Aziz. itu tadi terutama Taeyeon ketua dari Girls Generation dan Lee Minho dari BIGSTAR.

Pengacara uqasha Sensrose :Baiklah anda semua kumpulan Sudah ada kertas ini" Kata pengacara Uqasha Sensrose pula pengacara dari Malaysia.

Pengacara Aron Aziz :Permainan ini di namakan harta karun salah seorang dari anda semua mesti ada seormatanya,anda tutup mata dengan kain ini.Kata pengacara Aron Aziz sambil menunjuk kain kepada Mereka semua.

Pengacara Uqasha : Yea,betul tu,permainan ini macam ni,sorang lagi kena membaca isi di dalam surat itu dan orang yang menutup mata itu harus mendengar baik2 selepas itu yang lain membantu orang yang tutup mata itu dan bergerak ketempat 2 yang di teterakan itu selepas itu sampai ke akhir tempat untuk di tuju anda mesti ambil gambar bersama kumpulan masing2 dan kembali semula ke sini dan gambar itu kena serahkan pada saya atau pengacara Aron aziz.

Pengacara Aron aziz :Masa yang di peruntukan adalah 2 jam 30 minit sesiapa yang sampai di sini dahulu akan mendapat hadiah dari kami dan siapa yang last akan di denda anda mesti akan di mandikan di dalam sana,sekarang ikat mata kawan anda.Kata pengacara Aron aziz lalu semua orang mengikut pengacara itu.

Pengacara Neldia Sensrose :Kami akan Panggil setiap seorang dari anda. Kata pengacara Neldia.

Choi Soo young (Girls Generation)

Lee Jong suk (BIGSTAR)

Cho Ah (AOA)

Park Chanyeol (EXO)

TOP (Big Bang) dan

Bla bla.

Pengacara Aron aziz :Baiklah orang yang kami pilih ini adalah orang yang akan di tutup matanya dan anda boleh mengikat kain ini di mata Mereka dan masa bermula dari sekarang lalu mereka segera mengikat mata2 yang di pilih dua pengacara itu tadi lalu selesai Mereka segera membuka surat itu lalu keluar kan isi dalam.

Skip.

Pengacara Aron Aziz :Wah,nampak ada satu kumpulan yang Sudah kembali semula ke sini,sepertinya Girls Generation.Kata pengacara Aron Aziz dan tekaan pengacara itu adalah benar memang Girls Generation,kedua adalah BIGSTAR, ketiga adalah Apink,kempat adalah EXO, kelima AOA dn bla bla akhirnya sekali adalah Big Bang nampaknya kumpulan Big Bang yang akn kena denda dan akan mandi sabun yang telah di sediakan.

Pengacara Neldia sensrose :Baiklah tempat pertama adalah Girls Generation, BIGSTAR tempat kedua,ketiga adalah Apink dan keempat adalah EXO, tahniah kepada keempat2 kumpulan ini dan yang last akan di denda.....

Tbc

The Daugther SooyoungWhere stories live. Discover now