Bab 6

64 3 0
                                    

Di bilik Girls Generation.

Soo young :Wah, penatnya"Kata Soo young lalu meletakkan beg2 itu di tepi katil lalu merebahkan badan pada katil yang empuk itu"Huh!,leganya!".tambah Soo young.

Yoona :Bukan awak je,kami pun sama "Kata Yoona lalu Yoona merebahkan badan di katilnya juga.

Taeyeon :amboi,amboi,senang nya, awak berdua ni,sampai 2 je dh berbaring, pergilah mandi dulu ke,apa ke" Kata Taeyeon sambil mencekak pinggang.

Soo young :alah,Unnie Tae ni,kacau betullah baru je,nak berehat dah lah,kita orang paling banyak buat kerja, angkat b,buat itu,ini"Rungut Soo young.

Tifanny :xada 2,bangun 2 pergi mandi sekejap lagi kita kena turun balik, nanti x sempat pula"Kata Tifanny.

Yoona :Yelah 2,x ada chan betullah Unnie ni "Kata Yoona lalu bangun dari katil itu begitu juga Soo young lalu mereka berdua berebut bilik air.

Soo young :Saya dulu" Kata Soo young lalu menolak 2 badan Yoona.

Yoona :Ah,x ada,saya yang dapat dulu, Saya yang sampai dulu, jadi Saya yang masuk dulu "Kata Yoona.

Soo young &Yoona :Saya, saya,Saya" mereka berdua ni kalau x berebut memang x boleh lalu Taeyeon dan Hyo yeon datang.

Taeyeon :Yah,Cukup 2"Kata Taeyeon menghalang mereka berdua bertengkar tetapi x diendahkan"Stop ittttt!!"Jerit Taeyeon.

Soo young &Yoona :Ah!!, bising"mereka berdua menutup telinga.

Soo young :Yah,Unnie bisinglh,Kenapa yang nak Jerit 2 ni,pekak telinga Soo "Kata Soo young.

The Daugther SooyoungWhere stories live. Discover now