Permulaan hari.

68 5 1
                                    

Di rumah.

Akhirnya sampai juga rumah rindu rasanya dekat rumah dan rindu dengan Omma Ji Hyo"Kata Soo young lalu Jessica keluar dari kereta dan mengambil kerusi roda dekat belakang bonet manakala Hanyoung dan Lee Minho membantu Soo young keluar dari kereta itu dan duduk di atas kerusi roda itu dan masuk kerumah mereka.

Tiba2...

Suprise!!!!"Jerit semua orang di rumah itu*Menjerit kejutan dengan menulis selamat pulang kerumah dan Happy birthday*Rupa2nya birthday Soo young di hari yang sama tarikh Soo young keluar dari hospital.

Soo young betul2 terkejut dengan jeritan kawan2nya dan familynya.

Lalu Jong suk datang dengan membawa kek coklat yang bertulis happy birthday Soo young sambil di nyanyikan Happy birthday(B.Korea)

Sehabis nyanyian Soo young membuat hajat dan meniup lilin itu.

Semua orang sedang seronok menyambut hari jadi Soo young tapi Omma Ji Hyo tidak*Dia merasa x suka akan party ni.

Soo young mendekatkan dengan Omma Ji Hyo dan menghulurkan kek itu kepada Omma Ji Hyo.

Soo young : Omma ini kek untuk Omma dan Omma adalah orang yang pertama Soo bagi."Kata Soo young sambil menghulurkan kek itu kepada Omma Ji Hyo.

Oh...ini keknya yea"Kata Omma Ji Hyo*Soo young Mengangguk*Omma Ji Hyo mengambil kek itu dan sumbat dalam mulut Soo young.

Nah kau makan kek kau ingat aku nak ke kek dari orang cacat macam kau ni"Kata Omma Ji Hyo*Airmata Soo young mula mengalir kerana sakitnya hati dia di kata sebegitu oleh Ommanya sendiri.

Wae,Omma kenapa Omma buat Soo macam ni,bukan ke Soo anak Omma juga kenapa Omma buat macam ni dekat Soo "Kata Soo young sambil menangis lalu memegang tangan Omma Ji Hyo.

Omma Ji Hyo :*Menepis tangan Soo young dengan kasar dan membuat kan Soo young terjatuh dari kerusi roda itu lalu meninggalkan Soo young macam tu saje*Soo young hanya menahan sebak di dadanya dengan sikap Omma kepadanya.

Tbc

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Daugther SooyoungWhere stories live. Discover now