I : Gemini ( colaborare cu NeoDusk )

408 16 8
                                    

                                                                           PROLOG

Exista o vreme când un duh ţinea binele şi rãul în echilibru, avea grijã a nimic sã nu se balaneze în partea negativã, cãci în acest fel iadul avea sã ajungã pe Pãmânt. Totul  fiind sub puterea lui, crezând cã va reuşi sã stãpâneascâ fãrã probleme, lucrurile s-au schimbat când acesta s-a îndrãgostit de o femeie. Îşi dorea mai mult ca orice sã o aibã, deşi o relaţie ciudatã se înfiripa, el nu a renunţat pânã ce nu a cucerit-o.

În descurs de doi ani dragostea lor devenise una amplã, duhul o protejase, dar ceva pãrea cã se schimbase în mod neaşteptat.

Atotputernica fiinţã supraomeneascã nu mai avea sentimente pentru tânãra lui soţie și a decis să o pãrăseascã, fãrã a da explicaţii, cu asta distrugând și echilibrul adus asupra binelui și rãului.

In urma plecãrii lui, femeia nu a mai știut nimic de el, de ce a lãsat-o singurã sau de ce nici mãcar nu a intenţionat sã-i dea vestea, insã a observat cã nu avea sã trãiascã in propria sa speranţă crezând cã poate duhul se va intoarce, cãci purta in pântecele sale copiii ai cărui tatã habar nu avea de existenţa lor.

Din pãcate, in acest timp lumea a inceput sã se balanseze in partea negativa.                                             

Tanara insarcinata a adus pe lume doi frati gemeni platind un pret scump, deoarece odata cu nasterea acestora ea murise. Copiii ce ramasesera orfani au fost gasititi de o familie iubitoare din micul tinut, dar fiindca acestia erau foarte saraci nu au putut lua cu ei decat unul din gemeni, iar pe celalalt l-au lasat in fata portilor palatului celui mai bogat om de acolo, anume regele.

Aici am ajuns in prezent, unde cei doi frati au fost despartiti, ducand vieti complet diferite.

In acea seara linistita de noiembrie, cand stelele luminau cerul aparat de strajerul sau, micutul cu par alb fusese lasat singur in fata palatului. Un gardian de-al regelui il zari la scurt timp, ducandu-l astfel la Maiestatatea sa care putea lua o decizie in legatura cu pruncul.

- Maiestate, am gasit in apropierea palatului acest copilas! Ce vom face cu el? Sunt sigur ca saracii l-au lasat aici fara pic de rusine! i se adresa acesta regelui, trezindu-i o imensa curiozitate asupra micutului baiat.

- Adu-l aici, slujitor! Sunt surprins de aparitia a ceea ce-mi doream cu ardoare de ani buni! rosti stapanul ca mai apoi sa-i fie indemnat firavul baietel.

Dupa un moment de tacere, cand regele studia bebelusul in bratele sale, un zambet larg ii aparu pe chip.

- Gata, am decis! Mi-am gasit mostenitorul, el e exact fiul pe  care mi l-am dorit! V afii puternic, inteligent si demn de tron! Fericirea mea nu are limite in acest moment! Vom organiza un festin in cinstea sa!

Regele, foarte convins de decizia lui. organizase o petrecere la care s-a stabilit si numele micului print, Kennan. Asadar, acea seara a fost pentru Maiestatea sa una dintre cele mai norocoase si memorabile.

Venind vorba de cat de bine avea sa traiasca unul dintre gemeni, nu se poate spune asta si despre celalalt. Locuia intr-o casuta saracacioasaunde, totusi, primea dragostea de care avea cea mai mare nevoie in urma pierderii adevaratei mame. Cea adoptiva il ingrijea, ii canta si il coplesea cu vorbea dulci si sincere. Sotul ei, la fel de bucuros de noul membru al familiei, promitea insa, destul de vag, cum ca va avea parte de un trai mai bun, fapt ce il ducea pe tata sa nu-si creada nici el spuselor. Pe moment, totul era in regula.

Vom vedea care dintre gemeni va fii mai puternic, mai cinstit, mai bun, sau contrariul, care dintre ei, mai rece, mai crud si mai misterios. Cine va triumfa oare? Dragostea sau bogatia?

VA URMA...

GeminiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum