III : Masca (Capitol special)

80 9 11
                                    

KENNAN :

Baiatul ce ma privea ciudat avand acei ochi nevinovati parea ca nu intelegea nimic. Nu-l acuz si eu devenisem la fel de confuz. Ridicandu-ma i-am intins o mana ajutandu-l sa faca acelasi lucru si inca avand acel sentiment care nu-mi dadea pace, am indraznit sa-i vorbesc.

- Asculta, nu stiu cine esti, dar trebuie sa aflu ! Unde mergi ?

- Ma indreptam spre raul Risette, daca vrei ma poti insoti ! Nu am nici cea mai mica idee de ce, dar ma simt de parca te-as cunoaste ! a vorbit brunetul care nu inceta sa ma priveasca cu ochii lui mari care aveau nuanta parului. Trasaturile lui nu erau deosebite, dar puteam sa jur ca semanam.

Am raspuns afirmativ propunerii acestuia si fara a avea alte discutii in timpului drumului, ajunsesem destul de repede. Baiatul m-a indemnat sa ma asez pe o stanca, am privit in jur si peisajul te fermeca, raul avea apa limpede si era inconjurat de pietre, niciodata nu am stat sa observ natura si lucrurile care ma inconjoara. Am fost oare orbit de ceva ? Cu siguranta planurile mele m-au impiedicat sa vad toate astea. M-a trezit la realitate strigatul necunoscutului, care devenise amuzat. Ce e asa amauzant ? Poate ca si eu as fi ras de mine, vazandu-ma pentru prima data cu gura cascata, ganditor, privind in jurul meu si uitand de absolut tot. Ce e cu mine ? Nu am timp de asa ceva.

- Ce ti se pare asa de amuzant ? l-am intrebat eu destul de mahnit.

- Sincer....nu am mai vazut pe nimeni atat de prins in mrejele naturii ! Arati de parca acum ai iesit pentru prima data in aer liber ! radea acesta, un zambet nevinovat si atat de enervant pentru mine observandu-se pe chipul sau. Asteptandu-mi oarecum raspunsul a inaintat pana la rau unde si-a introdus picioarele. Kehh !! Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ar fi sa tii picioarele in apa aceea, probabil e rece si....neplacuta.

- Stai !! Ce tot faci ? Cum poti sa te imbaiezi acolo ? Cine stie ce tarani au mai fost pe aici ! Nu-mi spune ca......Oh Doamne, ti-ai luat si haine de schimb ?? Woahh esti normal ? am fost socat vazandu-l, ce neigienic. Macar atat puteam face pentru un pusti sarman care nu stie ce inseamna sa fi curat.

- Hahahaha ! Ce ? Sunt un baiat destul de normal, dar tu din ce era vii, "Domnule" ? Oh ma inseala privirea, tu esti un adevarat sire, dupa tinuta, nu ai cum sa stii ce inseamna o baie in rau ! Alteta, iti sugerez sa uiti de grijile pentru mine, e mai bine sa deschidem subiectul pentru care m-ai insotit ! s-a amuzat el fara sa ii pese continuand sa-si spele picioarele in acea apa. Am inteles, poate e apa limpede, dar nu e ceva normal pentru mine sa faci baie aici. Dandu-i dreptate, mi-am aruncat privirea catre rau si am inceput sa vorbesc in timp ce aruncam cate o pietricica.

- Tu....nu simti ceva cand te apropii de mine ? Nu e ciudat ? Cand ti-am atins mana.....parca un fior mi-a trecut prin tot corpul ! Trebuie sa avem o legatura odata ce exista un fel de atractie....problema cea mai grava......e ca nu stiu de ce si trebuie sa descoperim impreuna ! Nu m-as apropia asa de usor de om de rand ca tine, fara acest mister dintre noi ! am incercat eu sa-l fac sa inteleaga.

- Da, am aceeasi parere ! E mai mult decat ciudat ! In primul rand ar trebui sa ne stim numele, eu sunt Kenneth, tu cum te numesti ? m-a intrebat acesta iesind din apa, ma bucuram totusi ca nu si-a terminat baia, imi place sa fiu ascultat.

- Kennan, sunt.....printul ! doar nu faceam prostia de a-i spune ca sunt rege atata timp cat nu e decat un pusti neimportant cu care nu se stie daca am vreo legatura.

- Incantat Majestate ! Ce altceva mai vreti sa aflati despre mine ? mi-a raspuns el.

- De asemenea ! Ei bine.....am vaga banuiala ca nu o duci prea bine ! Am dreptate ? l-am intrebat pentru a-mi adeveri banuiala, fara pic de ezitare.

GeminiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum