KENNETH :
Am deschis cu usurinta acea imensa usa intrand pe coridorul rece al palatului, venisem din gradina micuta in care mereu ma retrageam, punandu-mi gandurile cap la cap si intrebandu-ma pentru a mia oara daca e bine ce fac si daca merita sa continui. De cateva zile ma aflu aici, in acest palat, unde defapt nu-mi vad locul, sunt tratat frumos, primesc mancare si am niste haine regale demne de un print, insa nu am nevoie de asta, vreau doar acei bani, as da orice sa ii am doar ca sa imi vad iarasi zambind familia, care probabil isi face griji pentru mine. Imi dau seama ca gresesc, dar sunt complet in ceata...Oare Kennan e fratele meu cu adevarat ? Imi e greu sa cred...un duh? Devinde absurd.
Singura cale e sa-l rog pe asa'zisul meu frate geaman sa ma ajute, voi vorbi cu el si daca suntem cu adevarat frati nu ar ezita sa-mi ofere o foarte mica parte din avere pentru a-i face fericiti pe parintii mei adoptivi. Mai mult decat hotarat am strabatut alte cateva coridoare, insa m-am oprit parca inghetand in dreptul unei incaperi din care se auzea clar vocea unui om ce cu mare regret cerea sa fie crutat. Fiind o usa din lemn si avand o mica ferestruta am aruncat o privire, desi riscand sa fiu vazut si am ramas destul de socat vazandu-l pe Sadon in genunchi cersind mila in fata unuia dintre cei ce sunt platiti sa pedepseasca greselile, acesta avand doua cutite in ambele maini. Nu am putut sa nu observ si cea din urma victima, care era Ashmet, plin de sange si inlantuit.
- Iti repet, nu stiu nimic despre asta, ai mila te implor ! Ai mila de un batran ca mine, habar nu am ce s-a intamplat cu acest duh, Ashmet mi-a spus doar ca a fost tatal lui Kennan, care si-a creat disparitia inainte sa-si vada fiii ! suspina Sadon printre lacrimi, mie mi s-ar fi facut mila, insa nu pot opri asta acum, pana la urma si eu trebuie sa stiu adevarul.
- Bine, deci sa inteleg ca vrei soarta amicului tau ? Voi aduce calaul sa ai o moarte mai blanda? E mai suportabil decat zecile de cutite pe care am sa le infig in corpul tau, om jalnic ! a rostit in sila acel slujitor, in timp ce Sadon inca isi cauta scaparea din ghearele mortii. Atitudinea nemiloasa a acestuia m-a uluit, trebuie sa aflu adevarul neaparat. Voi intra.
- Opreste-te ! am strigat dand buzna in incapere, necrutatorul neluand in seama prea mult aparitia mea. Am zis sa te opresti ! am strigat pentru a doua oara vazand ca cel fara mila isi indrepta cutitul cu lama deja colorata in rosu catre Sadon.
- Ce s-a intamplat? Am primit un ordin si nu esti la conducere tu ca sa ma opresti ! Maiestatea Sa e singurul cu acest drept, dispari inainte sa fi o victima, fa-ma sa uit ca te-am vazut ! a luat necrutatorul autoritate, insa nu imi era atat de teama de el si cu o miscare reusita i-am smuls unul dintre cutite din mana. Sadon era legat cu niste franghii de care l-am eliberat taindu-le, iar parca fierband de furie slujitorul necrutator se pregateste a ma lovi cu celalalt cutit pe care inca il detinea. Neavand timp sa mai execut vreo miscare contra, am inchis ochii parca asteptand acea durere care imi imaginam sa apara. Am deschis ochii la sunetul conexiunii unei sabii cu asa'zisa arma destul de inferioara, in apararea mea era Kennan care tinea in mana sa una dintre sabiile magice gasite, oprise atacatorul meu si cu o fabuloasa manuire a armei il infrange pe acesta introducandu-i ascutita lama in locul unde era inima. Slujitorul sau era la pamant, fusesem socat, Kennan nici nu a clipit cand i-a adus moartea acestui om, ba chiar avea un zambet malefic si parea ca ii facuse placere. Devenea din ce in ce mai ciudat.
- T-tu...de ce ai facut asta ? l-am intrebat inca socat pe baiatul cu parul alb, privindu-l cu ochii mei mari si uimiti.
- Taci ! Mai bine el decat tu ! Ai de gand sa ma contrazici ? s-a rastit acesta bagandu-si sabia in teaca si avand seriozitate in glas. Nu stiam ce altceva sa ii spun, atata cruzime....el nu poate fi un rege...el e un tiran, totusi ii sunt recunoscator ca m-a salvat.
A trecut pe langa mine parasind incaperea si in urma lui au venit doi gardieni care i-au luat pe cei fara viata, iar eu am ramas cu Sadon. Normal ca aveam in gand sa scot adevarul de la el, mai ales ca stia ce il va astepta, inainte sa plece Kennan i-a aruncat o privire ucigatoare.
CITEȘTI
Gemini
FantasíaO relaţie frãţeascã specialã ce atunci când e descoperitã lucrurile se complicã într-un mod neaşteptat, o luptã ia naştere între cei doi gemeni. Personalitãţile lor complet diferite cauzeazã tensiuni, în timp ce fiecare s-ar completa având în mod eg...