4.rész

817 49 1
                                    

Cam mellett ébrettem. Támadzkodott az ágyon és féoldalt feküdt. Nézett. Farkasszemeztünk. Szerinte... Ok.
-Jó reggelt hercegnő. Mit szólnál ha reggeli fürdésként kimennénk a vìzbe?- nézett rám kócos hajjal, álmos szemekkel.
Majd kimentünk. Pizsistől a vízbe. Elszméletlenül jó volt. Cameron állandóan csak mosolygott. Élvezi. Élvezi Hawaiin a könymallyal való "nyaralását". Tavasszal, de mindegy. Kirohantam a vízből mivel egy óriási hullám közeledett. Cam nem jött ki hátat fordított a hullámoknak és úgy várta találkozásukat. Szerencse hogy le tudtam fotózni.

Nagyon jól nézett ki

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Nagyon jól nézett ki. Most hogy jobban megismertem, vagyis megismertem a gyengéd oldalát is, sokkal szimpatikusabb. Be indultam menni még hozzá. Félúton jártam mikor egy kinyílt kagylóra léptem. Összeestem a fájdalomtól. Cam még mindig a kibaszott hullámokkal játszott. Körülöttem a víz vörösödni kezdett. A vér. Már sikítottam a fájdalomtól ami a lábamon éreztem. Cameron ölébe kapott és úgy vitt ki a partra. Lerakott majd beszaladt a bozótosba, vagyis inkább dzsungelbe.
-A "Tarzan akarok lenni" pillanatodat későbbre halaszd. Segíts. -mondtam mert a lábam még mindig vérzett. Cameron egy nagyon nagy levéllel tért vissza. Ketté hajtotta, majd körbetekerte vele a lábamat.
-Minden oké lesz hercegnőm-mondta, majd megpuszilt.
Járni sajnos nem bírtam. Csak mankóval. Ami Cam volt. Sütött nekem palacsintát reggelire. Nagyon gondoskodó,és figyelmes volt.
-Cam. Köszönöm.-mondtam mélyen a szemébe nézve.
-Érted bármit.
Majd közeledni kezdett. Ajkaink súrolták egymást. De tartotta magát. Szájonpuszilt. Pedig... Mindegy. Felöltöztem rendes ruhába, majd elindultam anyáékhoz. Nagyon rendesek voltak mondhatom. Nem jöttek elém. 6 km-t gyalogoltam. 6-ot.
-Szerbusz Lányom.
-Sziasztok.
-Fontos bejelenteni valónk van. Apádal elválunk. Ő Californiába megy én Párizsba. A házunkat eladtuk hogy el tudjunk költözni. Davidnak ez nem fontos, úgyis sulin van. Ti meg oldjátok meg. 17 évesek vagytok.
-Anya. Hogy tehetitek ezt? Nem is érdekel mi lesz a gyerekeiddel?
-Titeket nem is akartunk. Véletlen volt.
És itt tört el bennem a mécses. Leszartam a világot. Futottam vissza. Nem érdekelt hogy elfáradtam. Annál jobban nyomtam. Mikor a házhoz értem leültem a lépcsőre, majd zokogtam. Nem is akrtak minket. Véletlen volt. Hajléktalanok vagyunk. Vagyok. Pat meg tudja oldani. Hisz népszerű. Rengeteg barátja van. Meg ott van neki Lisa. Ő nálluk is el lehet. De én. Maradjak Hawaiin egyedül? Vagy menjek a híd alá?
-Hercegnő!Mi a gond?
Majd hosszasan elmeséltem az érzéseim. Kiöntöttem neki a lelkem.
-Érted már? Nem maradt senkim.
-Dehogynem. Én mindig itt leszek neked. MINDIG.
-Cam én....semmi
Nem. Nem. Nem. Nem lehetek szerelmes Cameron Dallasba. Az nem lehet.
-Mondtam már hogy hülye fejet vágsz amikor gondolkozol?
-Aham
-Ne gondolkozz. Cselekedj.
Majd adott egy puszit a számra és berohant a vízbe.
Este a szobánkban beszélgettünk. Nagyon vicces Cameron. Mesélt a haverjairól, és arról hogy egyszer elvisz egy 1D koncertre. Nagyon happy voltam. Mint egy rossz tini. Jaaa upsz. Az vagyok. Kinéztem az ablakon megnézni a naplementét.
-Cameron. Bezártad a bejárati ajtót?-kérdeztem suttogva?
-Nem. Míért?
-Van kint valaki. Puskával...

Hope Dies LastOù les histoires vivent. Découvrez maintenant