9

45 3 0
                                    


*Tik nesugalvok to pas ją paklausti, nes antraip ji atsistos ir išeis.*
*Kodėl turėtų?*
*Mielas, Niall Horan, ji MOTERIS!!!*
-Selena?
-Taip?
-Amm... tu šiandien pritrenkiamai atrodai.
-Ar tik šiandien?-pasierzint nusprendė matai.
-Na ne. Bet šiandien pasistengei dėl manęs.
Mes su ja dar kalbėjom bene valandą, vėliau parvežiau ją namo ir palydėjau iki pat durų.
-Šita, ryt tau pas daktarus, taip?- paklausiau.
-Taip, o ką?
-Gal galėčiau kartu?
-Žinoma.
-Puiku. Tai tada labanakt,-tariau ir jau sukausi nuo durų, bet ji mane pagavo už alkūnės, atsuko į save ir pradėjome linkti vienas link kito. Kai mūsų lūpos susilietė ji tiesiog sustingo. Tai buvo tarsi atsakymas į šį vakarą iš mano lūpų neišėjusį klausimą. Galiu lažintis, jog tai jos pirmasis bučinys. Gal pradžiai jai užteks ir to, nes jei dar ir liežuvį pridėčiau, tai ji visai apalptų. Lėtai atsitraukiau nuo jos ir pakštelėjas į lūpas tiesiog nustrykavau link automobilio. Dar girdėjau, kaip ji sukikeno ir nuėjo į vidų.
Grįžau namo ir šį kartą ėjau ne į savo, o į buvusį Selenos kambarį. Nejau aš tikrai įsimylėjau?
*Selenos pov.
Vos tik uždariau namų duris nuslydau jomis. Šis vakaras toks nuostabus... tai pirmasis mano pasimatymas. Pirmasis bučinys... su ranka priliečiau lūpas ir tada turėjau staigiai užsimerkti, nes mano mama įjungė šviesą.
-Kaip matau gerai laiką praleidot,-pasišaupė linksmai ji.
-Taip, o tu ką pavydi?-pagalvojau, kad bent jau bučinio nematė.
-Eik tu, jis net bučiuotis nemoka!-pasišaipė mama. Vadinasi matė.
-Nejau?-pakėliau antakį.
-Taip. Tavo tėvas mane kaip pabučiuodavo, tai viskas baigdavosi glamonėmsis arba kurio nors lo...
-Stop! Man nebūtina žinoti jūsų lytinio gyvenimo paslapčių. Ačiū,-nutraukiau ją, o ji tik nusijuokė ir atėjusi ištiesė ranką. Suėmiau ją ir atsistojau. Vos atsistojau atsidūriau šiltame mamos glėbyje.
-Mano mergaitė jau užaugo...-tarė ji. Dar kiek pastovėjome ir patraukėme į savo kambarius, kurie yra greta.
-Bet jis vistiek nemoka bučiuotis,-pareiškė, kai buvome prie savo kambarių.
-Mama!-sušukau, o ji tik kikendama nubėgo į savo kambarį... jezz kokia suvaikėjusi moteris... įdomu ir man taip bus? Nusirengiau iki apatinių ir kritau į lovą. Priliečiau savo lūpas ir nusišypsojau. Išgirdau, kaip mama iš už durų rėkia.
-Nečiupinėk tų savo lūpų!
Ji ka kiaurai mato?
-Ša!-atrėkiau atgal, o jo tik vėl sukikeno. Patinka jai mane kankinti... reiks ir jai kokį kakalį įtaisyti. Vėl paliečiau savo lūpas ir prisiminiau tą jausmą, kai per kūną nuėjo šiurpuliukai. Su tokiomis mintimis ir užmigau.
Jaučiu, kažkokį kutenimą ant savo skruosto. Išsigandau, kad nebūtų voras, tad staigiai prasimerkiau. Prieš save išvydau siluetą, išsigandusi pašokau iš lovos ir įjungiau šviesą. Pas mane kambaryje buvo ne kas kitas kaip Niall. Jau žiojausi sakyt, kad išgazdino, bet jis greitai pridėjo pirštą sau prie lūpų, taip nutildydamas mane.
Niall priėjo prie manęs ir įsisiurbė į mano putles lūpas. Nieko nelaukusi rankomis apglėbiau jo kaklą ir prisitraukiau vaikiną dar labiau. Pradėjome glamonėtis, o blondinas ėjo link lovos, kuri yra už mano nugaros. Kai pajaučiau lovos kraštą jis parvertė ant jos ir užgulė mane. Jo rankos nuslydo iki mano liemenėlės ir kai ją užčiuopė, atrado atsegimą ir atsikratė jos. Tada jo ranka slydo pilvu žemyn iki mano siaurikių(stringų) ir kai juos pasiekė vaikinas užkišo ranką už jų ir tiesiog suplėšė juos. Mes bučiavomės tarsi kokiam filme ir man tai patiko. Niall ranka pradėjo trinti mano slaptybes. Man pasidarė taip gera ir nežinau, kodėl, bet staigiai išsiriečiau ir suglaudžiau kojas. Horan dar kartą mane pabučiavo ir patraukęs savo ranką nuo mano klitoriaus suėmė manąją. Jo ranka pradėjo leistis žemyn ir supratau ko jis nori. Jis norėjo ne ko kito kaip, kad aš suteikčiau jam tokį malonumą, kokį patyriau. Greitai ištraukiau savo ranką iš jo ir pasispyrėjusi apverčiau mus. Jis pasimetė ir galvojo ką aš darysiu toliau. Nedelsusi paėmiau jo maikės kraštus ir pakėliau. Kai jis šiek tiek pasikėlė nurengiau ją ir šveičiau sau už nugaros. Nužvelgiau jį ir pastebėjau jo tobulą pilvo presą. Jau leidau raną link diržo, kai suskambo žadintuvas...

Again you?Where stories live. Discover now