-Ką?-sutriko Zayn po Gigi žodžių.
-Gi, leisk man,-pasakiau nes ji jau graudinosi ir ji tik linktelėjo.
-Apie ką jūs čia? Aš nieko nesuprantu...
-Zayn, Gigi matė tave, kai kažkokia merga tau čiulpė.
-Ką? Kada? Kas? Ką?
-Prieš pora dienų Gigi grįžo namo iš ligoninės kiek anksčiau ir neplanuotai, o įžengusi į kambarį pamatė merga tau...-mane nutraukė Zy.
-Kamilą? Ji tik čiulpė. Kodėl ji buvo ligoninėje? Kas nutiko? Serga?
-Ne. Ji niekuo neserga, bet ji kiek su sveikata susipykus, bet tai vėliau. Kodėl ji tau čiulpė? Zayn, kodėl tu išdavinėji mano sesę?
-Nes netavo reikalas.
-Zayn, versk visas savo kortas ant stalo.
-Apie ką tu?
-Kokia priežastis.
-Nes man tai patinka?-tai labiau retorinis klausimas.
-Išdavinėt Gigi, tau patinka? Tu tikrai šlykštus.
-Ne, idijote, man patinka kai merga tupi tarp kelių.
-Tu nesveikas. Kodėl tu to nepasakiai jai?
-Nes ji- kaip ir tu, palaikytų mane tokiu pat nenormaliu?- pakėlė vieną antakį.
-Aš tavęs niekada nebūčiau palaikius nenormaliu. Gal net pati su laiku būčiau tau tai pasiūliusi,-pasakė Gi.
-Ką?-sutriko visai Zayn.
-O vat tą, kad Gigi grįžo namo su džiugia naujiena, nes esą nėščia, o grįžusi pamatė tik kaip merga tau čiulpe. Kaip manai tai normalu?
-K...ką? T..tu laukiesi?-sutriko visai.
-Taip. Jau mėnesis.
-O tu dieve... tai... tai...tai... aš net nežinau...
-Nenori kūdikio?
-Ne! Noriu, bet aš... net nežinau ką pasakyti... rimtai?-mačiau, kad jis tikrai visas pabalęs ir tikrai nesusigaudo.
-T...taip,-sukūkčiojo blondinukė.
-O dieve, Gigi!-Zayn net klūpinėdamas pribėgo prie Gigi ir priklaupęs prie kėdės, ant kurios ji sėdėjo, pradėjo ją bučiuoti. Išbučiavo rankas ir netrukus visą veidą aplipdė savo lūpomis. Vaikinas labai džiaugiasi kūdikio atsiradimu. To nenuneigsi.
-Zayn, mums reikia pasikalbėt akis į akį. Gal galėtum?-kreipiausi į Gi.
-Gerai,-ji linktelėjo bei susirinko visus savo daiktus ir mes abu pasilikome palatoje su Zayn.
-Taip?-paklausė ramiai su šiek tiek juntamu irzuliu.
-Zayn, kas ten per mergina?
-Kamila.
-Kodėl,-nutraukė jis mane.
-Nes man patinka, o Gigi neneorėjau verst daryt to ko ji nenori.
-Tu suvoki, kad mano sesutei reikia dabar labai daug dėmesio?
-Tavo sesutei? Nejuokink. Ji aplamai nuo dabar su tavim nebebendraus. Aš pats dėl to pasistengsiu!-suriko jis ir greitai išskuodė pro duris jas garsiai trenkdamas.
-Kas čia katik buvo?-sutrikusi burbėjau sau po nosimi.
Nejau Zayn tikrai nebeleis Gigi bendraut su manim? Kodėl? Ką aš tokio padariau? Nesuprantu... Esu pasimetusi. Dar kiek pagulėjau ir supratau, kad sesė tikrai negrįš. Jis rimtai? Aš katik atkalbėjau Gigi nuo skyrybų ir auginimo vienai vaikutį, o jis ant manęs dėl to supyko? Kas per...?
Ai tiek to. Noriu į tualetą. Lėtai pasislinkau prie lovos krašto ir jau ruošiausi išlipti į vežimuką, bet per duris įėjo daktaras.
-Laba diena,-pasisveikino nusišypsodamas.
-Laba diena,-atsakiau šypsena.
-Kaip jaučiasi mamytė ir kūdikis?
-Prastai.
-Kas nutiko?-sunerimo.
-Mūsų tėvelis guli šioje ligoninėje.
-Kokia pavardė, nes jūsų pavarde daugiau niekas neguli šiame pastate.
-Niall James Horan.
-Tai jūsų draugas?
-Sužadėtinis.
-Jis labai sunkios būklės. Jūsų šeima sunkiausios būklės visoje ligoninėje.
-Daktare, kas jam yra?-suverkšlenau.
-Panele, nesijaudinkite, nes jums negalima. Tėvelio būklė dar nežinoma. Jo organizme radome cobarnium bakterijų ir labai daug kas priklauso nuo jo.
-Kas tas Cobarlium, ar kas ten?-susiraukiau.
-Tai bakterijos, kurių didelis kiekis pradeda ardyti vidaus organus ir nuo šių bakterijų nėra vaistų.
-Tai Niall neišvengiamai mirs?-jau net verkiau. Stengiausi laikytis neverkiant, bet nieko nesigavo.
-Tai priklauso nuo pačio pacianto,-pasakė užjaučiamai daktaras ir priėjas prie lovos atsisėdo ant jos krašto. Netrukus pajaučiau kaip atsiduriu jo stipreme ir dideleme glėbyje.
Daktaro rankos mane labai švelniai glostė ir paaliau po tokio ilgo laiko tarpo pasijaučiau saugi. Saugi, kad bent jau šią akimirką esu kažko prižiūrima.
Mama pas mane nesilanko nes su Ashton išvykusi į pažintinę kelionė po visą pasaulį pasak jos. Jie tik apkeliaus kelias šalis ir grįš, net jos čia nėra. Nėra čia ir dabar...
YOU ARE READING
Again you?
FantasyPromo Didelis miestas. Daug gyventijų. Vusur verda gyvenimas. Vieni skuba į darbą, kiti iš darbo. Ji priskiriama prie tų žmonių, kurie skuba iš darbo namų link. Beeidama, apsimiegojusi ji netyčia atsitrenkia į kažką kieto. Neatlaikiusi ant kojų, ma...