Gigi buvo su manimi. Ji BUVO, bet aš tikiu, kad Zayn ją sukiršins su manimi. Nė nežinau dėl ko... Niall komoje... vargiai ar išgyvens.
Selena, turi nusiraminti. Tu privalai. Juk daktaras sakė, kad man negalima. Netrukus aprimau ir supratau, kad aš mėgaujuosi šio drūto vyro glėbiu. Taip negalima!
Pabandžiau atsitraukti nuo gydytojo švelniai ir lėtai pasisukdama ir jis kiek atleido savo rankas, bet nevisiškai. Jos nukrito iki liemens ir pradėjo nukščiais ten glostyti. Daktaro žvilgsnis buvo toks skvarbus ir rodos smelkėsi iki pat pašaknų.
-Na, jau geriau? Aš suprantu, kaip jums sunku.
-Ačiū,-sukriokiu ir supratusi, kaip tai skambėjo greitai prisidengusi burną delnu sukosėjau.
-Puiku. Gal jums ko reikia?
-Norėčiau į tualetą. Plius aš esu tu, o ne jūs,-pasakiau žvelgdama į pilkai mėlynas akis.
-Tik su salyga, kad jūs kreipsitės į mane 2 asmeniu.
-Negi manęs tiek daug matote, jog aš į jus pavirtau?-sukikenau iš savo nešmaikštaus juokelio, o daktaras taip pat prisidėjo.
-Tokių gražių merginų nė su žiburiu nerastum. Matas,-ištiesė ranką daktaras. Ir aš ją suimiau.
-Selena,-pasakiau, o daktaras patraukė ir kitą ranką ir abiem suėmęs pabučiavo į ją. Tada pamačiau tai kas man tikrai sukėlė pasišlykštėjimą juo. Jis mūvėjo vestuvinį žiedą.
-Jūs vedęs?-sutrikau, kodėl tada jis flirtavo su manimi?
-Taip. Buvau vedęs ir ne jūs, o tu,-nepasimetė jis ir vistiek žiūrėjo į mane skvarbiu žvilgsniu.
-Buvai?
-Taip. Kai buvau 19metų sužinojau, kad mano mergina laukiasi. Vedžiau ją. Po kiek laiko supratome, kad nesam skirti vienas kitam, bet dėl kūdikio gyvenome. Dabar supratome, jog nebegalime gyventi kartu. Nenorime kankintis, tad draugiškai skiriamės, kad kiekvienas rastume savo tikrasias meiles su kuriomis būtume laimingi.
-Ammm... tai jūs skiretės...
-Na taip. Manau tiesiog tada buvome per jauni. Man 19, o jai 17.
-Ji buvo nepilnametė?-sutrikau.
-Taip. Anksčiau aš buvau tikras velnių prišveitęs paauglys.
-Nejau?
-Tiesa. Aš labai buvau neprotingas. Sportavau, mušdavausi su kitais vaikinais, važinėjau motociklu ir mergindavau visas iš eilės,-susijuokė jis.
-Turėtų būti geras vaizdas,-pafantazavau.
-Tai jau tikrai. Jei neklystu į mano pasiūlymus sugulti atsisakydavo skaitykim visos merginos,-nusijuokė garsiai ir smagiai Matas, o aš su juo.-Matyt nebuvau toks žavus arba nemokėjau taip gražiai čiulbėt kaip kiti vaikinai,-toliau juokėmės.
-Oi,-pasakiau ir Matas greitai surimtėjęs pašoko nuo lovos.
-Kas yra? Kažką skauda?
-Aga,-sukikenau, o jis liko nesupratęs.-Pūslę.
-Nori į tualetą?-paklausė jau aprimęs.
-Aga...-sukikenau ir stengiausi laikyt pūslę. Matas greitai paėmė mane ant rankų ir pradėjo nešti į tualetą. Jau jaučiau, kad nelaiko pūslė, bet ačiū dievui daktaras taip pat greitai kaip ir atnešė mane, taip greitai ir kelnes numovė, o aš tiesiog atleidau savo pūslės raumenis. Kai baigiau savo gamtinius reikalus pasijaučiau tikrai nejaukiai. Juk tikriausiai Matas viską matė. Lyg perskaitęs mano mintis jis prabilo, pataikydamas tiesiai į dešimtuką.
-Nesirūpink, esu matęs ir daugiau. Juk esu šeimos daktaras.
-Bet kaip tu...?
-Juk dauguma mielų merginų dėl to pergyvena.
-Negi tu ką tikpavadinai mane miela?
-Gal. O dabar galiu atsisukt? Gal padėt?
-Ne nereikia. Aš jau biveik apsimoviau,-sustenėjau kai jis tiesiog atsisuko ir pamatė kaip sunkiuoju būdu bandau apsimauti savo tampres. Nė nepastebėjau, kaip jis viena ranka pakėlė mane už liemens ir kita padėjo apauto tampres.
-Ačiū,-pajaučiau kaip mano skruostai užsiplieskia.
-Tai mano pareiga, o kai galiu dar ir į tokį dailų užpakaliuką pažiūrėti, tai aplamai palaima...
-Tu to nepasakiai,-man rodos , mano skruostai dar labiau išraudo jei tai aplamai įmanoma.
-Pasakiau ir tu atrodai mielai kai išrausti,-sukikeno ir paėmė mane ant rankų. Netrukus jau gulėjau savo lovoje.
-Mielai? Aš turbūt raudona kaip burokas,-užsidengiau skruostus savo rankomis, kurios net keista, bet šiltos.
-Tai dėl nėštumo,-pasakė Matas, kai pamatė, jog aš žiūriu į savo šiltas rankas.
-Tipo jos dėl nėštumo šiltos?-pakėliau vieną antakį.
-Taip. Nejau nei kiek nepastebėjai pokyčių?
-Kokių?
-Savo išgražėjimo?...
YOU ARE READING
Again you?
FantasyPromo Didelis miestas. Daug gyventijų. Vusur verda gyvenimas. Vieni skuba į darbą, kiti iš darbo. Ji priskiriama prie tų žmonių, kurie skuba iš darbo namų link. Beeidama, apsimiegojusi ji netyčia atsitrenkia į kažką kieto. Neatlaikiusi ant kojų, ma...