Niall nežinojo kur dėti akių, o aš tiesiog užmušiau visus jausmus ir buku žvilgsniu žiūrėjau į jį.
-Žinai ką sakyti, Niall,- suurzgė Gigi, nors man jau beveik nerūpėjo ką jis pasakis. Nesijaudinsiu, nes tai kenkia kūdikui.
-Mažute,- kreipėsi Niall, bet aš jį nutraukiau.
-Selena.
-Selena, atleisk. Aš tiesiog nemoku atskirti darbo nuo namų.
-Niall, tai jau nebesvarbu. Pavargau nuo tavo isterijų. Elgiesi taip tarsi tau būtų PMS. Tavo nuotaikų kaita per pastarasias dvi savaites tiesiog žiauri. Aš nebesuptantu kas tau darosi...
-Mažute...
-Tu jau buvai pasitaisęs, bet žiū, vėl tas pats.
-Selena, nerandu ką siųsti į Majamį, o aš pats noriu likti su tavimi ir kūdikiu. Mane ima siutas ir tą nervą išlieju ant tavęs. Tai taip neteisinga, bet niekaip nesugebu to pykčio dėl to atsikratuti.
-Ir ką tu pagalvojai kai pamatei daktarą palatoje?
-Kad jis vyras kesinantis į tave.
-O, tu kvaily, nesusipratėjei, kad kam reikalingas jam tada baltas chalatas,-sarkastiškai ir pašaipiai paklausė Gigi..
-Man ne tas galvoj buvo. Tiesiog ta kelionė daug nervų ištaso. Aš žinau, jog esu reikalingas mažutei. Įpatingai dabar, kai jos sveikata silpna, o čia visi reikalauja manęs Majamyje. Negaliu ten siųsti nepatikimo žmogaus.
-Sakai patikimo? Mes su Zy galim.
-Ką? Tikrai?
-Taip. Mes su Zayn tuo pačiu atšvestumėm ir sužadėtuvęs, o ir tu mumis pasitiki.
-Gera mintis...
-O tai tu mane palieki? Išdavike tu! Renkiesi Zayn ir Majamį, o ne mane?-apkaltinau ją, o ji tik patrūkčiojo pečiais ir kaltai pažiūrėjo į mane. Netrukus jau abi juokėmės, kol Niall klūpėjo ant kelių ir raukėsi, kadangi Gi dar laikė jo ausį, o daktaras linksmai šypsojosi stovėdamas tarp duryje.
-Atleiskite, bet panelę reikia nugabendint į rengino kambarį.
-O kas jai yra?-paklausė Ni.
-Manau panelei lūžo klubo kaulas.
-Kaip tai?
-Naktį, kai mane pastūmė seselė susimušiau klubą į lovos kampą ir man jį labai skauda,-pasakiau.
-Oh gerai...-Niall.
-Pone, jūs pats nunešite panelę?-paklausė daktaras Niall.
-Kaip suprast?
-Ji negali vaikščioti.
-Tai atvežkite vežimėlį.
-Šiuo metu ligoninėje nėra vežimėlių.
-Kaip suprast?
-Aš visur nešioju ligonius.
-Tai jūs ir Sel čia atnešėt?-paklausė jau piktokas Niall ir mačiau jo susikniaužiančius kumščius. Greitai suėmiau Horan už kitos ausiek ir staigiai pasukau. Gi atleido savo ir taip mes jam neplėšėm abiejų ausų. Niall atsisuko į mane.
-Nešk mane į rengino kabinetą arba tai padaris daktaras. Supratai?
-Gerai gerai. Tik pakeisk ausį.
Vos tik paleidau ausį jis ją pasitrynė ir atsistojas norėjo paimti mane ant rankų, bet vos tik pajudino mane iš karto suinkščiau. Niall labai švelniai pakėlė mane ant rankų ir pradėjo nešti į rengino kabinetą. Kai peršvietė, paaiškėjo, kad man skilo klubo kaulas. Įtrukimas didelis, ir daktaras uždraudė man judėti.
-Panelei turėsite pasamdyti slaugytoją, pone,-kreipėsi gydytojas pas Niall.
-Kam?
-Merginai negalima judėti. Ji net nepaeitų. Klubas nejudinamas gija 3 mėnesius, o judinamas gali nesugyti ir ilgiau, tad atsižvelgiant į tai, jog panelė laukiasi ir tik užgijus jam turės gimdyti, kai klubo kaulai išrakina, tai panelė turi nejudėti, jog kaulai spėtų susiformuoti kūdikio gimdymui.
-Tai aš galiu ir pats ją prižiūrėti.
-Visus 8 viršaus mėnesius?
-Taip. Verslą galiu valdyti ir per atstumą. O jei reikės nuvykti kur, gai draugai padės.
-Na tai nesvarbu. Svarbiausia, kad paciantė tiek ligoninėje, tiek už jos ribų nesijudintų pati ir nesijaudintų.
-Pasirūpinsiu tuo.
YOU ARE READING
Again you?
FantasyPromo Didelis miestas. Daug gyventijų. Vusur verda gyvenimas. Vieni skuba į darbą, kiti iš darbo. Ji priskiriama prie tų žmonių, kurie skuba iš darbo namų link. Beeidama, apsimiegojusi ji netyčia atsitrenkia į kažką kieto. Neatlaikiusi ant kojų, ma...