-Myliu tave, Selena...- rimtai pasakė Gi.
-Aš ir tave.
-Aš labiau.
-O dėl šito, tai drįsčiau ginčytis.
-Ginčinamės?
-Ginčinamės.
-Kokia tema?
-Kad aš tave myliu labiau.
-Ne. Aš labiau.
-Aš labiau.
-Aš.
-Iš kur ištraukei?
-Na aš tavo meilę turiu dalintis su Niall ir kūdikiu, o štai aš myliu tave ir Zayn. Kūdikiui skiriama meilė, tai ir tavo meilė,-iškišo liežuvį ji. Aš greitu judesiu jį sugavau ir pati susišlykštinau.
-Na tada tu laimėjai, bet juk perspėjau, kad nukirpsiu tau jį.
-Faveisk.
-A?
-Paveifk liefuvį.
-Okce,-pasakiau ir paleidau jos liežuvį. Gigi iš karto pakilo ir nuvėgo į vonią. Ten kaip supratau skalavosi savo burną ir atėjo su drėgnomis servetėlėmis.
-Še, karve. Nusivalyk.
-Ot mamutas prabilo.
-Ne mamutas, o žirafa.
-Eik tu žirafa...- ji man šveitė tas servetėlęs, o aš bandžiau jas pagauti ir pasijudibau per klubą. Labai suskaudo tai suinkščiau, o Gi iš karto prisistatė prie manęs.
-Jezus, Selena, tikrai nenorėjau. Labai skauda? Gal gydytoją pakviesti?
-Ne ne. Viskas gerai, tik kai judu tai kiek nemalonus jausmas.
-Ah, aišku... jau galvojau, kad sužeidžiau.
-Nieko tokio. Bent jau servetėles pagavau,-nusišypsojau.
-Na bet vistiek nemaloniai jaučiuosi...
-Nesvarbu, Gi. Man reikia telefono ir ofcours pc. Galėtum atvežti?
-Lop'top'ą, ar plančetinę?
-Loptomą. Nepamiršk modemo, nes man reikės ir interneto. Parašysiu viršininkei, jog išeinu iš darbo.
-Oh, kaip tau nesiseka draugute.
-Yap. Bet ką jau padarysi. Nereikia prisigalvoti sau ligų.
-Na taip.
-Gi?
-Taip?
-Galėtum paskambinti mamai? Na tiesiog noriu pasakyti apie sužadėtuves ir kūdikį.
-Žinoma. Pasakysiu, kur tu.
-Ačiū.
-Prašom, lamantine.
-Šiuš tik, žirafa.
-Oh okce. Aš žirafa!
-Keliauk. Nenumirsiu, jei mane paliksi porai valandų.
-Ar tikrai?-pakėlė antakį.
-Taip tikrai.
Netrukus ji išėjo iš palatos ir pagaliau likau viena. Ramiai uždėjau savo ranką ant dar plokščio pilvo ir galvojau, kad mano svajonės kaip ir pildosi. Gal ne ideliai, kaip visada svajodavau vaikystėje arbpauglystėje,bet panašiai.
Turėsiu kūdikį, vyrą, kuris labai gražus, protingas, mylintis ir mielas. Nusipirkau nama, kuriame gyvena mama. Na šiaip norėčiau,kad šalia jos būtų tėtis, o ne Ashton, bet jei ji laiminga tai puiku.
Aš jaučiu, kad gyvenimas dar pateiks staigmenų tiek man tiek Niall. Negali būti viskas taip paprasta. Niekada nebūna. Kad ir ko aš besiimčiau dėl visko tenka kovoti. Kažkodėl mano širdis linksta prie to, jog Gigi su Zy neskristų šį savaitgalį. Atrodo kažkokia bloga nuojauta kankina. Bet kas gi gali nutikti? Nieko. Nagi nusiramink. Lėtai kuo mažiau besijudindama pasisukau link šale kėdės ir lovos stovinčios spintelės ir pasiėmiau savo tortą. Hadid turi gerą skonį desertų srityje. Kaip aš ją myliu ir tikrai nesvarbu, jog ją pažystu tik keletą mėnesių. Pamenu kai Niall nusivežė mane į vilą. Joje buvo labai smagu. Aišku buvo vargo kol viską suruošiau, bet buvo verta. Zigi atvyko pirmi ir blondinukė iš karto šiltai mane priėmė. Ji atėjusi į virtuvę tą dieną iš karto atėjo ir apsikabino mane, kas tikrai pakėlė jos kartelę. Vėliau, kol laukėme kitų padėjo gaminti valgyti. Ji nuo pat pirmos pažinties akimirkos man padeda, palaiko ir aš ją myliu.
Pamenu kadaise turėjau ,,prašau'atsiprašau"draugystes ir šios nekeisčiau į nieką. Mes su Gigorija nežinome tokių žodžių, ji niekuomet su manimi nesielge kaip su porcenenine lėle. Ji visuomet supranta ir priima mane tokią kokia aš esu.
Kaip aakau ji yra ant prikolo. Man labai gaila, kad mažokai būnu su Niniumi, bet jo darbas tiesiog verčia. Jis yra šeimos galva ir turi uždirbti pinigus pasak jo, tad ir man liepė mesti darbus. Šiaip neplanauvau, kad kada nors mesiu darbą ir atsidėsiu šeimai. Man tik 21,o turiu viską. Gaila, kad mano tėtis negalės lydėti manęs prie altoriaus.
-Mažute,-pro duris įsiveržė mama.
-Mama!
-Kas nuriko? Susirgai? Kas nutiko? Atrodai tokia išbalusi,-pasakė persigandusi ji. 100% jog neatrodau išbalusi, bet jai nuo bėgimo jau pačiai silpna darosi. Raminančiai nusišypsojau.
-Turiu tau 2 naujienas. Viena gera, kita tobula. Kurią pirmą.
-Gerą,-atsiduso giliai ir aš iškėliau kairę ranką, o jos akyse sužibo džiaugsmas...
YOU ARE READING
Again you?
FantasyPromo Didelis miestas. Daug gyventijų. Vusur verda gyvenimas. Vieni skuba į darbą, kiti iš darbo. Ji priskiriama prie tų žmonių, kurie skuba iš darbo namų link. Beeidama, apsimiegojusi ji netyčia atsitrenkia į kažką kieto. Neatlaikiusi ant kojų, ma...