I Hate U

157 11 0
                                    

Yeol ရဲ႕ SIMWAF ထဲက ost song နား​ေထာင္​ၿပီး ခံစားရတာက​ေတာ့ ငါတို႔က​ေလး အရမ္​း​ေတာ္​လာတယ္​ ။ တ႐ုတ္​သီခ်င္​းကို တ႐ုတ္​မင္​းသမီးထက္​ဆိုတာ ပိုပီသလိုပဲ ခိခိ။ အာ့တ​ေယာက္​ ကဘာ​ေတြ ဆိုမွန္​း​ေသခ်ာမၾကားရဘူး အာ့သီခ်င္​းတပုဒ္​လံုး wuli chanyeollie ​ေၾကာင္​့ နား​ေထာင္​​ေကာင္​း​ေနတာ..chanyeollie is the best...

Yeol ရဲ႕တ႐ုတ္​စာ စ​ေကး ​ေတြ အရမ္​းတိုးတက္​လာတာပဲ။ ​ေကာင္​းတယ္​ ​ေနာက္​ yeol နဲ႔​ေတြ႔ရင္​ ​ေျပာလို႔ရမယ္​့ ဘာသာစကား ႐ွိသြားတာ​ေပါ့ ဟီး..။miyanae yeolya ...yeol ရဲ႕ ဘာသာစကားျဖစ္​တဲ့ korea ကိုအရမ္​းသင္​ခ်င္​​ေပမယ္​့ အဆင္​မ​ေျပလို႔ပါ။ ခုဆို yeol နဲ႔​ေတြ႔ရင္​ တ႐ုတ္​စကားနဲ႔ ​ေျပာလို႔ရၿပီ.. yeol နားလည္​တယ္​မလား ​ေပ်ာ္​လိုက္​တာ...

"没人可以把你代替  心里  你是唯一"

Yeol ဆိုတဲ့ စာသားလိုပဲ yeolရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ အစားထိုးလို႔မရပဲ အရမ္​းခ်စ္​ရတဲ့​ေကာင္​မ​ေလး ​ေတြ႔လာမယ္​ဆိုတာ သိ​ေနတယ္​။ ဒါ​ေပမယ္​့.. . ဒါ​ေပမယ္​့ ​ေပါ့​ေလ ​ေၾကာက္​တယ္​yeolရယ္​ .. တခ်ိန္​က် ရင္​ဆိုင္​ရမယ္​မွန္​းသိတယ္​ စိတ္​ကို ျပင္​ဆင္​ထားရမယ္​လို႔ ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ကိုယ္​့ကို ဆံုးမ ဆံုးမ မရဘူးyeolရယ္​။ ကိုယ္ ဆိုးတယ္​မလား....

"I hate u" သီခ်င္​းနား​ေထာင္​ၿပီး ရင္​ထဲမွာ ဘယ္​လိုမွ​ေနလို႔မ​ေကာင္​းဘူး yeol ရယ္​.. အရင္​ကလဲ yeol ​တျခား​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြနဲ႔ ဆိုဖူးတာပဲဟာကို ခုဘာျဖစ္​​ေနမွန္​းမသိဘူးကြာ... အတူတူဆိုတဲ့ အာ့စီလုတ္​မႀကီး ကိုမုန္​းတယ္​...မသိဘူး မုန္​းတာပဲသိတယ္​။ သူနဲ႔မဆိုင္​ဘူး သ႐ုပ္​​ေဆာင္​​ေနတယ္​ ဆိုတာသိတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့.. ..ဟူးးးးး
immature ျဖစ္​လိုက္​တာကြာ..

အရင္​က antifan ထြက္​လာရင္​ ဘာမွမျဖစ္​ဘူး ၾကည္​့မယ္​ ကိုယ္​့က​ေလး ႀကိဳးစားထားတာ အား​ေပးမယ္​​ေပါ့ ...ခု​ေတာ့ ဟက္​.. ဇာတ္​ကားမဟုတ္​​ေသးဘူး သီခ်င္​း​ေတာင္​ ​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ အူတို​ေနတယ္​ အားးးး မသိ​ေတာ့ဘူး yoda စုတ္​ ခ်စိလြန္​းလို႔ ႐ူးမယ္​ဆိုတာ ဒါကို​ေျပာတာပဲ​ေနမွာ......

To My ChanyeollieWhere stories live. Discover now