La moment aniversar, ar putea fi o idee extraordinară pentru tine si prietenele tale sa organizati o petrecere cu tema data. Obțineți mai întâi permisiunea adulților, iar apoi, treceti la treaba !
-Alegerea temei ar putea depinde de anotimp si de sarbatorile specifice - Halloween, Crăciun, Sf. Valentin - sau pur si simplu puteti inventa voi una, în funcție de preferinte - superiori, prințese, staruri de Hollywood. Petrecerea tematică se poate baza, de asemenea, pe o emisiune TV sau pe o anumita epocă din istorie - romana, egipteană, anii '70.
- Hotărăste daca va fi o petrecere eleganta sau nu. Invitat ele tale vor avea nevoie de timp sa-si creeze ținutele.
- Trimite invitațiile din timp si precizează toate informatiile legate de tema care ar putea sa le fie de folos. Roaga-le sa iti confirme participarea pana la o anumita data stabilita de tine - in felul acesta, vei sti la câți oaspeti sa te astepti.
- Decoratiunile ar trebui sa se potrivească temei alese - de exemplu, dovleci pentru o petrecere de Halloween, panglici roz si baloane pentru o petrecere a printeselor, mobila învelită în cearsafuri albe si cosuri cu struguri pentru o petrecere romana.
- Ai grija sa-ti distrezi invitatele cu o mumtime de jocuri si cucun dans antrenant.
- o buna idee ar fi sa pregatesti din timp muzica, pentru a intre tine atmosfera. Daca nu ai foarte multe CD-uri, roaga-ti invitat ele sa aducă si ele CD-urile cu muzică pe care le place sa danseze.Întrebarea capitolului:
~ Vouă ce teme de petreceri va plac?~
CITEȘTI
Cum să strălucești în orice situatie
DiversosFii increzaroare ! Fii superba Fii stralucitoare! Sfaturile si micile trucuri din aceste pagini te vor ajuta sa descoperi zeita din tine. Fiecare fata merita sa traiasca o viata plina de eleganta si stil.