Okuldan çıktım. Hava kararıyor.Dogruyu söylemek gerekirse birazcık tırsıyorum. Arkamdan bir ayak sesi geldi. Sanki beni takip ediyo gibi. Bir an için içime kaçan cesaretle arkamı döndüm ve kimseyi gormememle şu berbat olan bir duygu var ya halk içinde korku deniliyo he o duygu işte iki katına çıktı. Adımlarımı daha da hızlandırdım. Arkamdaki sesin sahibi anlamış olacak ki hemen harekete geçti. Arkadan bir kol.beni geri geri çekti. Tüm gücümle itmeye çalışırken ağzıma bir bez koydu. Nefes almamaya çalıştım. Ama en sonunda pes edip derin bir nefes aldım. Almamla arkamdaki sert vücut beni tuttu. Ve kendimi karanlığa hapsettim.
Gozlerimi açtığımda gözüme gelen ışıkla kamastim. Ardından kapının açılma sesini duydum. Hiç uyanmamış gibi yapmaya çalıştım. Bilmem daha önce söyledim mi ama rol yapma yeteneğim sifirdir. Zaten içeri giren kişi de anlamış olacakki "Uyandığını biliyorum rol yapmana gerek yok güzelim. " dedi. Ben de uzatmanın anlamı olmadığını düşündüm ve gozlerimi açtım. Karşımda gördüğüm kişiyle resmen şok etkisi yaşadım. Çünkü karşımda YAĞIZ SOYKAN duruyodu. O ki okuldaki hatta şehirdeki kızların gözdesiydi. Ama benim anlamadığım neden beni kaçırdığı. Yani normalde beni kaçırma ihtimali Bülent Ersoy un Kıvanç tatlitug a kaçma ihtimali gibi. Yani nasil oldu anlayamadım. Düşüncelerimden zor da olsa ayrılıp aklımdaki o temel soruyu sordum. "Neden beni kaçırdın? Yani daha önce hiç konuşmadık hatta seni bir kere gördüm. Yani anlayamadım. Gerçekten "bunlarin hepsini hic nefes almadan soyledigim için gülmeye basladı. Vay bee bir insana gülmek bu kadar mı yakışır. İnci gibi dişleri,gulunce kisilan yemyesil gozleri ah ah kesken ben- ne diyom ben be .kendine gel ada kendine gell! "Böyle durmayı surdurecekmisin yoksa ben cikiyim mi" "nasıl duruyomusum ki ?" "Bana hayranlıkla bakan ve tebessüm eden bir kız olarak duruyorsun " bu söylediklerine içten içe sevinsem de sözlerim iç sesime yürek yemis gibi davranıp tüm sinirini kustu adeta"Ya sen de o pis lanet egoist insanlardanmissin . Tam da tahmin ettiğim gibi . Özürlü manda ,kuş beyinli öküz,kas yığını!!!"dedim ve kapıya dogru ilerledim. Kapının kilitli olmasıyla kendime bir güzel sovdum. Daha sonra yanıma geldi ve kulağıma dogru eğilip bana"Bir daha bana asla bagirma ve hakaret etme yoksa her zaman ayni sakinlikle kalmam"dedi ve kapıyı açtı. Ben de bir sey demeden kapıdan çıktım. Saat 5 30 du. Yani bu da demek oluyo ki annem ve babam daha işten çıkmadı. Bunjn verdiği rahatlıkla sallana sallana eve geldim ve kapıyı açtım. Oturma odasına ilerledigimde gordugum şeyle şok oldum.~~~~~~~~~~~~~
Evet arkadaslaaaar .bu bizim ilk kitabımız bu bölümü ben yazdim. Evet bizim kitabimiz üç kisi yazicaz bu kitabı . Aslina bakarsaniz benim pek bir umudum yoktu bu kitap hakkinda . ama arkadaşlarım bana yeni bir umut dogurdu. Emek verilen her seyin bir karşılığını bulursunuz ben buna inanarak bolumu yazmaya basladim . Neyse uzatmiycam sizleri seviyoRUZ❤❤
Umariz sizin begenizi kazanırız. 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şebefruz
Novela JuvenilAda güntekin=Crystal REED Ada lise 3.sınıf öğrencisidir.Annesi ve babası şiddetli geçimsizlikten ayrılır.Ada'da bu durumdan sıkılarak arkadaşı Yeliz ile ayrı eve çıkarlar.Yeni hayatı şimdi başlamaktadır Yağız Soykan=Daniel SHARMAN Yağız tam bir bela...