İçeriye bir koruma girdi."abi yerimizi bulmuşlar.
Cem
"Ahhhh ama tez gelmişler. Biz daha eğlenmedik şimdi olmaz herkese söyle burayı terk ediyoruz. Bunun planını yapmıştık. Hadi hemen başlayın."
Vay vay beni kurtaracaklarını biliyordum da Cem'in bu kadar korkup bir de daha olmadan herşeyi planlaması garip. Cem o sırada içeri geldi. "Herşey hazır bebeğim hadi yorma beni gidelim." Kollarım bağlı,bacaklarım da bağlı. Beni belimden tutum sırtına attı. Bağırmak istiyorum ama ağzım bağlı. Yürümeye başladı Cem. Alt kata indik. Bir asansöre bindik. "Sakın bir şey yapmaya kalkma daha çok eğleneceğiz senle" dedi ve eliyle belimi okşamaya başladı. Rahatsız olduğumu belli eden sesler çıkardım. Elini belimden çekti. "Bu daha hiçbir şey" dedi. Ne anlamda anlamadım. Asansörden indik ve bir arabaya bindik binmeden önce ise yağız'ın sesini duydum. Çırpınmaya başladım. Cem çenemden tutup kafamı ona çevirdi. "Onun yanına zaten gideceksin hatta ben seni bırakacağım ama önce senle planlarım var." Araba çalıstı ve bilmediğim bir yere yolculuğumuz başladı. Yorgunluktan gözlerim kapandı.Hissetiğim bir soğukluk ile gözlerimi açtım. Bir yatakta yatıyordum ve başımda Cem oturuyordu. Bileklerimi cözdü. Bana muzipce bakıyordu. Çözdüğü ipi önce avuç içlerim birbirine bakacak şekilde tutup bir kez sardı. Sonra yatağın demir başlığına bağlayıp düğüm attı. Uff nasıl kurtulacağım ben buradan. Yerinden kalkıp ayak ucuma geçti ve ayaklarımı çözdü. Yatakğın ayaklarına bağladı. Ayaklarımı birazda olsa oynatabiliyordum.
Cem
"Şimdi hanımefendi biraz dinlenin çünkü az sonra biraz yorulacaksınız" dedi. Ne demeye çalışıyor bu şimdi. Ufff nasıl kurtulacağım ben. Uyursam belki bir şey yapamaz düşüncesiyle gözlerimi kapattım.
Uyadığıda cem'in bana bakan bir çift gözleriyle irkildim."şşşşt korkma güzelim. Hele şükür uyanabildin."dedi. Korkuyorum yağız gel kurtar beni lütfen. Içimden bunları geçirirken cem konuşmaya başladı.
"Neden buradasın hiç merak etmiyor musun?"
Aslında evet bu soruyu ben neden bu psikopata sormadım ki. Aman zaman olmadı ki sorayım. Düşüncelerimden sıyrılıp soruyu sordum.
"Evet ben neden buradayım."
"Anlatayım da da dinle Yağız'ın ne mal olduğunu öğrenirsin. Benim kardeşim bu Yağız denen şerefsize aşıktı ona hep aşkla bakardı ama Yağız için aynısınları söyleyemeyeceğim. Kardeşimi hiç sevmedi. Biz Yağız la çok iyi arkadaştık. Kardeşime o yüzden yan gözle bile bakmadı. Bir gün kardesimi evine çağırdı. O da gitti. Orada nee oldugunu bilmiyorum ama kardeşim bana gelip bu yaptığında sonrs ben daha dayanamam artık yaşamak istemiyorum. Abi o bana gibi bir cümle kuruyordu ki kendi kafasına silahı doğrultup bir el ateş etti. Kardeşim o şerefsiz yüzünden gözlerimin önünde öldü. Benim canı çok yandı. Şimdk ben de kısas yapacağım.
"Yani öldürecek misin! " dedim. Kısas biri sana veya sevdiğin birine bir şey yaparsa sende ya ona yada sevdiği birine aynısını yapar acı çektirirsin.
Cem
"Ahh hayır seni öldürmeyeceğim. Sadece Yağız'a acı çektireceğim.
" peki bunu nasıl yapacaksın. Bana ne yapacaksın. Ben seni arkadaşım olarak gördüm. Neler yaptık ve sen gelmiş beni kaçırıp aklında ne varsa bana yapmayı düşünüyorsun. Sonlara doğru sesimi yükseltmiştim.
Cem
"Çok konuştuk hadi biraz eğlenelim."
bana ne yapacağını gerçekten çok merak ediyorum ve çok korkuyorum. Cem telefonunu çıkardı ve birini aradı:
- sakin ol koçum daha bir şey yapmadım.
.....
- hey yakışiyormu küfür etmek.
.....
- tamam sakin ol ama az sonra herşey için geç olacak ya son bir kez konuş istersen. dedi cem. Kimle konuştuğunu bilmiyordum. Bir anda telefonu kulağıma dayadı.
- Ada bi'tanem korkma sakın seni kurtaracağım yoldayım.
Bu Yağız'ın sesi. Gözümden birkaç damla göz yaşı düstü. Onu özlemiştim.
- Yağız
Sesim güçsüz ve yorgun çıkmıstı.
- iyisin dimi bak geliyoruz seni kurtaracağız. Seni seviyorumm.
- bende
Dedim ama sesimi duyduğundan emin değilim. Cem telefonda bir şeyler yaptı ve görüntülü aradı Yağız'ı. Şimdi onu görebiliyordum. Ama o bana çok üzgün ve ağlamaklı bakıyordu. Ne varki benim yüzümde.
Cem
"Yağız izle her saniyesine kadar." dedi Sonra telefonu komidinin üzerine yatağı görecek şekilde koydu. Yanıma yaklaştı. Elini yüzüme koydu. Hafif hafif okşadı. Kafamı çevirdim.
Yağız telefondan
- ona dokunma pislik herif bırak. Diye bağırıyordu.
Cem bundan hoşuna gitmiş gibi gülmeye başladı. Sonra devam etti. Bluzumun eteklerinden tutup kaldırdı ve kollarım bağlı olduğü için tam çikaramadı ama bluzu büzüp gözlerimin üzerine koydu. Simdi hiçbir şey göremiyordum. "Lütfen birak beni" dedim sesim çok aciz çıkmıştı. Gerekirse yalvarirdim. Yeter ki bana dokunmasın. Bacaklarımdaki elle irkildim."Bırak beni" dedim son kalan gücümle ama bırakmadı. Bacaklarımı ayırıp ortasına gecti. Uzerime doğru eğildiğini vucuduma carpan nefesinden anladim. Yağız kurtar beni lütfen derken içimden hem çırpınıp hemde hüngür hüngür ağlıyordum. Telefondan bir ses geldi galiba kapanmıştı. Cem sinirle dudaklarını boynuma yerleştirdi. Dişliyor ve öpüyordu. Daha fazla çırpınmaya başladım
Cem
"Rahat dur ve tadını çıkar. Acele etmeliyiz Yağız şimdi gelir. Bakalı seni böyle görünce ne yapacak."
Bu ne diyor ya psikopat,mal,öküz, deli bırak beni.
Bacaklarımdan kalktı. Şortumun düğmesini çözmeye başladı. Ve çıkarttı. Yine bacaklarımdaki yerini aldı. Bu sefer göğüsüm ile boynum arasındaki yeri dişleyip emmeye başladı. Bir 20 dk bunla uğraştı. Sanki bir şekil yapmaya çalışıyor gibi hissettim. Ardından kapı açıldı ve cem bacaklarımdan kalktı. Gözlerim hala bağlı olduğu için kim geldiğini anlamadım. Sadece birkaç sandalyenin yere düşüşü ve inleme sesleri vardı. Biri bacağımdaki ipe dokundu. Yine çırpınmaya başladım. " birak beni yalvarırım Ne istersen yaparım bırak beni artık." dedi. Bir kişi ağlıyordu. Ayağımdaki ipleri çözdü. Kimdi bu. Umarım yağızdır. Sonra gelip ellerimi çözdü. Gözümün üstündeki bluzumu aldım ve karşımdaki kişiye baktım bu Yağız'dı.
Sevinçten ağlamaya başladım. O da ağlıyordu. Boynuna atlayıp sımsıkı sarıldım. "Şş güzelim tamam geldim hadi gidelim buradan." Dedi. Şortumu giydim, bluzumu giydim.ayağa kalkacaken başım döndü ve yere düsmekten son anda bir el beni kurtardı.beni kucağına aldı. Cem pisligi yerde yüzü kanlar içinde yatıyordu. Arabaya bindik. Arabanın aynasını actım. Yüzüm kızarmış,göz altım mor, saçlarım birbirine karışmış. Bu ne hal. Boğazımda bir acı hissettim. Bluzumun yakasını aşağıya çektim. Gördüğüm şeyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ağlamaya başladım dokunmaya çalıştım ama çok acıdı. "Dokunma Ada oraya, yara olur" dedi ona baktığımda oda ağlıyordu. Göğüsüm ile boynum arasındaki yere cem emmerek ve dişleyerek C harfi yapmış.
Daha fazla dayanamadım ve Yağız'a sarılıp hüngür hüngür ağladım. O da bana sanki bıraksa yine kaybedecekmiş gibi sarıldıYağız'ın evine gelmiştik. Bizimkinlerde buradaydı. Ben çok yorgundum gelir gelmez Yağız'in yatağına kendimi attım ve uyumustum. Bileklerim de kıpkırmızıydı. Alt kata indiğimde herkes bana bakıyordu. Emre erdem ve yeliz gelip bana sarıldı. Onlaran ayrılınca semih geldi ve bana sarıldı. Ayrıldığımızda bir çekyata oturdum. Çok utanıyordum. Söze giren erdem oldu." Nasılsın Ada" yüzüme sahte bir gülücuk yerleştirip." Iyi gibiyim" dedim. Emre araya girip " hadi canım eğer yapabilirsen anlat bize be yaptı sana" Anlatmalıydım. Derin bir nefes alıp kısa kısa anlatmaya başladım. Ayağımin takılıp düştüğünde tut benim yaptığım kacma plani da dahil birde C harfini gosterdim ve geri yaslandım. Bunları anlatırken gözumden 3 damla yaş gelmişti. Herkes gözlerini büyütmüs bana bakıyordu. Sanki sormak istedikkeri bir şey var da soramıyorlarmış gibi. Yağız araya girip
" sana .. ııı sana sahip oldu mu "dedi sona doğru sesi yok denecek kadar az çıkmıstı. Kafamı başka bir tarafa çevirdim ve" hayır bana sahip olmadı" dedim. Gerçekten çok utanıyordum. Tam 3 gündür o pisliğin yanındaydım. Yağız konuyu dağıtmak için "bana ne dediğini duydum" dedi. Anlamaz gözlerle ona bakıyordum. "Sana seni seviyorum dedim sende bana bende dedin" doğru bunu dedim. "Hayır seni sevmiyorum,yanlış duymuşsun.dedim "madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime." Bende " ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu,ölsem söyleyemem." Devam ettim. " hem o kadar şey yaşadım ben" biraz durup devam ettim. C harfini açıp gösterdim." Bana o kadar şey oldu hala beni sevmeye devam edebilecek misin" dedim.Yanıma geldi. Bana sarıldi ve " sen benim görmek için,bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin. Sen sadece bana aitsin. Sen benim karanlığı aydınlatan tek güneşimsin.Evet bitirdim. Büyük aşk artık başlıyor. Umarım begenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şebefruz
Teen FictionAda güntekin=Crystal REED Ada lise 3.sınıf öğrencisidir.Annesi ve babası şiddetli geçimsizlikten ayrılır.Ada'da bu durumdan sıkılarak arkadaşı Yeliz ile ayrı eve çıkarlar.Yeni hayatı şimdi başlamaktadır Yağız Soykan=Daniel SHARMAN Yağız tam bir bela...