Artık dayanamayacağım galiba. Gözlerimi uykunun karanlık kollarına bırakmadan önce bir insan gördüm. Sonra kendimi bıraktım.
Yağız'dan
Ada'm denize gitmek için hazırlandı. Camının önündeki ağaca tırmandığımda çoğu şey net görünüyor. .Hazırlanıp evden çıktılar. Arabamla onların göremeyeceği mesafede onları taki ettim. Denize geldiler. O bikini ne ya. Çok güzel görünüyordu. Aklıma farklı farklı şeyler düşünmedim değil. Lan ben bile böyle düşünüyorsam acaba başkaları ne düşünür. Bu düşüncelerle boğuşurken Ada'nın denize girdiğini gördüm. Birkaç kulaçtan sonra suyun üzerine yattı. Güzel yüzüyormuş. Sonra bi anda suyun altına girdi. Ne oldu lan şimdi. Biraz bekledim. Baktım suyun üzerine çıkmıyor. Hatta daha çok çırpınırken hemen suya atlamak için koştum. Erdem yeliz ve emre bana uzaylı görmüs gibi baktılar. Hatta Erdem'in "ne işin var lan senin burada" dediğini duydum ama takmadım. Hemen suya atladım.
Ada suda çırpınmayı bıraktı. En son birinin sudan kaçarak gittiğini gördüm. Onu tutardım ama vaktim yok Ada baygın bir şekildeydi. Hemen onu tuttum. Sırtını göğüsüme yasladım. Sırt üstü kıyıya kadar onu taşıdım. Kumda onu sırt üstü yatırdım. Yeliz wmre erdem hepsi gelmişti. Emre " nasıl fark edemedim." Deyip duruyordu. Erdem de ondan farksız sayılmazdı.yeliz ise Ada nın elini tutmuştu. Hemen Ada ya yaklaştım dudakalrına doğru ilerliyordum ki erdem beni geri çekti. " sen ne yaptığını sanıyorsun." " ya sen deli misin? Kiz orada baygın yatıyor ana kimin süni tenefüs yapacağını mı tartışacağız. Siz onun abilerisiniz ve eminim ki nasıl yapılacağıni bilmiyorsunuzdur."der demez hemen Ada nın o müthiş dudaklarına yapıstım.
Geri çekildiğimde öksürerek kalktı. Sonra kesik kesik bir şeyler dedi." Be... beni batır..madan(öksürdü) bir şey de.....di. "şşşşt bunkarı konuşacağız önce kendine bir gel dinlen " dedim.Plaja yakın olduğundan benim evime geldik. Ada'yı kendi yatağımda yatırdım. Aşağı salona indiğimde. Erdem "sağ ol Yağız sen olmasan..." "önemli değil" dedim.
"Bunu biri kasıtlı yaptı bu belli ve bundan sonra ne yapar bilmiyoruz." Ada gözlerini ova ova aşağıya benim gömleklerimden birini giymis ve altına yine benim eşofmanlarımdan birini giymiş olrak indi. O kadar şirin gözüküyordu ki. Aman ne diyorum ya yanıma gelip oturdu. "Bana bir şeyler dedigini hatırlıyorum" "seninle daha işim bitmedi bu daha başlangıç"
Hemen araya girdim. "Bende kal bence en güvenli yer burası, kapiya koruma da dikerim hiçbir şey olmaz."
Emre
"Baska bir isteğiniz paşam."
Erdem
" oldu senin yanina bu güzelim kızı bırakalım. Salak salak konuşma be. Bide sizi evlendirelim tam olsun."
"Oda olacak ama herşeyin bir zamanı var dimi." Dedim ve müzip bir sekilde Ada'ya dönerek güldüm.
Yeliz
"Iiii bence mantıklı."dedi ama erdem ve emre'nın bakışları altında susmak zorunda kaldı.
Erdem
"Yeter tabikide senin yanında kalmayacak bitti. Kalk Ada gidiyoruz."
Erdem Ada'yı baştan aşağı süzdü. Sonra "lan bu kızın üstünu kim değistirdi"demeden boğazıma yapıştı."sen mi yaptin lan"
Ada araya girdi. "Ya üzerim ıslaktı. Bende elime gelen ilk şeyleri giydim." Erdem boğazımi bıraktı. Yürü Ada diyip kızı kolundan çekiştirdi. "Bak en güvenli benim yanım."dedim ama dinlemeden gittiler.
Ada'dan devamArabaya bindik ama içimde kötü bir his vardı.eve gittik yemek yaptık Yeliz'le güzelce karnımızi doyurduk. Erdem ve emre çekyatta uyumuşlar. Yeliz'de bize kahve yaıyordu hep beraber bizim evdeydik. Burnuma kötü bir koku geldi. Çöp ağzina kadar dolmuştu.ayağı a spor ayakkabılarımı giydim ama bağcıklarını bağlamadan ayakkabımin icine soktum çöpü aldım. Kapıdan çikarken Yaliz'e "çöpü atıp geliyorum"dedim. Ne dediğini dinlemeden kendimi dışari attım. Çöp kutusu biraz uzaktaydı bana da hava almak iyi gelecekti. 4dk sonra çöp kutusuna çopu attim geri dönüş yoluna koyuldum. Arkamda birkaç ses duydum arkamı döndüm. Hiçbir şey yoktu. Paranoyaklaştım galiba Biraz ilerledim. Yolun yarısina geldim ki arkamda yine ses duydum. Yavaşça arkamı döndüm. Gördüklerim ile hemen önüme dönüp koşmaya başladım. Arkaman geliyorlardı. Hızımı arttırdım. Onları arkamda bıramıstım. O sırada ayakkabımin bağcığı, ayakkabımın içinden çıktı sonrası malüm bağcıgın üstüne bastım ve yuvarlanmaya başladım.düserken kolumun üzerine düstüm ve gerçekten çok acıyordu.
Ayağa kalkmaya çalıstım ama başaramadım.adım sesleri yaklaşiyordu. Ağzımı bir mendil ile kapattılar sonrası karanlık...
Yeliz'den devam
"Dur tek gitme" diye bağırdım ama dinlemeden çıktı. Neyse gelir herhalde kahveyi yaptım. Bekledim bekledim. Gelmedi. O sırada bende cezveyi yıkadım. Ama hala gelmedi meraj etmeye başladım. Aslında çöp kutusu buraya çok yakın değil. İçim rahat etsin diye Ada'yı aradım telefonu erdem ile emre'nin yanında çaldı. Erdem ve emre ayağa kalktilar. Eyvah şimdi yandım. Tekefonu erdem eline aldı, ekrana baktı. Sonra hemen bana baktı. Ada evde değil mi? Dedi. Yandın yeliz yandin.
Emre
"Kizım söylesene nerde Ada"
"Iııı o şey .." "ney kızım söylesene" dedi emre.
"Ama kızmayın ben dedim gitme diye ama beni dinlemeden gitti. Çöp atamya gitti. Ama bi 15dk oldu gelmedi.
Emre
"Ve sen bunu bize anca soylüyorsun." Hemen hazırlan cıkıp arayalım Ada'yı."
2 SAAT SONRA
Yok hiçbir yerde yok. Hemen o sirada Yağız'ı aradım. O da Ada'nın evinde ve düsünüyoruz. Polise gittik ama 12 saat geçmeden henüz bir şey yapamazlarmış. Dışarı çıkıp Ada'yı aramaya devam ettik. Herkes yıkılmıs bir halde. Erdem ve emre pişman ama en çok Yağız bitmiş halde. Semih'in hiçbir şeyden haberi yok ve havadan sudan Ada'nın telefonuna mesaj atıyor. Onu aradım ve olanlari anlattım. Oda orada gezip Ada'yı aramaya başladı.Ada'dan devam;
Gözlerimi bir yatakta açtım.herşeyin bir rüya olmasını diledim. Ayağa kalkmaya çalıştım ama kalkamadım kollarım ve bacaklarım yatağa bağlı ve kolum çok acıyordu. Iceri biri girdi yanıma yaklaştıkça yüzü netleşiyordu. Karşımda ki Cem
Arkasında da bir doktor. Gelip beni muayene etmeye çalıstı. Çırpınmaya başladım.
Cem"Sen bize saglam lazımsın. Daha seninle işim var.aslında şu düşme olayın olamsaydı şimdi işimizi yapabilirdik ama ne yapalım birkaç gün bekleyeceğiz." Dedi. Tiskindim.
Doktor dediğim adam yanıma geldi ve beni muayene etmeye başladı. Doktora yardım bakışlari attım ama bir şey yapacak gibi değildi. Beni muayene ettikten sonra gitti. Cem ve ben kalmıştık. Tam karşımda arsızca beni süzüyordu. Altimda bir şort ve üstümde sıraan bjr bluz vardı. Cem yanıma yaklaştı ve çenemi tutup ona döndürdü. "Seninle çok egleneceğiz ama once bi iyileş sonra "dedi ve gitti. Gözümden birkac damla yaş düstü. Aklimda hep aynı soru vardı. Bana ne yapacaktı. Eğleneceğiz derken ne demek istedi. Bu durumda benim eğlenmiyeceğim kesindi. Korkuyordum. Hemde çok korkuyordummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şebefruz
Genç KurguAda güntekin=Crystal REED Ada lise 3.sınıf öğrencisidir.Annesi ve babası şiddetli geçimsizlikten ayrılır.Ada'da bu durumdan sıkılarak arkadaşı Yeliz ile ayrı eve çıkarlar.Yeni hayatı şimdi başlamaktadır Yağız Soykan=Daniel SHARMAN Yağız tam bir bela...