Eve geldim ve şok oldum.
Babam anneme doğru bıçak elinde savurarak bağırıyordu.Belki de benim geldiğimi bile fark etmediler.Annem "yeter artık bıktım senden"dedi.Ben inanamadım.Babam ile annem o zamanlar birbirlerine kaçarak evlendiler çünkü dedem izin vermiyordu o kadar büyük bir aşktı.Şimdi ise nefret ediyorlar birbirlerinden.Babam bir hamle ile annemin boğazına yakıştı diğer elindeki bıçağı anneme doğru getiriken bi anda olan gücümle bağırdım"yeter".Ertesi gün babam ve annem tezden evden çıkarak mahkemeye gitmiş ve evliliklerini bitirecek için ne varsa yapmaya başladılar.Tabi ben bunları annemin sabah odamın komidinine bıraktığı not kağıdından biliyorum.O akşam hüngür hüngür ağlamıştım bu yüzden gözaltım şişmiş öcü gibi duruyordum.iyimser olmaya çalışarak düşündüm aslında ayrılmaları iyi bir şey zaten çok kavga ediyorlar sürekli bağırıp evi terkediyorlar eve geç geliyorlar.Bugün ağlamıcam hiçbir şey olmamış gibi bugüne devam edeceğim.Yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım bizimkinleri arayıp bir kafede buluşmak için sözleştik.Küçük bir kahvaltı yaptım.odma gidip noru paça bir pantolon ve üzerine salaş bir bluz giydim.Hafif bir makyaj yaptım. Normalde rimel sürüp hafif bir patlatıcı sürerdim ama yüzüm berbat durumda bu yüzden yapmak zorunda kaldım
İlk gelen Semih oldu.Az sonra gelecek bütün arkadaşlarım çocukluk arkadaşlarım.hepsini çok severim.
Hepsi gelmiş oturuyorduk.Semih tatlı yakışıklı biriydi.emre ise deli dolu eğlenceli biriydi.Erdem ciddi abi rolunu oynar her yerde bizim yanımızda bazen bel altı konuşur. Yeliz onunla yeni tanıştık iyi bir kız ailevi nedenden dolayı buraya taşındı. Şimdilik teyzesinde kalıyor.Semih benle bir şey konuşacak gibi ama bir türlü konuşmuyor bir derdi var gibi.o konuşmayınca bende telefonumda instagrama girdim. O sırada saat gözüme çarptı biraz daha oyalanırsam geç kalacağım. Hemen araya atlayıp gitmem gerektiğini söyledim.Semih "nereye şi di daha konuşacaktık" dedi unutmuş olmalı. Her cumaryesi ve pazar saat 18.00-20.00 arası volebol oynuyorum. 6 senelik bir voleybolcuyum birçok kez maçlara çıktım."eee biliyorsunux bu akşam voleybol var neyse biraz daha oyalanırsam Hakan hoca bana 20 şınav çektirecek ben kaçar gençler".dedim ve herkes ilevedalaşıp direk eve uçtum denebilir.
Üzerime voleybol şortumu ve gittiğim takımın formasını giydim. Gece vakti olduğundan şortumun üzrine eşofman giydim ve yola koyuldum. Yürüme gitmeyi seviyorum. Arkamda adım sesleri duydum dün olanları tamamen unutmuştum. Bir anda irkildim. Arkamı döndüğümde yaşlı bir amca vardı. Baya paranoyaklaştım galiba. Umursamayarak salona girdim.
Yağız'ın bakış açısı;Bu kız akşam vakti nereye gidiyor diye düşündüm. Düzgün bir fiziği vardı.kumral saçları ve şekilli dudakları benj ona itiyordu. Aman ben ne diyorum ya bakalım bu saatte nereye gidiyor. Bir anda arkaya dönünce şaşırıp kendimi sağa fırlattım.Bir kızın üzerine düşmüştüm.Ada'ya baktığımda arkasına biraz daha bakıp önüne döndü. Kızin üzerimden kalktım bana mankenmişim gubi bakıyordu. Kiza bakmadan devam ettim. Benim güzelim o minik elleriyle smaç vuruyordu bir dakika o şort ne lan! Bu kız deli mi o şortun devamı nerde. Şu an çıldırmak üzereyim. Sinirim geçmesi için dışarı çıkıp derin derin nefes aldım. Ama aklıma o bacaklar gelince uff be ne güzel bacakları var diye aklımdan geçirdim odaklan Yağız delirmenin sırası değil.
Ada'nın bakış açısı;Üzerimi değiştirip dişarı çıktım. Harika bir hava vardı biraz ilerlediğimde biri kolumdan tutup beni küçük bir ağaçlığın içine çekti. Kolumu kurtardığımda ağzımı iri bir el kapladı. Gözlerimi büyüterek beni tutan adam baktım bugün beni kaçıran adam. Debelenmeye başladım ama bu seferde diğer elini belime atıp beni kendine yasladı. " elimi çekeceğim ama sakın bağırma eğer bağırırsan seni herneyse" dedi ve elini çektim. Bağırmadım bağıramazdım bana ne yapacağını bilmiyordum. Daha dün beni kaçıran kişi şimdi kim bilir ne yapardı. Ama böylece onun yanında durmazdım. Gelen bir cesaretle kasıklarına bir diz attım ve oradan kaçarak eve koştum.
Üzerime ayıcıklı sortlu takımımı giyip. Yatağımın üzetine uzandım. Yorulmuştum saat geç olduğundan annem yatmıştı. Babam muhtemelen evde yine yoktu. Dişlerimi fırçaladım ve yatağımda telefonumla ilgilenirken bir mesaj geldi. "Benden öyle çabuk kurtulamazsın benim ufaklık hala acıyor.aç şu kapıyı hemen. ( ufaklığın ne olduğunu anlamışsındır herhalde)". Mesaji korkarak okudum. Kapıyı açmayı düşünmüyorum.peşinden bir mesaj daha geldi. " Eğer kapıyı açmazsan Ada diye bağırırım" hemen yatağımdan fırlayıp kapıyı açtım. Beni kenara atıp odama doğru yürüdü. Içeri girip kapıyı kapattım. "Sen ne yapıyorsun be"dedim beni takmayarak yatağıma uzandı. Ayıcıklı sortun güzelmiş dedi muzip bir şekilde. Sinir kat sayım artıyordu. "Çık odamdan git buradan annem uyanırsa beni öldürür"dedim ve büyük bir şekilde esnedim. Yataktan kalkıp koluma dokundu elini bir yukarı bir aşağı sürüyordu. Huylandım." Git bize kahve yap güzelim oturup konuşacaklarımız var."dedi nedir bu ya bugün de Semih benle konuşacaktı ama konuşamadı. Kolumu elinden kurtarıp" git burdan benim seninle konuşacağım bir şey yok."dedim Sertçe bedenimi duvara yasladı. " git ve kahve yap kadın beni delirtme"dedi öyle soğuk söyledi ki içim ürperdi. Daha fazla üzerime gelmeye başladığın da aradan kaçıp mutfağa gittim ve adını bile bilmediğim odamda ki adama kahve yaptım. Söylene söylene yukarı çıktım.içeri girdim ki tam karşimda duruyordu. Ona çarptım ve tüm kahve üzerine döküldü. Çığlık atacaktım ki ağzımı kapattı ve hafif zıplaya zıplaya odamda ki banyoya girdi üzerini çıkardı.offf be o baklavalar ben ne diyorum be çocuk yanıyor ben bakava derdindeyim. "Ahh yanıyorum bir yardım et " dedi. Gidip suyu açtım ve üzerine doğru ıslattım. Daha iyi gibiydi ben niye bunu yaptım bırak yansın bana ya tam bir aptalım. Banyodan dışarı çıktım. Pencerede bir tıkırtı duydum. Cam açıktı sonra içeri Semih girdi. " konuşmamız lazım" ben ona uzaylı görmuş gibi bakarken o sırada üzerinde bluz olmadan adını bilmediği kişi dışarı çıktı.Bu sefer Semih uzaylı görmüş gibi bakıyordu." Adını bilmediğim şahıs" bu lavuk kim ve burada ne arıyor" dedi. "
Semih ne düşündüğünü biliyorum inan öyle değil yanlış anladın."Evet arkadaşlar biz bu hikayeyi üç kişi yazıyoruz umarım beğenirseniz vote ye ihtiyacımız var. Sizi seviyoruz.☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şebefruz
Fiksi RemajaAda güntekin=Crystal REED Ada lise 3.sınıf öğrencisidir.Annesi ve babası şiddetli geçimsizlikten ayrılır.Ada'da bu durumdan sıkılarak arkadaşı Yeliz ile ayrı eve çıkarlar.Yeni hayatı şimdi başlamaktadır Yağız Soykan=Daniel SHARMAN Yağız tam bir bela...