Hastanede haykırış sesleri vardı. Furkan Bey'in elinde kızı, gözünden ise dökülen göz yaşları uzun bir süre ağlayıp kızını ölen eşinin yanına uzattı, uzattı ki son kez annesinin koynunda kalsın.
Furkan Bey Minik kızına bir isim verir "Nilda" kızını tek başına büyütemiyeceği için ikinci bir evlilik yapmak zorunda kalır. Rüya adında bir kadınla evlenir. Rüya Hanım her üvey anne gibi Nilda'yı büyütürken agresif şekilde döverek, küfür ederek büyütür. Furkan Bey çalışan biri olduğu için Rüya hanımın kızına yaptıklarından habersizdir. Rüya Hanım Furkan Bey geldiğinde Nilda'ya tatlı diller ve gülücükler yadırır. Nilda bu yaşadıklarını bilmeden büyür.
📆📆📆📆📆📆📆
Nilda genç bir kız olur. Babası annesinin ölüdüğünü ona anlatmamıştır. Kızına ise Rüya Hanımın onun gerçek annesi olduğunu söylemiştir. Rüya Hanım bu söylenen yalanı fırsat bilip Nilda'ya evde bulunan en ağır işleri yükler, onunla gittiği misafirliklerde herkesin içinde onu rencide eder ve annesinden kalan para ve altınlara da el koymuştur. Gezmeye çıktığı zaman ise Nilda'yı resmen eve hapsettip gidermiş.
Bir gün Nilda ve babası dışarı dolaşmaya çıkarlar. Nilda cadde de annelerin kızlarına nasıl ilgili, güler yüzlü ve şefkatli olduklarını fark eder. Babası kızı ile sohbet eder ama Nilda kafasını kurcalayan düşüncelerden dolayı babasının söylediklerini duymaz. Daha sonra babası ses tonu yüksek bir şekilde "Nilda! Kızım sen beni dinliyor musun?" Nilda birden irkilir ve kendisine gelir. Ve "Evet babacım dinliyorum bir an dalmışım " der. Babası ufak bir tebessümden sonra "Kızım seni yeni okuluna kaydetdim yarın başlıyorsun." babası kızından hiçbir tepki görmeyince şaşırır. Çünkü; babasının onu kaydettiği okul onun istediği okuldur. Nilda hala annesinin neden ona ilgi göstermediğini düşünüyordu. Babası ne söylediyse hepsine başını sallayıp tebbesüm ediyordu. Dolaştıktan sonra eve gelirler. Babası öper, sarılır ve Nilda'yı eve geçirir. Sonra gider.
Nilda, eve girmek istemez ama başkada nereye gidecekti ki içeri girdi hiçbir şey olmamış gibi "Annecim! Ben geldim. Anne!" annesinden ses gelmeyince endişelendi ve tek tek odaları aramaya başladı. Sonra annesinin evde olduğunu ve telefon görüştügünü fark ettdi. Telefonda şunları söylüyordu."Bıktım resmen annecilik rolü oynuyorum bu ne iş ya zaten Furkan da ilgi göstermiyor bana of of! Sonrada kızına ilgi ve şefkat göstermemi bekliyor." der. Furkan Bey telefonunu evde unuttuğu için eve geri döner Nilda ise Rüya Hanım'ın söylediği sözleri tekrarlar ve bir çığlık atıp ağlar Rüya Hanım şok olur ve Nilda'nın yanına koşar tam o sırada Furkan Bey içeri girer ve Nilda'nın ağladığını görüp hemen yanına gelir. "Ne oldu kızım, ne oldu Rüya " Nilda kekeleye kekeleye "Teltelfon aannem" der. Rüya Hanım hatasını telafi etmek için "Bir şey yok ya abartıyor." der. Furkan Bey olanların farkındadır ama ümit eder ki öyle olmasın kızı ile tek başına konuşmak için odaya götürür. Rüya Hanım da içeri girmek ister ama Furkan Bey kızgın bir surat ile ona bakar.
Kızını karşısına alır ve bir bardak su vererek sorar "Kızım ne oldu?" Nilda "......
Sayın okuyucularım yazim hatalarım ya da sözcük kullanımında yanlışlık yaptıysam razı olun...:-)
SAYGILARIMLA....:-D 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizlenen Gerçekler
Teen FictionHayatınızda hiçbir seyin yolunda gitmedigi bir zaman oldu mu? Ya da çözüm ve çıkış yolu aradıgınız zamanlar gerçekleri bulma pesine koşmaya devam..... ++Gizlenen Gerçekler++