Medya Nilda;
Nilda, babasına "Benim annem kim?" diye beklediğiniz soruyu sormaz. Olay şöyle devam eder.Nilda "Baba! " deyip tam olayı anlatıcakken baygınlık geçirir. Babası apartopar kızını hastaneye kaldırır. Rüya hanım; oda da neler konuştuklarını, neler yaşandıklarını bilmediği için hiç tepki göstermez. Çünki; Furkan Bey'in kafasında ki düşünceler yapboz parçaları gibi yerlerine yerleşirse o zenginlikten dibe düşecektir. Nilda sadece baygınlık geçirmiştir ama onlar akşama kadar hastanede kalmışlardır. Sonunda doktor gelir ve Nilda hakkında son bilgileri aktarır.
-Nilda, normal bir baygınlık geçirmiş. Herkes baygınlık geçirir en az 5dk en fazla 1-2 saat sonra ayılır ama o pisikolojik olarak kendini çok zorlamış herhalde öyle mi oldu." der. Rüya hanım, kafasından hemen şunu geçirir."Hazır Furkan'da burada değilken doktorun söyledikelerine hemen cevap verirsem iyi olur." diye düşünür.
-Yok hayır doktor bey evde gayet rahat.
-Siz annesi misiniz?
-Evet hıhı! Söylerken ses tonu biraz deyişir. Doktor birazcık da olsa şüphelenmiştir. O sırada Furkan Bey içeri girer.
-Doktor bey ne oldu kızım ile ilgili önemli bir gelişmemi var?
"-Yok beyefendi gereken bilgiyi annesine verdim. Dedikten sonra gider. İçeride derin bir sesizlik vardır. Evde ki olayalardan sonra Furkan by ve Rüya hnm ilk kez bir arada kalmışlardır. Furkan bey Rüya hanıma çok sinirlidir.
Rüya hanım'a -Sen evdeiken kızıma gerçek annesi olmadığınımı söyledin. Sen.. dediğinde içeriye temizlik çalışanı girer.
- Terleri paspaslıyacaktım. Girebilirmiyim? Furkan by;
-Tabi buyrun girin. Rüya hnm'a sinirlenmesi hala devam etmektedir. -Sen iğrenç bir kadınsın, yazıklar olsun sana der. Görevli içinden:
"Diğer oda da yatan güzel kızın aileleri bunlar herhalde" diye düşünür. Rüya hnm sinirlenir ve hışımlı bir şekilde odadan çıkar. Temizlikçi bir soru sorar:
-Beyefendi sizin kızınız mı hasta onu için mi buradasınız.
-Evet kızım baygınlık geçirdi. der. Çalışan işini bitirir:
-Geçmiş olsun. der. Ve odadan çıkar. Furkan by, oturup biraz düşünür.
"Acaba ben Rüya'nın günahınımı alıyorum, gerçekten Nilda başka bir şeye üzülüp ağlamış olabilir mi? Kızım bayılmadan önce bana ne anlatıcaktı.? Off bu ne iş yaa!" Ertesi gün doktor bey gelir. Ve -müjde Nilda uyandı. Onu görebilirsiniz. Furkan by ve Rüya hnm onun bulunduğu odanın kapısa kadar gelirler.
Doktor by -Yanlız şunu söylemeliyim Nilda yanlızca babasını yanındaa istiyor. der.
Furkan bey sonunda kizinin yanina gider. Nilda, boylu boyunca gözleri açik bir şekilde uzanmış.
-Kızım, Nildam nasilsin? Nilda babasını görünce mutlu olmuştur.-İyim babacim şimdi gayet iyim babasina tebbessüm verir. Rüya hanım'ın eli ayağı birbirine dolanmıştır. '' acaba Nillda Furkan'a ne söyliyecek" gibisinden tereddütler içerisindedir.Furkan by şunu sorar:
-Kızim neden doktora babamı tek görmek istiyorum demişsin neden anneni istemedin. Ve bayginlik geçirmeden önce bana ne soyliyecektin. Nilda babasına baygınlık geçirmeden önce söyliyeceklerini şimdi açıklamaz.
-Baba şimdi seninle tek konuşmak istiyorum. Ve sana ne söyliyeceklerimi hatirlamiyorum Babacım ben yeni okuluma yarın baslıyacağım aslinda bugün gidecektim ama doktor by izin vermedi. Ben yrn gidince beni pansiyona kaydeder misin? Rica ediyorum.
-kizim şimi sırası mı bi oturalım konuşalım
-Ama baba benim soruma bir cevap ver.
-Tmm bu konuyu sonra annen ile beraber oturup konuşup karar veririz. der.
-Baba aslında anneme sormana gerek yok Furkan by:
-Tmm kızım bekle daha yeni kendine geldin bir yarın olsun. O zaman bakarız " Nilda başını sallayarak okeyler, onun pansiyonu tercih etmesinin nedeni Rüya hanımdan uzak durmak istemesidir.
**Ve sonunda hastaneden çıkış izni gelir."
Ertesi gün sabahın erken saatlerinde babası güzel kızını kahvaltı yapıp, kıyafetlerini giymesi için kaldırır.
-Günaydın! Güzeller güzeli kızıma hadi kalksın benim prensesim. Bugün nasılmış😃
-Günaydın babişko iyim sen nasılsın?
-İyim eğer kalkarsanız daha iyi olucam matmazel Kalkıp kahvaltılarını yaparlar. Babası ile birlikte mutluluktan uçarak kahvaltı yapan Nilda Rüya'yı görününce az önceki Nilda'dan eser kalmaz.
Sonra okula doğru yol alırlar. Nilda babasının yanından ayrılmak istemiyordur. Ama olması gereken budur. Okula vardıklarında Nilda biraz tedirginleşir ve birazcıkta ürker ama evi buradan biraz daha korkunçtur. Onun için en iyisi okuldur. Babası ile okul müdürü Saim bey'in odasına çıkarlar.
- Merhaba! Saim bey
-Ooo! merhaba hoş geldiniz Furkan by bu kızınız mı?
-Evet bu benim kızım kayıt işlemlerini yapmıştım. Liseyi bu okulda okuyacak bu okulu çok istiyordu. Nilda babasının söylediğine başını sallayarak yanıtlar.
-Evet biliyorum. Nilda YİSAR okulumuza kaydolmuş.
-Birde kızımı pansiyona vermek istiyorum. Ama korkuyorum iyimidir değilmidir. Diye Nilda tam o sırada -evet pansiyona kaydolmak istiyorum. Saim by:
-Evet kızımızı pansiyona kaydedebiliriz 2 kişilik yerimiz var. Puanı da yetiyor Furkan by tedirgin olmanıza hiç gerek yok pansiyonumuz güvenli hocalarımız ilgileniyor. Hiç korkmayın. Furkan bey tedirgin gözlerle kızına dönüp tekrar sorar.
-Emin misin kızım kaydedelim mi seni kabul ediyor musun? Ben ve annen olmadan kalabilir misin? Nilda, babasından ayrılmak istemiyordu zaten pansiyonda kalmasının nedeni annesidir ama daha fazla o evde duramazdı. Üzücü bir şekilde başını sallayarak "evet" der. Saim bey:
-Tamam güzel kızımızı pansiyonumuza da kaydetdik hayırlı olsun... Şimdi derse girsin detaylı bilgiyi öğretmenlerimiz ona verir. Baba kız vedalaşırlar. Babası kızana şunları söyler.
-Kendine sahip çık ben seni her hafta görmeye gelicem ara sıra sende gelirsin. Hiç bilmiyorum neden pansiyon istiyorsun. Ama bu kadar zorlamasan seni hiç pansiyona vermem kendine iyi bak. Bunları söyledikten sonra kızına sarılır ve öper.
Nilda, üzülür biran kararından cayacak duruma gelir. Babasını yolcu ederken kendisini geceleri soklarda tek başına kalmış direkler gibi hisseder.
Müdür Saim bey gelir.
- Hayirli olsun...Sayin okuyucularim; benim tabletim kafayi yemis yazilar biraz tuhaf yazilmis olabilir. Lutfen mazur gorun ins kitabi begeniyorsunuzdur. Saygilarimla....:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizlenen Gerçekler
Teen FictionHayatınızda hiçbir seyin yolunda gitmedigi bir zaman oldu mu? Ya da çözüm ve çıkış yolu aradıgınız zamanlar gerçekleri bulma pesine koşmaya devam..... ++Gizlenen Gerçekler++