Mai intai vreau sa subliniez faptul ca nu sunt experta in engleza. Totusi, nimic nu m-a impiedicat sa traduc povestea asta. Eu personal o ador. Sper sa va placa si voua la fel de mult. :3 xx.
Cacat! Alea sunt sirene?
"Pune alea deoparte Cass!" Am tipat inchizand radio-ul si oprind masina. "Scapa de ele!" S-a inghesuit pe locul din dreapta incercand sa gaseasca o cale de a-si potoli durerea de cap. A decis sa le ascunda in buzunar pana cand plecau politistii. "Ce noroc.." Am spus deschizand portiera.
"Cacat! Nu pot sa ma prinda din nou!" O aud pe Cassie mormaind.
"Buna seara, sunt ofiterul Blind." Am dat din cap.
"Care e problema domnule?"
"Mergeati cu 60 km/h intr-o zna cu restrictie la 30 km/h si niciuna din voi nu poarta centura de siguranta." Arata cu degetul inspre centuri. Privesc in jos sa ma asigur. Are dreptate. "Permisul si certificatul, va rog."
"Umm.. da, imediat." Mormai cautandu-mi actele. Deschid buzunarul continuand sa le caute in timp ce Cassie se foieste agitata. Chiar cand scot actele, iarba este la vedere. Nu exista nicio sansa ca ofiterul sa nu o fii fazut. "Oops.."
"Va trebui sa va cer sa parasiti masina. Amandoua!"
Cateva momente mai tarziu, dupa ce ne sunt prezentate toate consecintele, politistii ne interogheaza cativa pasi mai departe de masina.
"Sunt ale mele, ea nici macar nu stia despre ele." Am mintit. E mai bine ca doar una dintre noi sa intre in belele decat ambele. Cass nu intelege scuza mea, evident, dar ma aproba continuand sa-mi arunce priviri glaciale din cand in cand.
Dupa o scurta disputa, iata-ma pe bancheta din spate a masinii de politie alaturi de o blonda snoaba intr-o rochie mult prea scurta pentru piciorusele ei "micute". Ceialti doi tipi din masina stau in partea cealalta a masinii dar suntem separate de ei printr-un perete de sticla. Unul dintre ei pare destul de beat si are putina voma pe tricou. Tipul de langa el are o vanataie pe obraz. Arata destul de stingherit; iti poti da seama de asta dupa felul cum isi scarpina ceafa. Priveste in masina cu dezgust, intalnindu-mi din cand in cand privirea. Imi mut privirea imediat, rosind putin. Ma simt de parca l-am mai vazut inainte dar nu-mi pot da seama unde. Este al naibi de intuneric in masina.
"Ce ai facut?" Ma intreaba blonda privindu-ma de parca as fii un animal. *Ei bine, de ce sa nu ma distrez putin?* Am zambit.
"Am injunghiat o curva. Cu siguranta a meritat-o." Blonda m-a privit inspaimantata. Am chicotit. "Tu?"
"E..Eu." Balbaielile ei m-au facut sa rad si mai tare, faptul ca ea crede ca eu chiar am injunghiat pe cineva este atat de hilar. "Am furat o rochie de la Kohls." *Wow.* "Chiar o vroiam dar imi lasasem cardul acasa. Am incercat sa-i explic manager-ului ca ar fii putut pur si simplu sa-mi sune tatal si el ar fii venit sa o plateasca dar nu m-a ascultat." *Saraca..*
"Huh." Imi fixez privirea inapoi pe acel tip care pare sa rada de noi acum. Incepe sa rada si mai tare atunci cand "domnisoara fusta-prea-scurta" se indeparteaza si mai tare de mine. Imi arunca priviri reci, ochi albastri stralucind in lumina slaba, mormaie ceva dar nu-mi dau seama ce.
De indata ce am iesit din masina politiei, blondina si cu mine am fost duse intr-o celula mica alaturata cu cea a baietilor. Camera este goala, acoperita de un miros puternic de mosc. Nimeni nu vorbeste; eu si blonda doar privim impreujur pentru o vreme. Stomacul meu incepe sa scoata niste suntele neplacute, spargand linistea inchisorii pentru o clipa.
"Eu sunt Arianna." Am intins mana dar ea a refuzat. *Bine atunci..*
"Emily." Paseste inspre barele de fier si vorbeste cu gardianul. "Nu primesc si eu un apel gratis?" Gardianul o priveste lung apoi da din cap aprobator intinzandu-i telefonul. Aceasta il apuca cu rapiditate si incepe sa formeze un numar. "Tati? Sunt eu, Em. Sunt intr-o celula murdara la inchisoare. N-ai sa crezi dar sunt inchisa cu o criminala nebuna!" Gardianul ma priveste iar eu zambesc usor. "Vine sa ma ia." A spus ranjind.
Gardianul imi intinde telefonul. Incerc sa o sun pe sora mea dar nu raspunde. Nu imi pot suna parintii deoarece imi vor face scandal. Incerc s-o sun pe Cassidy dar nici ea nu raspunde. *Ce prietena minunata!* Oftez, asezand telefonul la loc. "Ce se va intampla cu masina mea?" Am intrebat gardianul.
"Va fii remorcata." *Fantastic..* Ia un loc pe patul rece si necomfortabil. * Ar trebui sa ma obisnuiesc cu asta daca am de gand sa-mi petrec noaptea aici.* Se aude un scartait apoi usa se deschide, facandu-ma sa tremur. Este tipul cu ochi albastri. Este condus in incaperea principala, probabil pentru a stabili data procesului. Se intoarce inspre mine dand din cap in timp ce este impins afara. Zambesc intrebandu-ma ce o fii facut de a ajuns aici.
"Ai vazut asta? Tipul ala tocmai mi-a facut ochi dulci." Chicoteste Emily. Mi-am dat ochiii peste cap, sperand ca tatal ei o va lua curand.
Cateva minute mai tarziu, gardianul se relaxeaza inafara celulei mele si mormaie ceva inainte sa se ridice. Mi-am incruntat sprancenele cand am auzit o voce profunda de la distanta. Trebuie sa fie cautiunea lui Emily. Pasii se aud din ce in mai zgomotos. Fara sa-mi dau seama incepusem sa ma holbez din nou la tipul cu ochi albastri. Un ranjet isi face aparitia pe fata lui atunci cand gardianul vine sa-mi deschida celula.
Dupa ce mi s-a anulat procesul, mi-am recuperat telefonul si mi-am primit masina inapoi, baiatul cu ochi albastri si cu mine am iesit din inchisoare.
"Te stiu de undeva?" Il analizez din cap pana in picioare, incercand sa-mi dau seama cine e. *Ar putea fii... nu, nu se poate!*
"Poate. Care e numele tau draga?" Un accent britanic isi face aparitia. Este cu cativa centimetri mai scund decat mine, facandu-ma sa ma simt ca un monsru gigantic.
"Arianna. Tu esti?" *Are exact aceleasi trasaturi ca...*
"Louis." Sa-mi bag! El e. Louis fucking Tomlinson. Isi intinde mana pentru a face cunostinta. Indata ce dam mana, el roseste. Am ridicat din sprancene. "De ce ii era blondei aleia atat de frica de tine?"
"Eu.. umm.. i-am spus ca am injunghiat pe cineva..?" Ramane cu gura cascata si continua sa se holbeze. "Nu am facut asta, doar am spus-o. Am fost prinsa cu niste iarba in masina." Expresia i se imbunatateste. "Nici macar nu era a mea. Tu ce ai facut? De ce mi-ai platit tu cautiunea?" A tras aer in piept.
"M-am bagat intr-o bataie intr-un club." Mormaie el. "Si am auzit ca incercai sa suni pe cineva sa te scoata din inchisoare. Ti-a raspuns cineva?" Am dat din cap negativ. "Nu am vrut ca cineva sa stea in 'pestera' aia o noapte intreaga." Am ras, aranjandu-mi putin parul saten cu degetele. "In plus, gardianul era un idiot."
"Mda, ei bine, multumesc." Am izbucnit. *De ce sunt asa ciudata?*
"Nicio problema. Iti pot chema un taxi daca vrei?" Am dat din cap aprobator, incercand sa ma abtin din a cere o poza cu el.
Curand, un taxi galben si-a facut aparitia si Louis si cu mine ne spunem la revedere. Ii multumesc din nou pentru tot ajutorul si pasesc in spate privindu-l cum se urca intr-o masina mare neagra.
*Nimeni nu va crede ce s-a intamplat azi.*