Cap. 5:Prima "intalnire"

248 16 2
                                    

"Ari!" Am mai venit aici de cel putin 4 ori! Trezeste-te!" Tipa Cassidy evident iritata. M-am incruntat; am stat pana tarziu aseara imaginandu-mi diferite scenarii. Toate duceau in acelasi punct, un sfarsit dezastruos. "Haide!" A inceput sa sara in pat deranjandu-mi somnul.

"De ce am crezut ca va fii o idee buna sa locuiesc cu tine?" Asta a facut-o doar sa sara si mai tare. "Opreste-te!" Soptesc. "Cat e ceasul?"

"3!" *Sa-mi bag!* Am sarit din pat grabita. "In sfarsit!" Iese din camera mea lasand usa deschisa doar ca sa ma enerveze.

Dupa un dus rapid, m-am imbracat cu blugii mei trei sferturi verzi si un maieu simplu negru, sperand ca Harry nu se asteapta la nimic prea formal. Mesajul pe care l-am primit seara trecuta spunea doar '4 pm. Tinuta casual. -Catherine' Am aplicat putin putin eyeliner si mi-am aranjat parul ud. Nu aveam timp sa-l usuc oricum.

Cassie a dat buzna in camera mea strigand. "A venit!" Oh doamne, asta chiar se intampla. Auzim un ciocanit in usa si cu siguranta e cine trebuie sa fie. Cand deschid usa, Harry sta chiar in fata mea, purtand blugi skinny si un maieu.

"Hei." Zambeste oarecum fortat. "Esti gata?" Dau din cap strigand un 'pa' pentru Cassidy. Cand am iesit din casa, Harry m-a condus inspre masina lui si deschide portiera pentru mine. Tot ce pot spune este un 'multumesc'. Nu am vorbit deloc in masina dar radio-ul era pornit.

"Deci, unde mergem?" Mi-am facut in sfarsit curaj sa intreb, dupa 20 de minute de liniste stanjenitoare.

"Carnavalul e in oras," A oprit radio-ul. "Am crezut ca ar fii amuzant." *Super.* "Daca vrei, bineinteles?"

"Da, suna minunat," Zambesc. "Sunt o specialista la Aruncatul Inelelor."

"Nu reprezinti o amenintare pentru mine." O expresie serioasa isi face aparitia pe fata lui dar apoi izbucneste in ras.

"E o provocare?" Chicoteste el iar apoi da din cap, subestimandu-mi abilitatile. "Pregateste-te sa pierzi, Styles!"

Imediat ce am parcat, Harry s-a invartit putin pentru a se asigura ca a parcat in locul potrivit. De indata ce am pasit inspre intrare, un rand de paparazzi ne-am incercuit. Mi-am acoperit ochiii pentru a nu fii orbita de aparatele de fotografiat dar Harry abea daca reactiona. Cand m-a luat de mana si m-a ghidat inspre carnaval, s-a auzit un 'Harry, aici!' printre altele dar un lucru l-a enervat pe Harry cu adevarat.

"Este asta a5-a fata pe saptamana asta?" Nu e chiar atat de rau dar Harry pare chiar deranjat. Se intoarce inspre camerele de fotografiat gata sa ii ia la bataie. *Ce dracu trebuie sa fac?* I-am strans mana usor, incercand sa-i reamintesc ca acum nu e momentul potrivit pentru asta. A tras aer in piept apoi si-a reintors atentia inspre mine indreptandu-ne inspre Ferris Wheel. *Asta ar fii putut sa iasa urat.*

"Ce vrei sa faci prima data?" Isi intoarce privirea inspre mine, eliberandu-mi mana si incolacindu-si bratele in jurul taliei mele. Probabil pentru aparatele de fotografiat.

"Cred ca vreau sa," Ezit. "Te fac praf la 'Aruncatul Inelelor'. Un ranjet se formeaza pe fata lui lasandu-i la vedere gropitele.

"Da-i drumul!"

Hired for Styles -Tradusa in Romana-Where stories live. Discover now