Było w pizdu zimno. To naprawdę dziwne, zważywszy na to iż było prawie lato. Łał, zrymowało mi się. Tak czy siak, Jeff wpadł na pewien pomysł. Niezbyt mądry ale epicki. Postanowił chodzić po domu i nagrywać creepypasty. Kiedy myślą że są same. Podpierdzielił Hoodiemu kamerę, i zaczął łowy. Niczym Łowca. Łowicz tak bardzo.
Jeff- Okej, zbliżamy się do drzwi BENa, ciekawe co on tam...
Dżeffrej uchyla drzwi.
BEN- O ja pierdziu, nareszcie sami.
Skrzat wyjmuje konsolkę i stawia ją na stole.
BEN- Moja walentynka.
BENdżamin zauważa kamerę. Dżef spierdziela.
BEN- Dżefryj! Wracaj tu ty niggo w negatywie!
Kilka minutes później Tak zwany nigga w negatywie spróbował ponownie. Tym razem z Night.
Dżefryj się przyczaił i tak został.
Night stała pośrodku pokoju, mamrocząc coś o albinosach, po czym z całej siły przypierdzieliła w ścianę.
Night- Polska i Litwa to inne kraje bo się nie lubią! Chcę ded nołta! Jeśli L.J. był kiedyś rudy a tylko wyblakł, to czy oznacza to że ciągle jest rudy!? Czemu nie lubię pomarańczowych wytworów a pomarańcze tak!? Jeśli dzieci i ryby głosu nie mają to co się dzieje w Wigilię?! Czy FNaF się kiedyś skończy?
Jeff- Eeeeee...
Night- O, cześć Jeff. Zanim zapytasz, myślałam na głos.
Jeff spierdziela.
Narrator- Dobsz, to gdzie tera? (te rymy)
Jeff- ni wiem, wylosuj.
Narrator- Ene, due, rike, fake, jeff Wóóds idzie do Slendera.
Jeff- mogłeś się bardziej postarać.
Pewien niedorozwój poszedł do Slendera, a okazuje się że zamknięte. Hon, hon, hon...
Jeff- kurczaki z maca, jak by się tu... O dziurka od klucza. Killer przystawił do otworu obiektyw kamery.
Na ekranie widnieje obraz Slendzia dającego popis taneczno-wokalny. Dżef spierdziela.
Po tych traumatycznych przeżyciach, idiotus-niepospolitus zakończył swą karierę filmową. Kamera Hoodiego również przeżyła traumę więc się powiesiła. RIP kamera.
_____________________________________
Złota myśl Night na dziś:
"Uważaj bo przeszłość pozostawia rany. Zwłaszcza takie kłute"
_____________________________________
CZYTASZ
Normalny dzień z życia creepypast
HumorZastanawialiście się kiedyś, jak creepypasty spędzają wolny czas kiedy akurat nie zabijają? Ja też nie. Jednak jeśli chcesz się przekonać jak mija typowy dzień w willi, koniecznie sięgnij po tę książkę. Miłej lektury! UWAGA! W tym cudeńku występuje...