Zapowiedź

36 5 2
                                    

Night siedziała w salonie, i wpieprzała czekoladę. Obok BEN oglądał sobie telewizor. Żeby nie było, wyłączony. Do pomieszczenia wszedł Jeff.

Jeff- Ej, mam do was takie pytanie. Wolelibyście zastać pod łóżkiem Offendera, czy mnie?

BEN- Ciebie. Przynajmniej nie miałbym się czego obawiać.

Night- Wybieram siebie.

Jeff- Tak myślałem. E, dzieciarnia! Tak przy okazji, widzieliście gdzieś L.J.?

Night- Dowiedział się od Offendera jak się robi dzieci, i teraz nie wychodzi z pokoju. Trauma level 69. Może spróbuj za tydzień?

Jeff- Cholera, mam do niego sprawę.

Night- Spytaj się Offendera. On zapewne rozwiąże twój problem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

BEN- Ostatnio za dużo pitolisz o Offenderze. Zrobiłabyś coś o Deadpoolu. Albo Spidermanie.

Night- Przecie było.

BEN- Tak, ale mało. Mam niedosyt.

Night- A może o Batmanie?

BEN- Batkiedy?

Night- Batwkrótce. W Batrozdziale na Batwattpadzie.

Jeff- Batzniecierpliwością Batczekam.

BEN- To będzie coś o Batdeadpoolu i Batspidermanie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Night- Batbędzie.

BEN- Bat( ͡° ͜ʖ ͡°)

Night- Ale nie Battak. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

BEN- 乁( ͡° ͜ʖ ͡°)ㄏ Mówi się Battrudno i Batpłynie się dalej.

Night- Tylko nie to! Przez ciebie będzie mi to w głowie grać! Niczym ta reklama: Bańki, bańki, bańki! Co ludzie widzą w tym klonie "Gdzie jest Nemo"? To wszystko jest dla kasy, chcą powtórzyć hit!

Jeff- A ja znalazłem Nemo!

Night- Wut?! Gdzie?

Jeff- Nie chcesz wiedzieć... Tak czy siak, spuściłem go w kibelku.

Night- I dobrze! Zabij gnojka!

__________________________________________

Batbędzie? Batbędzie!

_________________________________________

Normalny dzień z życia creepypastOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz