Prolog

434 26 0
                                    

 Di dalam dorm, ahli ahli Got7 sedang berehat rehat, bersantai santai dan bermain mesej bersama 'makwe'masing masing. 

Kring. ....

Kring.....

   Bunyi telefon dorm yang berbunyi mengejutkan semua ahli Got7 JB,"pergi angkat !"arah JB pada Mark .

   ''Eh? Aku leader , kau pula suruh Aku, ''cemuh Mark.

    ''Hello?''ucap Junior yang sudah mengangkat telefon .''hmm...kalau diharap kan ahli Got7 yang lain , hancur!! Ucap Junior (JR ) di dalam hati

      "JR kah Ini? "Soal suara di telefon ,"ya.Tuan Pengurus ke? Jawab JR ."Ya.  Saya tuan pengurus.  Boleh minta semua ahli Got7 datang ke rumah saya ? '' Minta tuan pengurus , Manager hyung .

      "Baiklah, manager hyung .JR akan laksanakan segala titah manager hyung itu," kata JR yang berharapan tinggi Untuk menjadi leader Got7.

S

K

I

P

   Di rumah Manager Hyung , Got7 berkumpul di ruang tamu sambil menonton Running Man .Tidak lama kemudian , manager hyung dan isterinya yang cantik man is datang ke arah mereka .Isteri manager mereka pun datang dengan menatang dulang berisi 9 jus oren serta sepeket biskut. 

     "Kamu tahu mengapa saya panggil kamu ke sini ?" Soal manager hyung.

       "Mesti melancong kan? Hooray!"jerit Yugyeom. "Melancong sajalah kerja kamu! Saya mahu adakan satu pertandingan iaitu Disney Princess tercantik dan paling merdu suaranya. .. Ini senarai nama princess dan kamu boleh pilih, "kata manager hyung sambil menghulurkan sekeping kertas maka terjadilah acara rebut merebut oleh 7 orang anak teruna. ..

     "Hey! Kalau begini jadinya baik saya sahaja yang pilih dan tulis...,"celah manager hyung dan merampas semula kertas itu sambil mengeluarkan pennya.

1.Elsa -Mark ( Sunday Monday )

2.Ariel -Jackson ( i don't know )

3.Cinderella - JR ( mr chu )

4.Snow White -JB ( no no no )

5.Rapunzel - Bambam ( luv )

6.Anna - Youngjae ( remember )

7. Aurora - Yugyeom ( my my )


    "Manager! "Marah Jackson . Dia mahu watak Cinderella. Begitu juga dengan Mark, Bambam, Youngjae and Yugyeom.  Masing masing inginkan watak Cinderella and Snow White. 

       "Deal, no kompromi! Oh, lagi satu ! Di sebelah itu ialah lagu yang perlu dinyanyikan. Itu sudah ikut gilirannya. Di Seoul Audition hari Ahad Ini, 10.00 pagi .Jangan lupa. Jurinya ......kamu akan tahu nanti. Good luck! "Pesan manager hyung ." Baju dress?"soal Bambam. 

          "Esok saya hantar ke dorm awak semua ,"kata manager hyung.Ahli ahli Got7 mula termenung memikirkan tentang pertandingan itu.Tekad di hati masing masing ,"Aku Mesti menang !".




Got7 PrincessWhere stories live. Discover now