Chapter 2:Jackson Si Puteri Duyung

273 17 0
                                    

"Peserta kedua ding....ding.....Jackson si Puteri Duyung " kata manager hyung.

Jackson pun keluar dengan berambut palsu yang berwarna merah . Mukanya seperti Annabelle . Ishh! Ishh! Ishhhhh! Make up macam pondan . Jackson si rapper utama sudah pun menjadi badut sarkas! "Anyeong !Jackson imnida ops......Ariel imnida."*suara pondan*" saya akan menyanyi lagu Apink yang bertajuk 'I don't know' dan menari !"kata Jackson. "Haha. ..dul. .set! Mula! "Kata Eunji.


Part Eunji menjerit "ohhhhhhhhh~~", Jackson menjerit . Tiba tiba eletrik tak ada , Jackson pun menjerit "ahhhhhh~", Jackson menjerit seperti nampak hantu Ju-on! Selepas menjerit dia nak lari tetapi nasib badan. Dia terjatuh dari pentas ke lantai. "Aduh! "Rintih Jackson ."Ahhh!! Ju-on! "Kata Eunji lalu mengambil penyapu dan memukul Jackson sekuat hati. "Yak! Nona Jung! Jangan pukul Jackson.Sakitlah! Yak! "Jerit Jackson. Tiba tiba , eletrik pun ada. "Maaf, Jackson !Nona ingatkan hantu manalah tadi! "Kata Eunji.


S

K

I

P


"Jackson untuk suara saya bagi awak 50 . Tepuk ! Tepuk! Jangan tak Tepuk !"kata Chorong sambil ketawa. Macam orang sakit mental!

"Terima kasih , Nona Park !"kata Jackson .

"Untuk kecantikan. ... sangat duragukan , jadi saya beri awak 10 markah ." Kata Hayoung.

" Kamsahamnida"ucap Jackson.

"Ucapan terima kasih sayang itu dihantar oleh Jackson kepada Hayoung ,"usik pengacara hyung.





Markah terkumpul Jackson :


60%

Gred :C


Got7 PrincessWhere stories live. Discover now