''Dan inilah saat yang paling ditunggu tunggu oleh Got7 ,''kata manager hyung.
SEMUA PEMENANG DAPAT HADIAH YANG TIDAK MASUK AKAL......
KAD KEPUTUSAN (IKUT URUTAN PEMENANG)
BIL. NAMA NAMA PRINCESS LAGU MARKAH SUARA MARKAH CANTIK JUMLAH
1. BAMBAM RAPUNZEL LUV 35 45 80
2. MARK ELSA SUNDAY MONDAY 28 38 66
3. JR CINDERELLA MR CHU 14 50 64
4. JACKSON ARIEL MOLLAYO 50 10 60
5. YOUNGJAE ANNA REMEMBER 35 12 47
6. JB SNOW WHITE NONONO 10 5 15
7. YUGYEOM AURORA MY MY 0 0
'' Pemenang pertama ialahJambam ,eh, Bambam dengan markah sebanyak 80.Yang kedua pula ialah Mark dengan markah sebanyak 66.Ketiga,JR dengan markah sebanyak 64 .Keempat pula ,Jackson dengan markah sebanyak 60.Kelima, Youngjae dengan markah sebanyak 47.JB pula mendapat tempat keenam dan Yugyeom mendapat terakhir kerana mendapat markah telur ayam.'' kata mc hyung.
''Saya mendapat laporan yang peminat yoga ni menbuat juri mendidih.'' kata mc hyung.
'' Hadiah untuk Bambam ialah jambang .'' kata mc hyung.
''Hyung , jambang tu apa ? '' tanya Bambam.'' Jambang tu ialah tandas. Jambang tu bahasa orang Terengganu.''jelas manager hyung.
''ohhhhh......aa..apa??!! Tandas je ? Hadiah saya tandas je??'' tanya Bambam ,tidak percaya.
''OKlah tu daripada tak dapat terus .Hadiah untuk pemenang kedua ialah PEN.''kata mc hyung.
''Pen je ??!! Pen nak buat apa ,hyung''tanya Mark , terkejut.
''Kan pen kamu selalu hilang diambil peminat .Lagipun kamu boleh gunakannya untuk fanmeeting nanti.Satu lagi sesuai dengan nama kamu Mark ,dalam Englishkan maksudnya tanda .Baguslah daripada tak dapat terus. Hadiah untuk pemenang ketiga pula, ding .....ding...ding...betemu dengan pemain bola sepak terkenal iaitu Neymar JR .'' kata mc hyung selamba.
''MWO??!! Ni mimpi ke apa? Jabongie tampar pipi aku , CEPAT !'' kata JR . JB pun menampar pipi JR hingga tertinggal bekas tapak tangan.''Aduh ! Sakitlah , bodoh''kata JR.''Tadi kau yang suruh aku tampar kau.'' jawab JB. '' Sakit.Jadi ni bukan mimpi '' kata Jr.'' Hadiah untuk pemenang keempat ialah .....ialah *suspen*tengok cerita cartoon Jack and the Neverland 8 bulan berturut turut .Hadiah pemenang kelima pula ialah Qu Puteh,Qu Puteh barulah ! '' umum mc hyung.'' Produk kosmetik...bolehlah aku jadi putih '' kata Youngjae di dalam hati.
''Hadiah pemenang keenam pula ialah pakej percutian ke Johor Bharu!Tepuk tangan . Tepuk tangan.'' suruh mc hyung . Yang lain hanya tepuk tangan . JB pula gembira kerana dapat ke Malaysia dengan percuma.'' Hadiah ni paling loser iaitu kelas yoga selama 5 bulan berturut turut.'' kata mc hyung.''Hahahahaha! '' semua yang berada di situ ketawakan Yugyeom.''Sebenarnya , hyung dapat mana semua idea untuk bagi kami hadiah ni ? '' tanya Mark kerana tidak puas hati.''Sebenarnya hyung menggunakan nama korang untuk buat hadiah ni '' jelas mc hyung lalu berlari keluar dari situ.''HYUNG !!!!!''jerit GOT7.
*********************************************************************************************************************************************
END
YOU ARE READING
Got7 Princess
FanficSinopsis: Apa yang akan terjadi jika ahli ahli Got7 menjadi Disney Princess? Pasti gedik gedik kan ? Pakai make up , pakai kasut tumit tinggi dan lain lain .Ini semua terjadi kerana pertandingan ' Princess tercantik' yang diadakan oleh pengurus Got7...