Chapter 7:Yugyeom, Aurora si Sleeping Beauty

218 13 0
                                    

''Peserta terakhir kita, Yoga, Yoga , Yoga , Yogayoum,''panggil manager hyung sambil mempermainkan nama Yugyeom.


'' Hyung ingat saya ni suka buat yoga ke ? Ke hyung ingat saya ni fanboy yoga ?'' marah Yugrora.

''Baiklah ,'' ujar pengacara hyung , mengalah .

S

K

I

P

''Aksi berguling guling ? Sambil menyanyi lagu My My ? Sesuai ,''perli Chorong dengan suara 'dolphin'nya yang cute . '' Oh , isteri dolphin dah bersuara. Maaf ya , Mrs. Dolphin .Ini memang style saya . Walaupun tak macho , tetapi saya cute kan ?Sesuai dengan watak Princess Aurora yang suka tidur . Sama macam saya . Nona nak tahu tak ? Hobi saya ni tidur !''jawab Yugyeom.''Tak nak tahu pun.....Nanti ko bukan jadi Princess Aurora tapi ko jadi Prince Yogayoum,''Bomi berkata sambil mencebik .''Sebenarnya saya nak sangat kahwin dengan Chorong nona . Alangkah indahnya ,tapi saya masih sedar diri . Saya tak boleh rampas nona dari Mr. Markie.'' kata Yugyeom yang sengaja menaikkan darah Chorong . '' Kalau Bomi nona dengan Juniorella hyung , Eunji nona pula dengan Youngjae si Anna yang penyibuk level tinggi .'' Sambung Yogayoum untuk menaikkan darah Bomi dan Eunji.Kini semua juri bagi suara sedang naik darah.

''Kalau Naeun nona ni pula sesuai dengan Jacksonriel ,Namjoo dengan Bambamzel .Saya pula ? Dah tentulah dengan si maknae Oh Hayoung ,'' kata Yogayoum lagi .Sama dengan keadaan juri suara , juri kecantikan juga sudah naik darah.Kalau ini adalah anime mesti ada gunung berapi dibelakang mereka berenam.''Si Johor Bharu tu pula pergi cari Youkyung di Amerika.'' kata Yogayoum .'' Saya wakil dari semua juri akan memberi kamu 0 markah''kata Chorong.Yugyeom pula senyum tanda kemenangan kerana telah berjaya melihat reaksi juri naik darah.

Markah Terkumpul Yugyeom :

0 %

Gred : *FAIL*

Got7 PrincessWhere stories live. Discover now