Di belakang pentas , ahli ahli Got7 sedang bersiap.Ahli ahli A pink yang merupakan juri sedang menunggu di hadapan . Chorong , Bomi dan Eunji ialah juri bagi nyanyian manakala Naeun, Namjoo dan Hayoung ialah juri bagi kecantikan.
"Dipersilakan, peserta pertama kita @ ketua Got7, Mark Tuan! "Jemput Manager Hyung yang pada hari itu menjadi ' pengacara Hyung ' . Mark Keluar bergaya ala ala model .Mukanya hampir seiras dengan princess Elsa! Dengan make up yang tebal , rambut putih yang lurus dan ikal serta baju berwarna biru cerah, berkelip - kelip. "Cantik ya Mark hari Ini ,"perli Namjoo . Naeun dan Hayoung tergelak . Ya lah , bukan senang mahu lihat ' first handsome ranking Got7 ' Ini jadi perempuan. Betul tak?
" Hello, tuan tuan dan puan puan .Nama saya Mark Tuan ops....my name is Elsa .Kamu semua boleh panggil saya Princess Elsa .Saya merupakan seorang Ratu Ais yang cantik! Memerintah kerajaan Ais .Hari Ini bakal menjadi hari bersejarah, saya akan nyanyi lagu, Sunday Monday by Apink !"ucap Mark siap dengan gayanya . Ada juga aksi mengeluarkan ais daripada tangan! Mark mula menyanyi dengan suara yang tidak merdunya.
"Saranghae Sunday Monday tto Sunday Monday everyday.!"begitulah nyanyiannya apabila tiba di bahagian 'chorus'. Sekali pandang seperti badut , dua kali pandang seperti monyet terlepas dari zoo! Mark menekan suaranya .Mujur sahaja gelas kaca di atas meja juri tidak peach.
"Thank you, "Mark menghabiskan nyanyian nya dengan ucapan 'terima kasih '.Ketua juri bagi suara , Eunji berbincang bincang bersama Chorong dan Bomi.
"Nyanyian awak merdu tetapi agak di tekankan .Awak menekankan vocal yang tidak sepatutnya tinggi .Anyway , good job, "Eunji memberi pandangannya.
"Kami bertiga memberi markah 28 markah daripada markah penuh iaitu 50 untuk suara awak . Lain kali jangan sampai gelas nak pecah ya,"kata Chorong sambil menyelitkan unsur unsur menyakat. Giliran maknae line iaitu Naeun, Namjoo dan Hayoung sebagai juri kecantikan .
"Elsa , ya ?,"Naeun menduga dan mencabar perasaan Mark.
"Ya,"jawab 'Elsa'.
"Gambar sudah hampir seiras ,"ujar Namjoo sambil memaparkan gambar Elsa( tulen ).
"Make up terlalu tebal ! Awak pun tidak seimbang ketika berjalan sebab kasut bertumit itu tinggi sangat . Walau bagaimanapun oppa tetap cantik ! "Ujar Hayoung pula.
"Betul! Daebak ! Markah oppa bagi kecantikan ialah 38!"umum Naeun . Mark pula tunduk melihat lantai pentas yang lagi cantik daripada nya.
"Lemahnya markah aku "rungut Mark Di dalam hati .Oh My Elsa !!!!! Oh my Markie!
Markah terkumpul Mark:
66%......
Gred:B
YOU ARE READING
Got7 Princess
Fiksi PenggemarSinopsis: Apa yang akan terjadi jika ahli ahli Got7 menjadi Disney Princess? Pasti gedik gedik kan ? Pakai make up , pakai kasut tumit tinggi dan lain lain .Ini semua terjadi kerana pertandingan ' Princess tercantik' yang diadakan oleh pengurus Got7...