Chapter 5: Bambamzel ......Puteri berambut panjang

218 13 0
                                    

''Dipersilakan ,Bambam as a Rapunzel !''jemput pengacara hyung.

''Kamsahamnida,mc hyung.Hello everyone and good morning to all of you.Princess Rapunzel imnida . Today, I want to sing luv by Apink,'' kata Bambam a.k.a Rapunzel. '' Wah, berdwibahasa nampak !''kata Namjoo. '' Memanglah nampak , takkan kau buta kot . '' kata Bambam.

S

K

I

P

Semasa menari part chorus, dia hampir terjatuh tetapi dia dengan ligatnya berdiri .''ahh ! '' jerit Bambam.

''Kenapa kenapa ? Setahu nona tak ada part menjerit macam tu.'' soal Eunji ingin tahu.

'' Itu,itu,itu....'' kata Bambam. '' Ada lipas tadi , Namjoo nampak ! '' kata Namjoo

''Jinja?!'' kata Eunji , terkejut. '' Opps...'' sekali lagi jeritan dari Bambamzel.'' Apalah pula ?'' rungut Hayoung . Kelihatan Princess Bambamzel yang tidak cantik sedang cuba mengimbangkan diri .Kenapa lagi jika bukan terpijak rambut sendiri yang terlalu panjang hingga mencecah 4 km !

Bagaikan Ultraman Tiga , Princess itu melompat dan berjaya mendarat dengan selamat diatas lantai pentas .'' Hebat! '' kata Naeun.

'' Mianhei , Bambam .... Tapi kami tidak sanggup memberitahu markah kamu , ia terlalu rendah!'' umum Chorong wakil bagi juri suara .

'' Bagi kecantikan , begitu juga. Mianhei''kata Naeun pula.''Terima kasih ,''ucap Bambam, sayu. Dia mula mengalirkan air matanya yang sangat berharga. Sebab kalau dia jual , setitis air mata 10 000 won. Markahnya pasti lebih rendah dari JB , si Johor Bharu.

Markah Terkumpul Bambam:

(SAD EMOJI )- TIDAK DIKETAHUI

Got7 PrincessWhere stories live. Discover now