-Bazen tanrıya dua ederiz sevmediklerimizi alsın diye ama o sadece sevdiklerimizi alır bu dünyadan-
Kaç gün geçmişti? Kaç gündür canım böyle yanıyor? Ya da kaç gün önce ruhum bedenimden ayrılmıştı?
Bilmiyordum...Sanki hayat benden intikam almak için bütün bunları yapıyor zaman ise ona yardım ediyordu.
Herkes beni neşelendirmeye yada konuşturmaya çalışıyorlardı ama bilmiyorlardı içimin nasıl yandığını nasıl acı çektiğimi.. Evet onlara saygı duyuyorum ama olmuyor nasıl canlandırmaya başarırsın ruhu bedenini terketmış bir insanı ya da bedeni .
Ve nerdeyse beni 3 aydır canlandırmaya çalışan Su'un konuşmasına cevap verdim
-Canı yanıyor mudur Su?, dedim kuruyan boğazım yüzünden fısıltılı çıkan sesimle
-Hayır bitanem nolur ağlama artık yeter kendini berbat ettin dedi. Herzaman ki gibi beni teselli etmeye çalışıyordu.
-Burası çok yanıyor be Su dedim kalbimi göstererek .
-Biliyorum bitanem biliyorum ama bak hiç istemezdi Uzay seni böyle görmeyi bak Uzay şu an çok üzülüyordur seni böyle görünce hem sen Uzaya söz verdin ama uymuyorsun dedi. Bana teselli etmeye çalışan sesiyle. Ve o an Uzay'a söz verdiğim gün geldi aklıma.
✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✴✳✳✳
-Uzay bana pamuk şeker alır mısın? dedim. Önümdeki pamuk şekerlere sevgiyle bakarken.
-Ayy benim sevgilim pamuk şeker mi istemiş dedi. Sesini incelterek ben ise cevap olarak yavru köpek bakışlarımı gönderdim ona.
-Kızım yuh hiç o yavru köpek bakışlarını yapma daha dün 5 tane aldım 5' ini de yedin. Hayır yani anlamıyorum sen nasıl kilo almıyorsun dedi.
-Birincisi sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun. Ikincisi bir kere 5 değil 4 tane yedim. Üçüncüsü meslek sırrı canım. Dördüncüsü n'olur al lütfen al Uzay yaaa dedim sesimi incelterek.
-Alırım ama bir şartla bana söz verirsen dedi Uzay ciddi bir ifadeye büründü.
-Ne sözü dedim meraklı bir ifadeyle.
- Eğer bana bir...derken sözünü kestim kelimelerimle.
-Öyle birşey olmayacak dedim ciddi ifadeyle.
-Ya bir sözümü kesme tamam mı dedi ciddi bir ifadeyle. Başımı salladım onaylarcasına.
-Eğer bana bir şey olursa kendine yeni bir hayat kuracaksın tamam mı dedi. Başımı salladım gözümden bir damla yaş akarken.
-Ve hiç ağlamıyacaksın birde hayata asla küsme ve eğer kalbin başka birine aşık olursa aç ona kalbini deli hatunum dedi aşık olduğum adam o kelimelerini bitirir bitirmez dudaklarımdan bir hıçkırık kaçtı.
-Tamam mı dedi Uzay ben ise ona cevap olarak başımı usulca salladım.
-Tamam o zaman gel sana pamuk şeker alalım kaç tane istiyor benim deli hatunum dedi o muhteşem gülümsemesiyle. Ben ise
-10 tane dedim onun kadar muhteşem olmasada bende sergiledim
-Var ya Dolunay yemin ediyorum senin ve pamuk şekerlerin yüzünden ekomimiz 3. Dünya ulkelerinden daha kotu olacak dedi ve pamuk şekerciye gidip bana 10 tane pamuk şeker alıp yanıma geldi ve bana bir tanesini verdi.
-Alırım ama bir şartla dediğini taklit ederek. Şunu unutma ki biz asla ayrılmiycaz dedim ve elindeki şekeri alıp kocaman bi ısırık aldım Uzay ise sadece tebessüm etti. Ve eve doğru yol aldık birlikte elele pamuk şekerlerimizle ve hiçbir şeyin bizi ayıramıcağına inanarak...
Ve o anda beynim farkına vardı.
PEKI YA ÖLÜM......
✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✴
Herkeze merhaba bu yeni bölüm inşallah hoşunuza gider benim mükemmel okuyucularım ve bir şey daha bölüm yine geç gelebilirim üzgunum yinede sizi çok seviyorum❤❤❤🐼🐼
-UYKUCU YAZAR-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırla beni
RomanceAcı... Bütün benliğimi alan acı Bazen tanrıya dua ederiz sevmediklerimizi alsın diye ama o sadece sevdiklerimizi alır bu dünyadan