2.Bölüm

124 9 2
                                    

Gittin...
Ve solumda kaldın...
Ve soluğumda...
Ve sonunda...

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

Niye diye sordum kendime niye niye ve niye

Aslında 2 aydır soruyorum bu soruyu kendime ve hala bir yanıt bulamıyorum.

Aslında daha iyiyim ama alıştım diyemem. Hala öyle yanıyor ki canım sanki içimden koca bir parçayı alıp paramparça ettiler sanki nefes alamamak gibi ama ben ona tutunuyorum ona verdiğim söze onun daha iyi bir yerde olduğuna tutunuyorum.

-Kızım hazır mısın? dedi annem bana acıyan gözlerle.

Yanına gidip sımsıkı sarıldım ona...

-Annem iyiyim ben merak etme. Bak hem Dilek teyzenin yanında olmam lazım ve onun izni benim için çok önemli.

-Tamam kuzum sen ne yapmak istiyorsan onu yap ama unutma biz hep senin yanındayız birtanem dedi ve bana şefkatle sarıldı ne zaman üzgün olduğumu hissetse yaptığı gibi..

Ona bakıp gülümsedim ve odama son kez baktığımda gözüm balkona takıldı ve yine aklıma o geldi.

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳

-Gerizekalı Adam oğlum gül gibi kızı kaçırdın la bak Uzay ile sevgili olmasam Uzay'a ayarlarım lan kızı o derece yani mal çocuk.

Şuan ne mi yapıyorum şöyle anlatayım kafamda kuaföre gitsem hayatta yapamayacakları bir topuz
Altımda panda şeklinde pijamalarımla the secret circle izleyen bir tipim olay bu yani .

-tak tak. Kim o? ( şaka şaka) pencereden gelen sesle irkildim.

-Kim o ya gecenin bu saatinde.

Söylene söylene balkona çıktım karanlık olduğu için pek bir şey görünmüyordu ama dizideki Adam karakterine çok benzeyen bir gölge gördüm.

-Yoksa sen mi geldin Adam valla ben onu öylesine demiştim yaa a-

Konuşmamı bölen benim biricik ÖKÜZÜM ve Mandam danam

-Ne adamı kim lan o adam ağzını burnunu kırarım kim o dolunay bak söyle yada dur söyleme ben bulurum onu ki zat..

-Ay içimi bunaltın Uzay yemin ediyorum beni geçtin dizide ki karakterden bahsediyorum ayrıca o adam senin bildiğin adam değil isim o isim ayrıca sen burda bu saatte ne arıyorsun Uzay?

-Birincisi seni geçemem deli hatunum ikincisi yemin ediyorum sen ve senin dizilerin yüzünden birilerini dövucem geçen gün yaptığını unutma istersen ben kapıyı çaldığımda Derek sen mi geldin aşkım diye açtın kapıyı valla sete gidip adamı dövesim var o derece üçüncüsü niye geldim bakıyım benim deli hatunum iyice delirmiş mi dedim.

-Oğlum bir de bana diyosun senin konuştuklarınla ben 4 sezon dizi yazarım be ha bir de sen benimi özledin oyy kıyamam sana ben mandam yaa.

-Kızım tabi özledim bütün gün
dizi izliyorsun bir de izlediğin şeyler eğitici olsa gam yemicem ama yok bizim hatun ancak Derek gerizekalısını izlesin.

-Ay ÖKÜZCÜK beni mi özlemiş gel buraya sarılıcam ya da gelme evet gelme sen şimdi düşersin falan hiç bakamam sana valla. Dediğim an Uzay ağaca tırmanmaya başladı.

-Ya Uzay düşeceksin şimdi kırcan bir taraflarını.
Şimdi siz soruyorsunuzdur bu mal niye ağaca tırmanıyor diye öhöm öhöm şöyle ki benim terasıma uzanan bi ağaç var o yüzden tırmanıyor bu danam mand- sözümüz kesen tabikide uzayın bağrışı böldü siz ne sandınız ki canım😎😎😎

-Ah o dalı kim koydu lan oraya ahh.

-Vallaha çarpılcan Uzay böyle ağzın yüzün kaycak ama ben sana dedim al sümük gibi yapıştın yere ama ben kimim ki za-

-Ah hatunum yine kaptırdın kendini de senin öküzünün ayağı gitti o yüzden biraz yardım etsen hani ahh.

-Ay unuttum ben onu dayan geliyorum öküzüm.

✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳


Herkeze merhaba çok geç geldi biliyorum ama ilham gitti bu yüzden üzgünüm ama inşallah yeni bölümü yetiştirmeye çalışıyorum ve sizi çok seviyorum pandalarım 🐼🐼🐼❤❤❤

-UYKUCU YAZAR-

( Bu arada bana resimleri gönderen birtanem sana burdan selamlar yani bir saat sonra görüşürüz kanki)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hatırla beniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin