19.6

46 6 0
                                    

Emily- Celý víkend předstírala angínu. Nebylo to až tak těžké. Do očí si sáhla rukou od citrónu a do nosu si dala kapky. Naštěstí se jí rodiče štítili. Nesáhli by na ní. Máma ji řekla, že zítra si musí zajít brzo ráno za doktorkou a kdyžtak by šla i do školy, ale to se Emily nezamlouvalo. Potřebovala být v jednu na srazu Pochodu. Vincent jí slíbil, že se o Pochodu nezmíní nikomu z její rodiny, když ona slíbí, že se tam určitě objeví. Po událostech v Orlandu si nebyla až tak jistá svým rozhodnutím, ale kdo by střílel v jejích malém městečku?
I když celou neděli strávila v posteli nemohla usnout. Nejspíše to bylo způsobeno stresem z nadcházejícího rána. Když už se jí konečně začaly klížit víčka, přemohl ji pocit nevolnosti a následně celou noc strávila s hlavou u záchodové mísy.

Year- Pořád měla před očima nabourané auto v zatáčce před její kolejí. Doufala, že řidič přežil. Už nebyla tak nadšená že zítřka. V pondělí ji naštěstí nečekaly žádné přednášky, a proto mohla jít. Otočila se na druhou stranu postele. Dlouho tady nebyla žádná návštěva, pomyslela si a objala plyšového králíka. Snad zítra zapomene na bouračku a řidiče.

Elvis- V domě dětí si zařídil týdenní noční.  Sice bude trochu nevyspaný, ale lepší než by si měl vzít volno. Spát přes den šlo hůře než se zdálo. Usnul vždy na hodinku a pak ho probudil hluk z venku. Nechtěl to přiznat, ale i ten dokonalý zpěv ho začal otravovat. Kdybych na ten Pochod nepozval otce, tak tam ani nejdu, opakoval si a snažil se tím uspat. Úspěšně!

Vincent- Slib, který dal Emily, naplánoval porušit. S přítelem sledovali záznam z divadelního představení. Vrtalo mu hlavou, proč se Emily před rodiči bojí zmínit o Pochodu. Nemohl tomu přijít na kloub. S hloubáním přestal až mu jeho přítel vynadal, že ho vůbec nevnímá. Ano, on se vážně občas choval jako ženská!

Cassandra- Už po páté se pokoušel přemluvit sestru, aby ho na den pustili. Nepovolila mu to ani teď. Na Pochod chtěl jít. Cassandru na to připravoval dost dlouho a sám se i těšil. Ale ne! On musel narazit autem do stromu a skončit tak v nemocnici. Sám se za to nenáviděl. Ve snech pořád viděl dívku s modrými vlasy. Vracela se mu i představa jeho na operačním sále, kterou si nějakým způsobem domyslel. Když ho přišel zkontrolovat doktor, Joe se ho zeptal, jestli by mohl zítra na dvouhodinovou vycházku. Doktor nic moc nenamítal, jen ho požádal o přesný čas, aby ho oznámil sestrám. Nesměl přeci jen jít sám. Sestru doufal, že nějak přemluví, aby ho nechala na chvíli samotného.

Jestli budeš silnýKde žijí příběhy. Začni objevovat