Ty noční ho vyčerpaly tak, že na Pochodě usínal za chůze. Kdyby si ho náhodou nějaký človíček všiml, asi by se ho lekl. Kruhy pod očima byly černé jako noční obloha. I v práci si všimli, že noční nejsou dobrou volbou pro jeho zdraví i psychiku.
Když se vracel z práce, oslovil ho mladší kluk. Jak Elvis zjistil, kluk se ho snažil oslovit i na Pochodě. Elvis se snažil rozpomenout
Ocitl se v největším shluku lidí, který se ve městě kdy odehrával. Přišel jen pár minut před začátkem, jelikož neslyšel budík. Vzbudil se díky dělníkům, kteří půl hodiny po dozvonění budíku začali kopat nové základy pro dům. Elvis vyletěl z domu a běžel k centru. Naštěstí to stihl. Pomalým tempem se blížili k nádraží.
Dav míjel lékárnu. Elvis si prohlédl rychle její výlohu. Netušil proč. Odvrátil pohled od výlohy a ucítil jak na něj někdo za zadu padá. Byla to nějaká malá holka, která se mi začala strašlivě omlouvat. Protočil nad tím oči. Nejspíš je víc ve stresu než já, pomyslel si a pokračoval v chůzi.
Většina lidí se oddělila a do haly nádražní budovy šla necelá polovina. Elvis tam.musel jít. Tam měl jeho otec čekat, aby viděl, že homosexualita je naprosto běžná. Uviděl ho, jak s polootevřenou pusou hledí na sraz buzíků. Ha a teď něco namítej proti mně! Přiblížil se k otcovi ze strany.
,,Ahoj tati." Odkašlal si.
,,Elvisi! To ty jsi máme řekl, aby mě donutila jít sem, kde se to hemží buzerantama a jím podobných?" Vyjel na něj. Elvis to ale zvládal s naprostým klidem. Připravil se na to už dřív.
,,Chtěl jsem, abys viděl, že buzerant nejsem jen já! Jo a mimochodem neříká se buzeranti, ale homosexuálové." To jeho otci vyrazilo dech. Koukal na něj jako na osobu, která skočila z mostu, ale přežila díky rackovi, který ho zachytil. Koukal na něj a z jeho výrazu vyčetl, že nemůže vstřebat to, co mu Elvis právě řekl. Když dlouho ani jeden nic neříkali, Elvis se otočil a zamával mu. Rychle se ztratil v davu. Tam také narazil poprvé na kluka, se kterým se pár dní na to bude seznamovat a možná i něco jiného.
ČTEŠ
Jestli budeš silný
Cerita PendekNe každý se narodí normální. Tyto lidé se narodili s psychickou vadou. Spojuje je jejich sexuální orientace a pochod za jejich komunitu, kde se setkají...