Bölüm1

405 10 8
                                    

Zac , zilin çalmasını bekliyordu çünkü çok sıkılmıştı. Zilin çalmasını dört gözle bekliyordu çünkü Mrs.Braum dersi çok sıkıcı bir şekilde anlatıyordu durumun böyle olması Zac'a neden kore mitolojisi dersi seçtiğini sorgulatıyordu.

Gerçekten neden böyle bir ders seçmişti ki ? Mrs.Braum beyaz tahtanın önüne geçmiş birşeyler karalıyordu ama Zac hiçte oralı olmuyordu. Tek yaptığı kalemi ağzına alıp kitabın sayfalarını çevirmekti. Hepsi çok ilginç şeylerdi fakat Zac o gün kendini iyi hissetmiyordu . Sabah kahvaltıda anne ve babasıyla kavga etmiş , bisikletinin arka tekeri patlamış ve birde yetmezmiş gibi yağmura yakalanmıştı . Okula kadar yürüdüğü mesafeyi 1 ayda yürümediği düşünülünce bugün onun için berbat bir gündü.

Mrs.Braum'un tahtaya yazdığı kelimeyi görünce dikkatini kısa bir süre içinde olsa tahtaya verdi. Tahtada Gumiho yazıyordu. Zac kaşlarını çatıp kitabının açık olan sayfasına baktığında , kitapta da aynı şeyin yazdığını fark etti.

Bakışlarını kitabının üzerindeki resme yönlendirdiğinde ,resimde kuyruksuz bir tilki ile birlikte bir büyükannenin olduğunu gördü.Resim ona çok ilginç gelmişti. Zac daha önce böyle bir resim gördüğünü hatırlamıyordu.

Ağzındaki kalemi eline alıp sayfanın köşesine bir yıldız attı .Amacı daha sonra bu sayfaya dönebilmekti. Resimi daha dikkatli bir şekilde incelerken Mrs.Braum'un "Sayfa 152 yi açın." dediğini duydu.

Zac sayfasına baktığında zaten 152.sayfada olduğunu gördü. Öğretmen sayfayı öğrencilere karşı tutup kore mitolojisindeki Gumiho hakkında bilgi veriyordu. Mrs.Braum aslında resimde ki tilkinin kuyruklu olduğunu söyledikten sonra Büyükanne Sam Shin tarafından yakalanıp resme hapsedildiği ve Büyükanne Sam Shin tarafından kuyruklarının kesildiğini de ekledi.

Zac böyle bir şeyin mümkün olamayacağını düşündü.Aynı zamanda korkuyordu da çünkü öğretmen Gumihonun insan ciğeri yediğini söylemişti . Zac hala ders bitmediği için sıkıntıdan ölecek gibi hissediyordu. Elindeki kalemle tilkiye bir tane kuyruk çizdi ama anında bir gariplik oldu çünkü önünde ki boş kağıdın üstünde yazılar beliriyordu. Zac şaşkınlıkla bu yazıya bakarken yazıda resme 8 tane daha kuyruk çizmesinin gerektiğini aksi takdirde kendinin öleceğini farkedince korkudan 8 tane daha kuyruk çizdi. Resimde 9 tane kuyruk olunca heryer kapalı olmasına rağmen kasırgaya benzer güçlü bir rüzgar esmişti. Zac rüzgar yüzünden dağılan saçlarını düzelttikten sonra resme tekrar baktığında resimde ki tilkinin yok olduğunu gördü. Şaşkına dönen Zac doğru görüp görmediğine emin olmak için gözlerini kapatıp açıyordu. Ama gördükleri doğruydu gerçekten de tilki resimde yoktu. Zac kalp atışlarının arttığını hissedince terlemeye başladı . Sonra nihayet dersin zili çalmıştı . Öğretmen kitaplarını çantasına koyup çıkarken Zac de öğretmenin yaptıklarını yapıp arkasına bakmadan sınıfı terk etti. Az önce gördüğü şeyin hayal gücü
olduğu düşünen Zac hiç bir şey olmamış gibi evine gitti ama çok tehlikeli bir şey yaptığının farkında değildi.

Gumiho'nun OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin