Bölüm3

138 6 6
                                    

Gumiho'nun 9 kuyruğunu çıkarıp onu cazibesi ve güzelliğiyle büyülemeye çalışması Zac'i şoka uğratmıştı. Ancak Zac yavaş yavaş kendine gelmeye başladı daha sonra tekrar Gumihoyu karşısında gördü ve dedi ki "Benden ne istiyorsun ?" . Gumiho da " Senden para gibi maddi şeyler istemiyorum. Senden beni sevmeni bana benim karım olur musun ? Demeni istiyorum." Dedi . Bu cümleler karşısında sudan çıkmış balığa dönen Zac içinden acaba beni benim ciğerimi yemek için mi istiyor diye düşündü. Ama Gumiho o kadar samimi bir şekilde söylemişti ki bu samimiyetin karşısında Zac birazcık olsa da yumuşamıştı sonuçta güzel ve cazibeli bir kızdı Gumiho. Fakat onun Gumiho olması Zac için büyük bir engeldi ama bunu korktuğu için direk yüzüne  söyleyemiyordu.

Gumiho Zac'in korktuğunu farketti bu yüzden onu rahat bırakmaya karar verdi ve evden ayrıldı. Zac bu durumu hala kabullenemiyordu. Kabullenememesi de normaldi sonuçta kim Kore mitolojisi dersinde sıkıldığından dolayı bir tabloya çizdiği kuyruk yüzünden böyle bir duruma düşeceğini bilebilirdi ? Zac Mrs.Braum'a "Büyükanne Sam Shini nerede görebilirim ?" Diye sordu. Öğretmense "Onu sadece büyülü varlıklar görebilir yani onu senin gibi biri ne bulabilir ne de görebilir boşuna çabalama bence." Der . Zac gerçekten de bela içinde olduğuna inanmaya başlamıştır . Tekrar gece olduğunda Gumiho , Zac'in yanında belirir ve der ki "Kararını verdin mi ? Farklı olmam senin için sorun olmaz değil mi ? Beni sevebileceksin değil mi Zaaaac ?" der. Zac böyle korkunç bir tilkiden böyle sevgi dolu sözcükler duyunca şaşkına döner. Ve "Sence seni sevebilir miyim ha ? Beni öldürmekle tehdit ettiğin yetmezmiş gibi geceleri nefret dolu gözlerle baktın halbuki o kuyrukları çizmeseydim sen şuan hala büyükanne Sam Shin'in tapınağındaydın." Der . Gumiho "Sen haklıydın senin sayende kaçtım tapınaktan ne kadar nankörüm ben. Gerçekten özür dilerim, çok özür dilerim." Der ve oradan ayrılır

Kalbi burkulmuştur Gumihonun. Ama Zac de kendi bakış açısından haklıdır. Bu arada Zac her zaman bir sporcu olma tutkusuyla yaşamıştır ve en büyük hayali de ünlü bir sporcu olmaktır . Bu hayalinin ilk adımını atmak için bir spor seçmelerine katılır ancak son 3 atlama oyununda ayağını kırar o kadar kötü kırmıştır ki doktor "Bir daha yürüyememe gibi bir ihtimalin var." Der . Bu sözlerle deliye dönen Zac evinde istirahat etmelidir çünkü doktorunda dediği gibi çok aşırı kırılmıştır ayağı ama yerinde duramayan Zac çok acı çekmekte ve geceleri ağlamaktadır. Zac'in ağladığını duyan  Gumiho tekrar bir gece Zac'in yanına gelmiş ve "Neyin var?" Diye sormuştur. Zac ise ağlayarak "Hayalime giderken ayağımı kırdım." Diyerek söylenmiştir. Orada o sözü duyduktan sonra çok üzülen Gumiho onun en değerli varlığı olan tilki boncuğunu Zac'a vermeyi düşünmektedir. Ama bunu önce açıklamalı ve kimseye söylememesi konusunda kesin bir söz almalıdır. Bunun için Zac'a " Zac sana hayatımın en değerli şeyi , boncuğumu veriyorum.Bu seni anında iyileştirecek ve ayağa kalkabileceksin ama karşılığında bunu kimseye söylemeyeceksin olur mu ?" Der. Zac ise " Tabiki söylemem yeter ki şu yataktan kalkayım başka hiçbir şey istemiyorum." Diye ekler. Gumiho ona boncuğunu verebilmesi için dudak dudağa yakınlaşmaları gerekir ki boncuk Zac'a geçebilsin ve böylelikle o amaçla olmasa da Gumiho ile Zac ilk defa bu kadar yakınlaşmışlardır. Tilkinin boncuğu Zac'in vücuduna geçmiştir. Zac boncuğu artık karnında hissediyor olmalı ..

Gumiho'nun OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin