Bölüm2

244 6 15
                                    

Tüm haftanın yorgunluğunun üzerine bir de bu eklenince Zac uyumaya karar verdi ve yatağına yatarak yorganı üzerine çekti. Fakat ona göre bir şeyler ters gidiyordu. Sanki birisi onu izliyordu öyle bir his içerisindeydi Zac. Aslında haklıydı da gerçekten serbest kalan Gumiho onu izliyordu fakat Zac'a görükmemeye dikkat ediyordu. Zac bunun olabileceğine inanmıştı ve bir kaç gün geçtikten sonra da içinde ki bu izlenme hissi de giderek arttı çünkü Gumiho ona her geçen gün daha da yaklaşıyordu. Zac bir gün  uyumamaya karar verdi gerçekten de izleniyor muydu ? Bilmek istiyordu.

Zac o günün sonunda gerçekten yorulmuştu ama artık bu hisse daha fazla katlanamıyordu. Uyumamak zorundaydı . Zac hislerinde haklıydı da uyuyor numarası yaparken ,ay ışığının aydınlattığı evinde Gumihonun ona yavaş yavaş yaklaştığını fark etti. Bu Zac için çok dehşet verici bir deneyimdi. Sonuçta kim ay ışığının altında 9 kuyruklu bir tilkinin kendisine yaklaşmasına katlanabilirdi ki ? Ama Zac katlanmak zorundaydı. Çünkü Gumiho ona öldürecekmiş gibi bakıyordu, ancak Gumiho ona yaklaştığında onun kendi için koca adayı olabileceğini düşündü, sonuçta Zac yakışıklı bir insandı . Gumiho o günden sonra öldürme fikrinden vazgeçti . Öldürmeliydi çünkü insanlar bir Gumiho olduğunu öğrenirlerse Büyükanne Sam Shin onu tekrar yakalar ve sonsuza dek zindana atardı . Gumiho bunu bilmesine rağmen , büyükanne Sam Shin'in onu sonsuza dek zindana atma riskine rağmen onu öldüremedi çünkü kalbi ona bunu yapmamasını söylüyordu sanırım Zaca vurulmuştu. Tek bir korkusu vardı Gumihonun. O da onun ortadan kaybolması ... Bunu hiç istemiyordu çünkü onu çok çok sevmişti bunun için planlar yapması gerekiyordu. Bunun için öncelikle Zac'in göremeyeceği bir yere gitmek olduğunu düşündü. Zac o kadar korkuyordu ki bacakları titriyordu. Kendini de tutmak zorundaydı. Gumihonun  onu uyuyor zannetmesi gerekiyordu . Nihayet Gumiho evden gitmişti. Zac Gumiho gider gitmez yatağından fırladı ve araştırmalar yapmaya başladı. Okuduğu Kore Mitolojisi kitaplarını karıştırmaya başladı gecenin bir vakti. Fakat Gumiho hakkında edindiği bilgiler onu daha da çok ürkütüyordu. Kitaplarında Gumihoların insan ciğeri yiyerek insan olmaya çalıştıklarını öğrendi. Artık Zac' Gumihoya karşı daha da korkunç gözlerle bakmaya başladı. Ama bir kaç gündür Gumiho geceleri gelmiyordu. Bu Zacı daha da çok korkutuyordu. Zac biraz dinlemeye ihtiyacı olduğunu farketti "zaten Gumiho da gelmiyor sanırım iyi bir uykuya ihtiyacım var" diyerek uyudu. Bu sırada Gumiho bir deniz kenarında nasıl Zac'in kalbini kazanacağını düşünüyordu. "En iyisi onu korkutmalı ve bu şehirden gidersen onu öldüreceğimi söylemeliyim." diye mırıldandı Gumiho.

Ertesi günde Zac , Kore mitolojisi öğretmeni Mrs.Braum ile konuşmayı düşündü. Dersin çıkışını bekledi ve Mrs.Brauma Gumiholar hakkında neler biliyorsanız anlatın diye ricada bulundu. Mrs.Braum Gumihoların bir resme hapsedildiğini ancak bir kişinin ona 9 kuyruk çizmesi durumunda serbest kalabileceğini söyledi ayrıca "Gumiholar çok tehlikeli varlıklardır. Çok iyi koku alabilir , çok iyi görebilir , çok iyi duyabilir aynı zamanda çok hızlı koşup çok yükseklere zıplayabilirler." diye de ekledi. Artık Zac kendini alev içindeymiş gibi hissediyordu. O günün gecesinde Gumiho yine geldi . Bu sefer Zac için öldürme gözüyle değil bu yaşıyor olmalı gözüyle baktı. Gumiho Zac'a seslendi ve dedi ki "Seni öldürmeyi düşünmüyorum ama bu şehri terketmeyi düşünürsen seni bir saniye olsun yaşatmam" diyip korkuttu . Zac "Ne istiyorsun benden ?" diye mırıldandı. Gumiho 9 kuyruğunu çıkartıp Zac i büyülemeye çalıştı çünkü Gumiho çok cazibeli ve güzel bir kızdı.Zac tekrar şaşkına döndü ve ne diyeceğini de bilmiyordu. Bir süre donuk bir şekilde bekledi..

Gumiho'nun OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin