Gumiho en değerli varlığı olan tilki boncuğunu sevdiği insan Zac' a verdi . Artık tilki boncuğu Zac'de idi . Zac boncuğu içine alır almaz vücudunda inanılmaz bir enerji hissetti bu enerjinin adı da Gumiho enerjisiydi. Bu boncuğun verdiği Gumiho enerjisi sayesinde Zac ne ayağının kırığını hissediyordu ne de herhangi bir ruhsal ağrı çünkü boncuk onu tamamiyle onarmıştı "Artık istediğin gibi yürüyebilirsin." Dedi Gumiho. Zac ise o kadar minnettardı ki ona karşı "Ne istersen yapacağım. Ne istersin benden?" Dedi. Gumiho da sadece "Enerjimi sakın bir kadınla paylaşma eğer başka bir kadına yakınlaşırsan boncuğum zarar görür bu yüzden boncuğuma iyi bakmalısın. Bu yüzden tek isteğim boncuğuma gözün gibi bakman." Der Cazibeli Gumiho . Zac bir şeyi de çok merak eder ve onu da sorma ihtiyacı duyar hemen ardından "Adın ne ?" Diye sorar . Gumiho da "Benim adım yok 500 yıldan beri bir resme hapsedildim sadece büyükanne Sam Shin bana Gumiho diye seslenirdi zaten ben de bir Gumihoyum." Der . Hemen ardından "O zaman senin adın Elise olsun bana onu andırıyorsun senin kadar olmasa da o da cazibeli biridir ." Der. Gumiho da çok heyecanlıdır 500 sene sonra bir adı vardır hem de bu ad sevdiği bir insan tarafından konulunca Gumiho o kadar heyecanlıdır ki mutluluktan kuyrukları fırlayacakmış gibi hisseder. Zac "Gitmiyor musun ?" Diye sorar . Elise onun yanından gidemez çünkü en değerli şeyi olan boncuk Zac'tedir . Boncuğunun yakınlarında olmazsa enerjisi azalır ve vücudunda ani değişimler gözlenir mesela bir Gumiho boncuğundan uzak kalırsa enerjisi düşeceği için yavaş yavaş tilki suretine dönmeye başlar.Aşırı tüylenir ,gözleri renk değiştirir ve buna benzer olaylar görülür bu yüzden yanından gidemez ve " Yanından gidemem boncuğum sende onun yakınında olup enerjisinden faydalanmam gerek" der .
Zac buna şaşırır "Herşeyin boncuğa mı bağlı ?" Diye sorar . Elise ise " Bu soruya cevap vermek istemiyorum." Der çünkü bunu ona söylerse bu zayıf noktasını kullanacağını düşünmektedir bu yüzden cevaplamayı reddeder. Zac ve Elise 2 gündür beraber yaşamaktadırlar ve Elise her ne kadar onun yanında mutlu olsa da Zac onun kadar mutlu değildir çünkü Gumihonun onun ciğerini yiyeceği hep aklına gelir ve bunu unutamaz bundan dolayı da Eliseye karşı hep bir tedirgin yaklaşır. Bundan rahatsız olan Gumiho "Neyin var ? Birşey seni rahatsız mı ediyor ?" Diye sorar ama Zac bunu ona söylemeye çekinir çünkü sen beni rahatsız ediyorsun derse tilkinin boncuğunu tekrar geri alacağını düşünür ve tekrar yatağa düşerim korkusuyla bunu ona söyleyemez , korkar. Birkaç gündür okula gidemeyen Zac ise artık okula gitmelidir ve Kore Mitolojisi öğretmeni Mrs.Braum ile daha da çok konuşmalıdır. Zac Eliseye " Okula gitmem gerekiyor sen burada kal akşam dönerim." Der . Elise ise "Gelirken et de al 500 yıldan beri et yemiyorum almazsan senin ciğerini yerim." Diye şaka yapar Gumiho. Ancak Zac o kadar korkmuştur ki şehri terketmeyi düşünürken tam o sırada Mrs.Braum'un Gumiholar çok iyi koku alabilir dediği aklına gelir ve bu fikirden vazgeçer en iyisi daha fazla bilgi edinip onu alt etmek diye düşünürken boncuk onun söylediklerini anladığı için ona acı verir. Zac "Neler oluyor bana?" diye sızlanırken arkasında Elise belirir ve Zac'a "Beni alt edebileceğini mi sanıyorsun ? Benim kadar güçlü değilsin benim kadar zeki değilsin beni alt etmen imkansız." Der Zac a .
Zac ise korkusundan dolayı "Öyle bir şey düşünmedim bile." Diyerek sıyrılmaya çalışır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gumiho'nun Oyunu
FantasíaBir Kore Efsanesi : Dokuz Kuyruklu Tilki . Gözlerinizi kapatın ve sıradan bir insanın yaptığı bir hata yüzünden gumiho ile rastlantısıyla değişen hayatı ve gumiho ile yaşadığı aşka şahit olun