Bölüm6

82 4 11
                                    

Elise biraz önce tilki yağmuruna sebep olduğu için çok üzgündü çünkü diğer insanların planlarını mahvettiğini düşünüyordu. Zac "Sen canavar olamazsın! Bir çok insandan daha vefalı olduğunda bir gerçek. Sanırım çok iyi bir Gumihosun." dedi yumuşak bir ses tonuyla. Elise planının yolunda olduğunu düşünüyordu. Zac'in kalbini kazanıyordu ve Zac'in anne-babasıyla da yaşayacaktı. Bir Gumiho için 3 insan ciğeri çok şey ifade ediyordu. Bu yiyeceği 3 ciğer ile güzelliğine güzellik katacaktı. Dahası da var . Boncuk ile insanların enerjisini de emiyordu yani insanların ömürlerini çalıyordu boncuk. 100 insan yaşını doldurduğunda Gumiho boncuğunu geri alacaktı. Ve insan enerjisiyle dolacaktı. Tüm gayesi buydu ama önünde iyi geçinmesi gereken 3 insan vardı en azından boncuğu 100 insan yaşı emene kadar.

Gumiho boncuğunu Zac'in annesine verecekti ama onlara iyilik olsun diye değil onların ömrünü emmesi için verecekti. Elise " Zac annen iyi olacak boncuğum onu iyileştirecektir" der . Zac ise "Tanıdığım bir çok kızdan daha güzelsin daha merhametlisin ve daha yardımseversin sanırım ne olduğunu umursamamalıyım." Der ve Gumiho bu sözler karşısında içinden "20 yıl ömür topladım bile bu değersiz insanlarla biraz daha muhattap olmam gerekecek. Daha sonra gereken gücü toplayıp büyükanne Sam Shini alt etmeliyim." Der . Zac hiç birşeyden habersizdir ve Eliseye sonsuz güvenmektedir. Bir kaç haftalığına izin alan Zac , Eliseyi de alıp annesinin evlerine yerleşirler. Zac ve ailesi şehrin sayılı zenginlerindendir. Bundan dolayı Elise evde istediği kadar et yiyebilirdi. Sadece boncuğuna insan enerjilerini emdirip onların ciğerini yemekti gayesi. Bunları gerçekleştirdikten sonra insanlardan topladığı enerjinin yanı sıra kendi Gumiho enerjisi ile birlikte büyükanne Sam Shinin tapınağını yıkabileceğini düşünüyordu. Birkaç hafta geçti Zac'in annesi kendini o kadar iyi hissediyordu ki "Bir tankı devirecek kadar dinç hissediyorum. Bana hasta muamelesi yapmayın artık!" Der . Boncuk onu iyileştiriyor ama aynı zamanda enerjisini  de emiyordu . Zac'in ayağının kırık olduğu ve tilki boncuğunun onda olduğu zamanlarda boncuk 20.000 enerjiyi emmişti bile. Sıra annesindeydi ondan da 30.000 enerji falan emmeyi düşünüyordu. Bunun için Zac'a yalan söylemeliydi. Mesela " Hayır annen hala iyileşmedi boncuk onda durmak zorunda" gibi içinden yalan türetiyordu Gumiho. Diğer bir amacı ise boncuğun Zac'in annesinden alacağı 30.000 enerjiden sonra Gumihonun diğer bir gayesi de Zac'in babasını ölümcül derecede yaralayıp boncuğu ona vermekti hem onlara iyi görünecekti hemde insan enerjisi toplayacaktı. Daha sonra 100.000 insan enerjisini elde edip büyükanne Sam Shinden intikamını alacaktı. Tek yapması gereken boncuğunun o enerjileri emmesini beklemekti. Zac okula giderken , Zac'in babası da işe giderken Elise hasta annesi ile birlikte kalıyordu ve ona yardımcı oluyordu. Böylelikle Zac ve ailesinin gözünde daha da yücelecekti. Gel zaman git zaman bu bir sıradanlığa dönüştü.

Nihayet doktor kontrolü zamanı gelmişti ve annesinin hastaneye götürülmesi gerekiyordu. Zac ve babası eve döndüklerine hep beraber hastaneye gittiler. Doktor tahlil ve filmleri yaptıktan sonra şaşkına dönmüştü. Daha 1 hafta öncesine kadar ömür biçtiği kadın şuan kendinden bile sağlıklı görünüyordu. Doktor " Aman Allahım bu bir mucize!!" Diye bağırdı . Elise ise Zac'a gülümsüyordu ne de olsa kendi sayesindeydi. Eve dönen Zac ve ailesi kutlama hazırlıkları içerisindeydi. Zac'in annesi "Kızım olarak gördüğüm Elisenin sayesinde olmalı siz yokken bana öyle güzel baktı ki bu yüzden kendisine minnettarım." Der . Zac'in Gumiho için olan sevgisi 2 ye hatta 3 e katlanmıştı. Ama Gumiho içinden " Sizin güzel ciğerlerinizi de yiyeceğim. Sadece bekleyin." Der ..

Gumiho'nun OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin